Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat en hoe gebruik je met de feestdagen

Wat en hoe gebruik je met de feestdagen

90 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Crack :smoke:

En G. Crack en G :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga voor de witte en de bruine kerst. :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
Ik ga voor de witte en de bruine kerst. :wink:
Klik om te vergroten...
Doe je tegenwoordig ook al heroine?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met kerst:

Niets, dan is het blokken en ik gebruik niets bij de ouders en familie :sunglasses:

Met nieuwjaar:

Vorig jaar 250 µg LSD, wiet en lachgas

Dit jaar misschien 50µg LSD, ketamine en kleine dosis MDMA, wiet en lachgas

Indien de vriendin meegaat lots and lots of alcohol and weed :stoned:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel misschien MDMA maar ik zou liever voor amfetamine gaan, misschien nog gepaard met GHB, wiet natuurlijk. Psychedelica ondertussen ook wel weer een tijdje geleden.

Het wordt weer wat hoor :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Winehouse zei:
Ik ga voor de witte en de bruine kerst. :wink:
Klik om te vergroten...
Doe je tegenwoordig ook al heroine?
Klik om te vergroten...
Nee, maar dat ga ik met kerst uitproberen
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA of LSD,(in combinatie met wiet natuurlijk)
hangt ervan af er MDMA voorhanden is (vroeg genoeg kopen , niet dezelfde fout als vorig jaar maken)
LSD heb ik nog liggen :)
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#8
gamezz zei:
MDMA of LSD,(in combinatie met wiet natuurlijk)
hangt ervan af er MDMA voorhanden is (vroeg genoeg kopen , niet dezelfde fout als vorig jaar maken)
LSD heb ik nog liggen :)
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel te veel van teveel verschillende middelen of zoiets.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Maximum 2 gr coke, keta, veel speed en 1x mdma en tientallen grammen wiet en misschien nog wat LSD erbij, en misschien ook DMTontmaagding en ik heb net vandaag iemand gehoord die mescaline kan regelen maar dat zal waarschijnlijk wel niet lukken ofzo. Plus ik wil GHB wel eens proberen.

Week bij vrienden slapen, dus elk moment feestje, plus sowieso al 4 hardcorefeessies in 1 week.


Het lijstje is er, nu nog het geld. Heb nu ongeveer 200 euro bijeengescharreld voor die week, maar dat zal lang nog niet genoeg zijn :( . Nuja we zullen wel allemaal wat samenleggen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat ik toch de gok ga wagen en kerstavond en oud en nieuw mdma ga gebruiken..
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kerst een paar biertjes,bij het diner.
Wilde eerst bij Oud & Nieuw XTC gaan doen, maar op een feest waar iedereen drinkt en niemand met me mee doet lijkt me dat niet echt chill. Dus ik vul gewoon lekker een heupfles met vodka en ik rook wat peukies.
Is maar beter ook, want de volgende keer X staat eind januari gepland. En dan heb ik er mooi 3 maanden tussen gehouden. Voelt toch goed dat het gelukt is na m'n eerste keer.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Denk dat ik toch de gok ga wagen en kerstavond en oud en nieuw mdma ga gebruiken..
Klik om te vergroten...

hehehe toch overstag ?
Geniet er van en met oud en nieuw iets meer nemen en daarna even rust :)
Heel veel plezier
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben eruit wat ik dit jaar ga doen

Waarschijnlijk 50µg LSD en als het eindpunt nadert, een MDMA ontmaagding :hearteyes:

Verder nog lachgas, ketamine en wiet natuurlijk :)

Ook weer een wijziging zoals gewoonlijk:

MDMA verspreid over heel de avond
Ketamine
Wiet (duuh :rolleyes: )
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
kerst vieren we met de familie dus dat word alleen wat biertjes drinken
met oud en nieuw lekker pillen slikken :xtc:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pammer zei:
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Klik om te vergroten...
Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktail
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Winehouse zei:
Pammer zei:
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Klik om te vergroten...
Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktail
Klik om te vergroten...

Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.

Benzococktail niet want om 13u ga ik nog ergens naartoe :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pammer zei:
Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Klik om te vergroten...

Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
Pammer zei:
Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Klik om te vergroten...

Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Klik om te vergroten...

Ok :P...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."