Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTop 5 slechtste drugs

Top 5 slechtste drugs

89 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#1
1.DXM, was zo eigenwijs om op het 2e plateau beginnen en had daar de nodige dosis voor genomen, maar ik ben dus 1 van de 9 mensen die daar allergisch voor is, en DAMN het leek net of me kop ging ontploffen, zo rood, zo dik!
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
3.MCPP, Kotsbuien, maar desondanks toch nog wel wat leuke nachten aan over gehouden, je wordt er best wel wazig van maar kan wel grappig zijn, maar als je weer denkt dat het ook de MDMA kon zijn die je serotonine opmaakte, is het wel jammer.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heroine
meth
meth
meth
meth


De rest is niet belangrijk, al het bovenstaande is puur tuig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ye liever een trek DMT :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
Klik om te vergroten...


ja dat is bij mij ook hetgene waarom ik geen lsd meer gebruik, 12 uur trippen is toch wat lang
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Ye liever een trek DMT :grin:
Klik om te vergroten...
Wa dachte van nen trek op u moileu? :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Ye liever een trek DMT :grin:
Klik om te vergroten...

Een hijsje dmt en als je in de comedown zit een ballon lachgas, echt een dikke aanrader!!
Knal je zo weer voor 10 minuten de DMT matrix in!
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#8
1: alcohol: wist niet meer wat ik deed, ongelofelijk misselijk, black-out de dag erna...
2: butaan gas: wist nie meer wat ik deed, dromerig, slaperig, slecht in mn kop!
3: tabac: verslavend... (gestopt met sigaretten) only weed :stoned:

-peace- :stoned:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
1. mcPP, was echt kut... (Nuja, hoogstwaarschijnlijk mcPP, is natuurlijk niet getest)
2. Ketamine. Vond ik echt niks aan. Ik was compleet verward en dan niet het goede/grappige soort verward, alles smaakte goor en muziek werd er niet beter door.
3. LSA, geldverspilling. Heb ik helemaal niks van gevoeld.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
sjaak herremans zei:
2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje)
Klik om te vergroten...

geen problemen mee.
Zit nu op MDMA kristallen te wauzen, en dat voelt voor mij hetzelfde als een halve pil met MCPP, ik heb het idee dat ik redelijk tolerant ben voor dt spul.
mijn mten kunnen er echt niet tegen, wel voordelig als zij slechte pillen hebben, dan krijg ik ze alsnog voor gratis :)

Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Peertje zei:
Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...
Klik om te vergroten...

Ik kreeg meteen zin om XTC te gebruiken.

Maar ik ben zo brak naar de fucking HELL klote, dat ik lekker ga slapen.

:)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heroïne, veel te gevaarlijk qua verslaving-risico.
Meth-Amfetamine, duidelijk
mCPP, troep, ook in lage dosering.
Alcohol, meest nutteloze wat er is, imo.
Nicotine, oh zo verslavend.

Alles in onlogische volgorde.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#13
1. MCCP
Alleen maar van gekotst.
2. Speed.
Ik krijg er een opgeblazen gevoel van, word chagrijnig en ik kak in.
3. GHB
Te vaak op out gegaan en de meest vreselijke dingen bleken gebeurd.
4. Cocaïne
Ik krijg er ook een opgeblazen gevoel van en word er heel melodramatisch van.
5. Mephedrone.
Als je xtc slikt dan krijg ik altijd in het eerste half uur een beetje een lichte misselijkheid en niet echt aangenaam gevoel. Nou dat heb ik dan 4/5 uur lang als ik Mephedrone heb geslikt.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bijna overal zie ik

weed, tabak, alcohol, xtc, en witte poeder (wat het ook mag zijn)

en toch zijn dit de meest gebruikte drugs!
haha

bewijst nog maar eens hoe scheinheilig, en zelf belogen de mensen zijn!
:wave:


Bij lsd moet je die 12u trippen erbij nemen, niks leuks is in't leven van korte duur
't leven zelf duurt al zo'n 70+ jaar
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
electergie zei:
bewijst nog maar eens hoe scheinheilig, en zelf belogen de mensen zijn!
:wave:
Klik om te vergroten...

:confused: ... juist :rolleyes:


Zelf vind ik weed, coke, dxm & lsd niets.
Een 5e weet ik zo snel even niet.
T
TJMLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 amfetamine, op zijn tijd altijd lekker --> crash is zwaar klote; lees: te erg.
2 wiet, veel te lamme uitwerking op mij.
3 alcohol, behoeft verder geen uitleg

voor de rest niet echt "slechte" drugs, natuurlijk in ogenschouw nemend dat het allemaal schadelijk is.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. MCPP - Welke randdebiel heeft ooit bedacht dat het wel een goed idee was om dit in 'XTC' pillen te stoppen?
Ik hoop dat ie een hele langzame en uiterst pijnlijke dood sterft. :angry:
Het is geen drugs maar een martelwerktuig.

2. Coke - Zwaar overrated en belachelijk duur. En nog verslavend ook.
Vaak alleen maar leuk icm alcohol.

3. Heroine - Hoeft geen nadere uitleg denk ik..

4. Bepaalde wietsoorten zoals PP - Ik blow niet (meer) elke dag, niet eens elke week, en als ik dit rook wil ik alleen nog maar naar bed, maar opstaan is een vrijwel onmogelijke opgave, en als ik sta kan ik de slaapkamer niet meer vinden.

5. MDBD - ooit eens geintroduceerd als MDMA variant. (eind jaren '90)
Voelt aan of ik net 5 PP joints gerookt heb in combinatie met een gruwelijke speedkater.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Antondebeuker zei:
1. MCPP - Welke randdebiel heeft ooit bedacht dat het wel een goed idee was om dit in 'XTC' pillen te stoppen?
Klik om te vergroten...

De randdebiel die het spel van vraag en aanbod kent, en wist dat er heel veel vraag naar mdma was maar weinig aanbod, en die ergo namaak-pillen fabriceerde om heel veel geld te verdienen?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
1. Nootmuskaat - omdat ik er achter elkaar van moest overgeven en hevige buikkrampen had.
2. Dextromethorphan - omdat ik er kotsmisselijk van werd
3. GHB - omdat ik meteen in slaap val als ik het gebruik..
4. Amphetamine - omdat ik er dagen niet van kan slapen
5. marihuana - omdat ik er soms te stoned van word (slappe dweil :P )
P
PaarsPilletjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. Speed Te erge kater en sex met speed is gewoon prestatie loos

2. Alcohol En in het speciaal Vodka woow wat ben ik daar kut van gegaan :kots:

3. mcPP Niks voor mij dacht lekker te gaan space op MDMA, heb ik heel de avond focking kopijn en ziek gevoel

4. LSD Ben ik echt bad van gegaan

5. Space cake Vond er gewoon geen zak aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."