Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat en hoe gebruik je met de feestdagen

Wat en hoe gebruik je met de feestdagen

90 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog geen plannen, maar ik ga het in ieder geval wel bont maken :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
pep mdma ghb en wiet??????
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Maximum 2 gr coke, keta, veel speed en 1x mdma en tientallen grammen wiet en misschien nog wat LSD erbij, en misschien ook DMTontmaagding en ik heb net vandaag iemand gehoord die mescaline kan regelen maar dat zal waarschijnlijk wel niet lukken ofzo. Plus ik wil GHB wel eens proberen.

Week bij vrienden slapen, dus elk moment feestje, plus sowieso al 4 hardcorefeessies in 1 week.


Het lijstje is er, nu nog het geld. Heb nu ongeveer 200 euro bijeengescharreld voor die week, maar dat zal lang nog niet genoeg zijn :( . Nuja we zullen wel allemaal wat samenleggen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat ik toch de gok ga wagen en kerstavond en oud en nieuw mdma ga gebruiken..
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kerst een paar biertjes,bij het diner.
Wilde eerst bij Oud & Nieuw XTC gaan doen, maar op een feest waar iedereen drinkt en niemand met me mee doet lijkt me dat niet echt chill. Dus ik vul gewoon lekker een heupfles met vodka en ik rook wat peukies.
Is maar beter ook, want de volgende keer X staat eind januari gepland. En dan heb ik er mooi 3 maanden tussen gehouden. Voelt toch goed dat het gelukt is na m'n eerste keer.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
Denk dat ik toch de gok ga wagen en kerstavond en oud en nieuw mdma ga gebruiken..
Klik om te vergroten...

hehehe toch overstag ?
Geniet er van en met oud en nieuw iets meer nemen en daarna even rust :)
Heel veel plezier
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben eruit wat ik dit jaar ga doen

Waarschijnlijk 50µg LSD en als het eindpunt nadert, een MDMA ontmaagding :hearteyes:

Verder nog lachgas, ketamine en wiet natuurlijk :)

Ook weer een wijziging zoals gewoonlijk:

MDMA verspreid over heel de avond
Ketamine
Wiet (duuh :rolleyes: )
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
kerst vieren we met de familie dus dat word alleen wat biertjes drinken
met oud en nieuw lekker pillen slikken :xtc:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pammer zei:
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Klik om te vergroten...
Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktail
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
Pammer zei:
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Klik om te vergroten...
Verander speed in coke en op het alle einde een dikke vette benzococktail
Klik om te vergroten...

Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.

Benzococktail niet want om 13u ga ik nog ergens naartoe :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pammer zei:
Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Klik om te vergroten...

Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Pammer zei:
Waarom Coke? Ik dacht dat XTC ideaal zou zijn; maar twijfel nog.
Klik om te vergroten...

Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Klik om te vergroten...

Ok :P...
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pammer zei:
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Klik om te vergroten...


drop de xtc om 2300 uur
vuurwerk :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
DutchCookie zei:
Pammer zei:
Oudejaarsavond:
18:00 - Lekker eten; pizza enzo
19:00 - Cocktails drinken & filmpje kijken & chillen (jointje?)
23:00 - Vertrek naar stad voor het grote begin van het nieuwe jaar
23:55 - Speed of XTC droppen
03:00 - Vertrek afterparty en zien wat ik daar nog ga knallen xD
09:00 - Hups naar huis

Iemand nog suggesties voor deze "planning"? :P
Klik om te vergroten...


drop de xtc om 2300 uur
vuurwerk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Shit hey, daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan!! Vuurwerk word natuurlijk tering mooi!! :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan niet eens kiezen, maar ik denk dat ik maar voor alcohol, pep, wiet en benzo's ga. Misschien nog iets anders als iemand iets te snoepen bij heeft.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed , Speed pillen, GHB , Coke, MDMA kristallen en XTC.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
OUD EN NIEUW ---> alcohol&cocaine daarna diazepam
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Klik om te vergroten...

Shake hands!! Hahahaha. Heerlijke reply :tearsofjoy:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
OUD EN NIEUW ---> alcohol&cocaine daarna diazepam
Klik om te vergroten...

Je gaat de sociale kant op dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."