#1
luchtigtoetje zei:Ik ga naar PRSPCT XL en alcohol is geen optie voor mij..
Duidelijk baseje roken in de WC daar dus en dan met je flashkop in de zaal gaan staan
Haha nee. Pep en G vind ik eigenlijk wel minstens net zo vet als M!
luchtigtoetje zei:Ik ga naar PRSPCT XL en alcohol is geen optie voor mij..
luchtigtoetje zei:Tsja daar ben Ik dus voor.. wat is een goede vervanger?
Flameon zei:methylone
Chris Pontius zei:Flameon zei:methylone
Lijkt me niet zo handig, volgens mij werkt dat ook op je serotonine (ook al zal het wat minder heftig zijn).
Chris Pontius zei:Ik heb zoiets ook een keer geflikt; uiteindelijk had ik de 2e x 500mg MDMA achter de kiezen, kon niet slapen, had een super strakke kop maar voelde er geen flikker van.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."