Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een crusher voor cannabis-produkten werkt ideaal! Eigenlijk zou ik een weegschaal adviseren en er exact 175 mg op leggen. Vervolgens zou ik de display niet eens het licht in de ogen gunnen en ongeveer 2 à 3 seconden van mijn 'klap-effect' toenemen. Je kunt uiteraard met wat maagzout in een aluminium bakje met water (H2O, hoger dan 30 graden) bla, bla... Gewoon innemen man, bij voorkeur een half uur nadat iemand die je kunt pijlen hetzelfde voor je neus deed. Voor een serieus gesprek zou ik niet voor 0900-0901 bellen... Oh ja, men neme een oud mascara doosje en een potje nagellak (do the math,) plaats op 175 mg afgewogen kristallen in de deponeersector en druk hier met de onderkant van het potje nagellak tegenaan (als je die spullen niet voor handen hebt, neem dan eerst een vrouw!) Vervolgens kijk je andermaal in de deponeercilinder hetgeen een poederachtige stof dient te bevatten alvorens het rietje, welk geattacheerd dient te zijn met 1 van de neusgaten (waarbij de ander subtiel doch ferm dichtgedrukt dient te zijn) waarop een diepe inhalatie volgt en men de komende 20-45 minuten moet gaan voorbereiden op een oneindigende waterval aan gespreksstof en non-verbale therapie, waarop vaak een zekere vorm van terugvalpreventie volgt. Mits dit niet volstaat kunt u uiteraard ook onze vraagbaak raadplegen, of de volgende tip in acht nemen; Aluminiumfolie van de dikke soort, deegroller, aanrecht (dit passeerde de revue zojuist, ik heb het nooit eerder op de proef genomen, of broodplank, marmeren vlakplaat, voetendruk...) :P )"
"Lees even mijn eerdere posts en je zult zien dat niets anders dan welvaart de boosdoener is want je hebt nou eenmaal niet het vermogen om te doseren blijkt. Het menselijk lichaam met geest, heeft minimaal 28 dagen nodig om te herstellen van reductief MDMA gebruik. D.w.z. dat je er niet bij drinkt of blowt, 2 dagen tevoren je vochtbalans op peil brengt, nuttige voedingsstoffen tot je neemt na afloop (vitaminen, mineralen en vezels via natuurlijk verkregen weg) en dat je voldoende rust danwel slaapt... Goh, wat ging ik doorgaans enorm in de fout want ik voldeed niet aan deze criteria. Mind over matter! Je moet met je ratio handelen guppie, je emotie helpt je nog om zeep!"
"Douchen, sex, voedsel in de betere vorm, H2O aanvullen en jezelf cognitief op het juiste spoor blijven volgen (tekenfilms hielpen mij in een periode van drugs-misbruik, vooral 'the tick' en 'south park'."
"1-Crystal Meth (een beetje 3 dagen para na 1 nacht feest...) 2-Benzodiazepine's in extreem hoge dosering 3-Alcohol (je boekt geen progressie!) 4-Heroïne (een ziek-zijn-beter-worden complex) 5-DMT (kunst-psychose net als alle andere tripmiddelen) Salvia is daarintegen wel weer bijzonder 'moving'... Leuk voor avondjes die op niets uit lijken te lopen, vooral met opnameweergaven/spiegels/LED verlichting achteraf gezien."
"Jep, in Arnhem waar ik wat vrienden heb wonen."
