#1
Oh nee, en dat zal ik ook heus niet doen, maar ik laat daarmee wel merken dat ik niet achter d'r zal staan als ze het doet.

Manonnie zei:Oh nee, en dat zal ik ook heus niet doen, maar ik laat daarmee wel merken dat ik niet achter d'r zal staan als ze het doet.
Lijkt mij ook... Als ze het dan toch gaat doen, kan je er beter zijn om raad tegen en ervoor te zorgen dat ze niet te veel neemt.Chris Pontius zei:Manonnie zei:Oh nee, en dat zal ik ook heus niet doen, maar ik laat daarmee wel merken dat ik niet achter d'r zal staan als ze het doet.
Je geeft haar zo eerder een reden om dingen niet meer met jou te delen.
Dreuge zei:We houden onszelf toch niet voor dat het niet "slecht" is om te gebruiken? Ik bedoel, het is beter van niet.
Maar wel lekkerOom Klaas zei:Dreuge zei:We houden onszelf toch niet voor dat het niet "slecht" is om te gebruiken? Ik bedoel, het is beter van niet.
Beter van niet, daar zeg je het dus al.
Met aanraden geef je makkelijk de positieve dingen naar voren en laat je de negatieve dingen gemakkelijk achterwege omdat je het tof vind.lolnoob zei:Paddo's/truffels zou ik nog wel aanraden aan mensen. Weinig nadelen, en veel voordelen. Ook omdat je er niet verslaafd aan kunt raken.
Maar wel de gevaren duidelijk maken en veel informatie geven.
Petrovic zei:Met aanraden geef je makkelijk de positieve dingen naar voren en laat je de negatieve dingen gemakkelijk achterwege omdat je het tof vind.lolnoob zei:Paddo's/truffels zou ik nog wel aanraden aan mensen. Weinig nadelen, en veel voordelen. Ook omdat je er niet verslaafd aan kunt raken.
Maar wel de gevaren duidelijk maken en veel informatie geven.
Beter zo neutraal mogelijk blijven en hem de conclusies laten trekken of het hem wat lijkt.
Petrovic zei:Met aanraden geef je makkelijk de positieve dingen naar voren en laat je de negatieve dingen gemakkelijk achterwege omdat je het tof vind.lolnoob zei:Paddo's/truffels zou ik nog wel aanraden aan mensen. Weinig nadelen, en veel voordelen. Ook omdat je er niet verslaafd aan kunt raken.
Maar wel de gevaren duidelijk maken en veel informatie geven.
Beter zo neutraal mogelijk blijven en hem de conclusies laten trekken of het hem wat lijkt.
Waarom als ik vragen mag?Ik heb het al aan iemand aangeraden
Hoop je. Iets aanraden en niets over badtrips vertellen, goedzo.Dan leest hij vanzelf ook wel de badtrip verhalen
Ik heb het aangeraden omdat het me erg leuk lijkt het met deze persoon een keer te doen. En hij er zelf ook al nieuwsgierig naar was toen ik vertelde het al een paar keer te hebben gedaan. Ik ga het verder niet pushen en laat het nu gewoon rusten, als hij er zin in heeft dan zegt hij het vanzelf wel.Petrovic zei:Waarom als ik vragen mag?Ik heb het al aan iemand aangeraden
Hoop je. Iets aanraden en niets over badtrips vertellen, goedzo.Dan leest hij vanzelf ook wel de badtrip verhalen
Maar wel de gevaren duidelijk maken en veel informatie geven.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."