Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gooi er eens een op de grond, kijke of ie knalt. :P"
"Ik denk dat de mensen die dat aan jou vertellen te veel wiet roken! hoe kunnen zij nou zeggen of er wel of geen effect is geweest? misschien is het IQ van het kind wel met 10 omlaag gegaan, lijkt me erg sterk maar daar kunnen zij niets over zeggen! verder is van gewoon roken aangetoond dat het wel schadelijk is dus ik zou zeggen better safe than sorry !"
"Wietje zei: Jep, zeker die volcano's.. ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit? Klik om te vergroten... Ja klopt maar je wilt de temperatuur erg constant hebben en ook nog kunnen aanpassen aan de wiet en hoe hard je er aan suckt enz. verder heb ik zelf er ook wel eens aan gedacht om zelf een vapo te maken maar ben toch te lui en bang dat het toch niet goed gaat werken."
"snoepjes helpen ook altijd erg goed tegen het beruchte woestijnklimaat in je mond na het smoken, vooral van Maoam ga je lekker kwijlen plus die dingen zijn echt heerlijk en betaalbaar. Als je iets drinkt komt de droge mond toch altijd weer snel terug en het is niet alsof je echt vocht verliest bij het smoken daarom prefereer ik persoonlijk een zakje snoepjes."
"De thc kan je niet opnemen als je wiet gewoon eet , niet omdat het niet verhit is maar gewoon omdat je darmen het niet(goed) kunnen opnemen. Echter wanneer je spacecake eet (of wietboterproducten) is de thc gebonden aan vetten die je wel makkelijk kunt opnemen. (zo zit t ongeveer pin me er niet op vast pls )"
"Het is waarschijnlijk een combinatie van onwetendheid (serieus je crash wegsnuiven is het domste wat er is) en te veel vrije tijd. Probeer volgende keer wat info over een drug op te zoeken hier of op erowid voordat je gaat gebruiken. Persoonlijk vindt ik 2 keer per maand trouwens vrij veel want t spul is behoorlijk slopend kijk er mee uit. Edit: sowieso geldt trouwens voor alle drugs liever niet gebruiken als je je slecht voelt (bijv door een lange nacht maar ook serieuzere problemen) dit ivm kans op slecht gaan maar vooral ook verslavingsgevoeligheid."
"Ik heb met bijna alle drugs wel dat er vlagen zijn van intens geluk en en juist mini dipjes , vooral met stars natuurlijk maar toch met andere drugs ook wel. heb zelf nog nooit pep gebruikt maar kan me voorstellen dat het daarvoor ook geldt -> -> :P"
"ik zou gewoon een kort glazen pijpje gebruiken is veel makkelijker en dan de DMT tussen 2 lagen as leggen of staalwol gebruiken( genoeg over te vinden hier). 50 mg afwegen, 2 goeie hits achter elkaar ( lang inhouden) en dan kan je als het goed is geen derde hit meer nemen :P Ik had zelf de eerste keren ook moeite met het vinden van de juiste manier op dit spul tot me nemen tis niet de makkelijkste drug wat dat betreft. Heb trouwens wel een beetje het idee dat je vrij licht denkt over DMT maar het is echt een van de meest heftige drugs die er is ! dus goed mentaal voorbereiden :P"
"zolang je oplossing goed helder is (dus niet troebel zoals verse sinaasappelsap bijv) is de ghb als het goed is gewoon opgelost in het water en dus gelijk verdeeld, het kan zijn dat de oplossing verzadigd is maar dan zou je dus "te goede" GHB moeten hebben wat niet erg waarschijnlijk is . Mocht dit toch zo zijn is het misschien handiger het wat te verdunnen met water zodat wel alles oplost of natuurlijk even schudden voor gebruik dan wordt alles ook redelijk gelijk verdeeld."
"beetje pep , voor het eerst ! straks denk ik nog wat meer nemen en dan later naar Soendaaa. Daar komt er waarschijnlijk nog wel wat bier en of ket bij."