"Settle them bithes (ik was altijd al een clown.) Kijk ik was 11 toen ik mijn eerste joint rookte, nadat ik pas begreep dat mijn opa mij helemaal geen geheugenpilletjes gaf maar een benzodiazepine. Leuke binnenkomer flunitrazepam... Ik werd ooit 13 alwaar mijn eerste XTC pilletje met wat amfetamine naar binnen gingen (beiden overigens nassaal, wat via de neus betekent groene mensen.) Toen ik 16 werd, na lang gefeest te hebben, verschafte ik mijzelf een dosering cocaïne van een volledige...een hele...1 gram ja! Dit stond ten grondvoete van het hele jaar 16 van mij, waarin ik tevens heroïne, lsd, 2cb, DOB, mescalline, en maagzout/baking soda/ammoniak in de pan op het vuur zette waarmee ik mijn coke omzette in base coke of crack. Ik was er laat-maar-zeggen vroeg bij (the early bird sit at the table and eat first, my ni##ers need work... Mommy buggin' ripping my t-shirt, we can kick it until my feet hurt.) Toen ik 18 werd (het schijnt zo te zijn...) dacht ik mezelf tegoed te doen aan een pakje tabak (ik begon sigaretten te roken wat ik jarenlang verafschuwde want die eikel deed het ook!) Tumultueuze samenhang is de korte omschrijving op psychiatrisch vlak (maar kijk mijn woordenschat.) Ik pleit voor 13 jaar drugsvrij, waarbij ik de negatieve eigenschappen van gebruik prefereer boven de positieve. Voor je ontwikkeling is het beter om eigenschappen zoals naïviteit, agressie, auto-mutilatie, zelfgenezing, argwaan of achterdocht, paniek of paranoïde en zelfverheerlijking zo min mogelijk te stimuleren op extreem vlak (vandaar mijn naam!)"
"Ik gaf slechts aan dat mijn 'woordenschat' iets is wat ik zelf rem, om niet te duur over te komen. Ik tel overigens niet in getallen, maar in nummers (wat weer op zinsopbouw kan slaan, duh!) Wel fijn dat je mijn leven uit-de-lucht-gegrepen vind... Aan het eind van de rit is de strijd nog niet voorbij, maar blijkt dit juist het ondoorgrondelijke begin van je missie. Een missie waar velen onderdoor kunnen komen d.m.v. naïef, impulsief, compulsief, seperaat en isolatief gedrag. Ik heb de eigenschap om ook na mijn verleden positief in het leven te staan en mezelf op fouten en tekortkomingen te wijzen, indien noodzakelijk. Ik vind het minder interessant wat andere mensen graag op een andere wijze bevatten, alwaar ik mijn interesse natuurlijk niet constant probeer te verleggen. Google is slechts een aanvullend schema wat door Jan Modaal aangepast kan worden. Het bevat basis informatie, aangevult met kennis van zake. B.t.w. je kunt beter het recept voor MDMA niet in eerste instantie van internet overnemen, want er wordt vermeld dat je met 31% zoutzuurgas je eindprodukt kunt vormen terwijl dit onderdruk veroorzaakt en je erg te kampen krijgt met implosies... Dank je wel google"
"Fishhead0707 zei: Kom op nou!! We gaan toch geen advies aan een 13 jarige geven. Over welke tripmiddelen hij kan gaan of moet gaan gebruiken. Om vervolgens zijn kostbare hersencellen af te laten sterven? Uhm de enigste drugs die ik je mag aanraden is: "Chocolade" Is ook heel leuk en je hebt er veel variatie in, is nog goedkoop ook en is overal te koop. Zelfs voor minderjarige scholieren. Oke ik laat me even gaan.. Maar even serieus, wacht lekker tot je MINIMAAL 17 jaar bent. Dan kan je gaan kijken wat er te krijgen is, maar vooral wat je interessant lijkt. Maar het is al goed teken dat je hier om advies komt vragen. Blijf dat vooral doen, alleen moet je andere vragen gaan stellen Klik om te vergroten..."
"Ik dacht: "laat ik even het hele bericht citeren"
"Weet je wat onwerkelijk tevens hypcriet is, het geven van tips aan een 13 jarige terwijl je 2 zinnen hiervoor duidelijk te kennen geeft dat dit (volgens jou) ongepast is. Bovendien is 'enigste' een woord uit de volksmond, het is enkelvoud dus volstaat enige. Ik snap dat google hierin niet zo goed is... Met een IQ van 126 leer ik ook elke dag nog bij, ik vergeet zelfs wat ik vergeten ben. Gast ik heb geen hekel aan je (al zou je dat wel zeggen,) maar je bent wat extravert ingestelt en dat wil nog wel eens tegen jezelf werken. De harde weg heb jij allang gemerkt, ik draag er slechts een heel klein zandkorreltje aan bij. No hard feelings."