Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTop 5 slechtste drugs

Top 5 slechtste drugs

89 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
pep is een van de lekkerste en achteraf 1 van de vieste
alcohol is een van de lekkerste maar is moeilijk in te schatten wanneer je laatste drankje is dat je egt lekker bezopen bent en wanneer je te bezopen bent
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#2
1.DXM, was zo eigenwijs om op het 2e plateau beginnen en had daar de nodige dosis voor genomen, maar ik ben dus 1 van de 9 mensen die daar allergisch voor is, en DAMN het leek net of me kop ging ontploffen, zo rood, zo dik!
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
3.MCPP, Kotsbuien, maar desondanks toch nog wel wat leuke nachten aan over gehouden, je wordt er best wel wazig van maar kan wel grappig zijn, maar als je weer denkt dat het ook de MDMA kon zijn die je serotonine opmaakte, is het wel jammer.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heroine
meth
meth
meth
meth


De rest is niet belangrijk, al het bovenstaande is puur tuig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ye liever een trek DMT :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
Klik om te vergroten...


ja dat is bij mij ook hetgene waarom ik geen lsd meer gebruik, 12 uur trippen is toch wat lang
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Ye liever een trek DMT :grin:
Klik om te vergroten...
Wa dachte van nen trek op u moileu? :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Ye liever een trek DMT :grin:
Klik om te vergroten...

Een hijsje dmt en als je in de comedown zit een ballon lachgas, echt een dikke aanrader!!
Knal je zo weer voor 10 minuten de DMT matrix in!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Ik heb Ritalin een tijd lang dagelijks gebruikt, vaste dosis. 3x10mg nasaal. Zonder voorschrift natuurlijk. Ik vind het een prettig effect geven, wordt er erg gestructureerd van. Het heeft wel wat weg van een lage dosering speed vind ik, maar dan zonder nadelen. Ben er ook probleemloos mee kunnen stoppen en nooit last gehad van tolerantie.

Maareh, een mongol zoals ik er één ben dus. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ik ben evengoed een mongol, maar eentje die het maar 1 keer doet :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah, nouja. Ik vind het wel een fijn effect geven gewoon. Beetje dezelfde orde en controle die ik krijg van speed, maar dat gebruik ik recreatief. Methylfenidaat heb je recreatief dan weer weinig aan, ik snap je punt wel. Maar ik zou het graag voorgeschreven krijgen :P
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#11
1. Speed: geweldige nachten op gehad maar ook flauwvallen, niet kunnen eten, hartkloppingen en totale brakheid.
2. Alcohol: Kotsen voor het leven toen ik nog wat jonger was en niet wist waar mn grenzen lagen :P
Maar ook niet meer weten wat je gedaan hebt en achteraf verhalen horen.
3. Wiet: Na te veel/vaak gebruik werd ik helemaal gek van dat spul. Gebruik het daarom niet vaker dan 1 keer in het half jaar een paar hasj jointjes als ik vakantie heb.
4. XTC: Als ik ook maar meer dan zo'n 150mg op een nacht gebruik heb de dag(en) erna migraine en dat is fockt op pijnlijk :P
5. Paddo's: Damn wat kan dat diep gaan en beangstigend zijn, maar dat heeft ook weer zijn voordelen omdat je jezelf beter leert kennen en achteraf sterker in je schoenen staat.

Ik denk in deze volgorde ongeveer.
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#12
1. DMAA (geranamine)
2 dagen lang koortsig en randpsychotisch. Een hel. :smilingimp:

2. Alcohol. Niets erger dan TE dronken zijn. Dat gevoel is zo afgrijselijk :kots:

3. Mephedrone. Wolf in schaapskleren. JE hebt de nacht van je leven maar de dagen erop zijn vernietigend. :confused:

4. Hasj. Soms een beetje para, angstig. Maar 98% van de gevallen een heerlijke downer. :stoned:

5. Paddo's. Risico op foutgaan, verder, het beste wat ik ooit heb gebruikt. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nu zet ik coke op nummer 1.. Erger dan al die andere kotstroep :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Nu zet ik coke op nummer 1.. Erger dan al die andere kotstroep :P
Klik om te vergroten...

Right on!
En benzo's zijn leuk :sunglasses:

Binnenkort ga ik maar eens wat mensen om me heen aanspreken voor die fluni, hoe meer verhalen ik hoor hoe benieuwder ik raak :grin:

Chris Pontius zei:
Zelf vind ik weed, coke, dxm & lsd niets.
Een 5e weet ik zo snel even niet.
Klik om te vergroten...

Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
een asociaal wietje.
Klik om te vergroten...

en nog een x ; als we het doen, doen we het natuurlijk goed :rock:
Klik om te vergroten...

Tijd om die zak op te maken :openmouth:
Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik noem het toch ook een asociaal wietje.
Volgens mij is het ook geen geheim dat ik af en toe 1 dikke zak koop, me de tyfus in blow en het weer he-le-maal zat ben.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, dat klopt. Maar ik had zin om ook weer eens een mooie quote te maken.

En dat is nu niet gelukt :(
M
MichelangeloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paddo's en XTC kunnen inmiddels uit mijn top 5, daarvoor in de plaats Ritalin en oxycontin...

Die oxy was een half jaar lang zeer relaxed, zowel snuiven als bommetjes (van gecrushte pillen uiteraard) maar je hebt toch steeds meer en meer nodig van die opiaten, en de rush wordt ook minder naarmate je meer tolerantie opbouwt... Voor mij voorlopig geen opiaten meer, wordt alleen al misselijk van t idee... :kots: (afkikken viel trouwens mee, was er op eigen houtje met een dag of 10 vanaf, zonder al te veel erge verschijnselen..)

Ritalin valt me ook flink tegen (veel bijwerkingen) dus zie t nog een weekje aan en dan maar aan de dextro voor me ADHD...
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
1. Alcohol is veruit de drug waar ik de meeste slechte ervaringen op heb gehad (vooral op de dag erna :wink: )
2. Cannabis heel zelden een slechte ervaring op gehad, maar als het gebeurde was het meestal in combinatie met alcohol.

Verder geen slechte ervaringen, maar ik experimenteer dan ook niet zoveel.
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#19
1. alcohol, bah bah
2. Nicotine, spreekt voor zichzelf
3. mcPP
4. speed, is erg vies maar toch ook wel weer lekker.
5. -
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. 2c-b. Vond ik flink overrated, geen leuke trip, voelde veel te synthetisch vond ik..
2. mcpp. De effecten bleven gelukkig nog binnen de perken maar leuk was anders..
3. weed. Puur voor mij persoonlijk. Ook leuke tijden mee gehad, nu ist voor mij gewoon kut..

Dat waren ze toch wel dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."