#1
1.DXM, was zo eigenwijs om op het 2e plateau beginnen en had daar de nodige dosis voor genomen, maar ik ben dus 1 van de 9 mensen die daar allergisch voor is, en DAMN het leek net of me kop ging ontploffen, zo rood, zo dik!
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
3.MCPP, Kotsbuien, maar desondanks toch nog wel wat leuke nachten aan over gehouden, je wordt er best wel wazig van maar kan wel grappig zijn, maar als je weer denkt dat het ook de MDMA kon zijn die je serotonine opmaakte, is het wel jammer.
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
3.MCPP, Kotsbuien, maar desondanks toch nog wel wat leuke nachten aan over gehouden, je wordt er best wel wazig van maar kan wel grappig zijn, maar als je weer denkt dat het ook de MDMA kon zijn die je serotonine opmaakte, is het wel jammer.
