#1
Kerstavond mdma, misschien eerste kerstdag trippwn op een nog onbekende stof, oud en nieuw een hoge dosis mdma. ![:)]()
Escoban zei:Kerst weet ik nog niet, waarschijnlijk old fashioned alcohol. Het nieuwe jaar luid ik in met een dikke XTC pil.
W.F.L. zei:Escoban zei:Kerst weet ik nog niet, waarschijnlijk old fashioned alcohol. Het nieuwe jaar luid ik in met een dikke XTC pil.
Haha dat is hier ook een optie ja.. Maar ik zit te twijfelen omdat ik geen zin heb in de bijhorende brakheid/depressieve week :P
luchtigtoetje zei:Heb je een zonnebank?
luchtigtoetje zei:Kerstavond mdma, misschien eerste kerstdag trippwn op een nog onbekende stof, oud en nieuw een hoge dosis mdma.![]()
Flameon zei:luchtigtoetje zei:Kerstavond mdma, misschien eerste kerstdag trippwn op een nog onbekende stof, oud en nieuw een hoge dosis mdma.![]()
2x mdma binnen een week ... slaat die 31 dec dan wel aan?
luchtigtoetje zei:
Sublimo zei:Tijdens de kerstdagen, buiten een glaasje alcohol, niks.
Morgen wordt de eerste feestdag met dope.![]()
spacelord zei:Sublimo zei:Tijdens de kerstdagen, buiten een glaasje alcohol, niks.
Morgen wordt de eerste feestdag met dope.![]()
Idem voor mij, en wat voor dope?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."