Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat en hoe gebruik je met de feestdagen

Wat en hoe gebruik je met de feestdagen

90 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
gamezz zei:
MDMA of LSD,(in combinatie met wiet natuurlijk)
hangt ervan af er MDMA voorhanden is (vroeg genoeg kopen , niet dezelfde fout als vorig jaar maken)
LSD heb ik nog liggen :)
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel te veel van teveel verschillende middelen of zoiets.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Maximum 2 gr coke, keta, veel speed en 1x mdma en tientallen grammen wiet en misschien nog wat LSD erbij, en misschien ook DMTontmaagding en ik heb net vandaag iemand gehoord die mescaline kan regelen maar dat zal waarschijnlijk wel niet lukken ofzo. Plus ik wil GHB wel eens proberen.

Week bij vrienden slapen, dus elk moment feestje, plus sowieso al 4 hardcorefeessies in 1 week.


Het lijstje is er, nu nog het geld. Heb nu ongeveer 200 euro bijeengescharreld voor die week, maar dat zal lang nog niet genoeg zijn :( . Nuja we zullen wel allemaal wat samenleggen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
OUD EN NIEUW ---> alcohol&cocaine daarna diazepam
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
Je vraagt om een suggestie, dus geen commentaar. Coke vind ik persoonlijk lekkerder
Klik om te vergroten...

Shake hands!! Hahahaha. Heerlijke reply :tearsofjoy:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Winehouse zei:
OUD EN NIEUW ---> alcohol&cocaine daarna diazepam
Klik om te vergroten...

Je gaat de sociale kant op dus.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
WIJZIGING VAN HET PLAN

alcohol&cocaine dan dormicum
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcomidazocaïne :hearteyes:
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met oud en nieuw oxazepam en bier.
Word de eerste keer oxazepam en ik heb al een redelijke tolerantie voor die middelen dus ik verwacht er maar niet teveel van.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
Ik ben eruit wat ik dit jaar ga doen

Waarschijnlijk 50µg LSD en als het eindpunt nadert, een MDMA ontmaagding :hearteyes:

Verder nog lachgas, ketamine en wiet natuurlijk :)
Klik om te vergroten...

Ook weer een wijziging zoals gewoonlijk:

MDMA verspreid over heel de avond
Ketamine
Wiet (duuh :rolleyes: )
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben wel benieuwd wat jullie met de feestdagen gebruiken en hoeveel.

Ikzelf gebruik 2 de kerstdag (eerste zit ik bij mijn schoonmoeder :( )
MDMA met wiet.

En dan een paar dagen bijtanken en dan met oud en nieuw ook weer de zelfde combi alleen iets meer , dit ivm de tolerantie.

Normaal gebruiken we om de 2 a 2,5 maanden mdma alleen met de feestdagen doen we een keer gek en gebruiken we snel achter elkaar.

We doen dit nu al 3 jaar en bevalt zo goed en lekker.
Maar hoe doen jullie het?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog geen plannen, maar ik ga het in ieder geval wel bont maken :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
pep mdma ghb en wiet??????
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vooral bier :beer: Verder beetje blowen en heel misschien nog een keertje truffelen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik houd niet echt rekening met de feestdagen, dus ook niet met eventueel drugsgebruik.
Zal waarschijnlijk wel wat alcohol worden, maar als er meer bij komt: ook goed.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen idee.. Sta er ook niet echt bij stil.

Hoewel, de feestdagen zijn natuurlijk het perfecte excuus voor iedere sos junk om zich aan zijn hobby te wijden.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik op een tekno ben vast iets van: speed, keta, ghb, wiet, nicotine

Als ik op een goa ben vast iets van: LSD, keta, wiet, misschien beetje speed.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niets waarschijnlijk.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met kerst alleen wat alcohol, moet namelijk werken.
Met oud op nieuw 4 fmp en alcohol gok ik zo
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met kerst hoogstens een glaasje alcohol. Met nieuwjaar wordt het een heel ander verhaal vermoedt ik zo. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."