#1
Ik heb nog geen plannen, maar ik ga het in ieder geval wel bont maken ![:grin:]()
luchtigtoetje zei:Denk dat ik toch de gok ga wagen en kerstavond en oud en nieuw mdma ga gebruiken..
)
Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktailPammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Winehouse zei:Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktailPammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Pammer zei:Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Winehouse zei:Pammer zei:Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Pammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
DutchCookie zei:Pammer zei:Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis
Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
drop de xtc om 2300 uur
vuurwerk![]()
Winehouse zei:Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Winehouse zei:OUD EN NIEUW ---> alcohol&cocaine daarna diazepam
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."