Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1: Alcohol Doodziek van geweest 2: Nicotine Verdomde verslaving 3: Wiet/Hasj Heel veel plezier mee gehad maar die tijd is voorbij, kan er niet meer goed tegen 4: Mephedrone: snuiven vind ik opzich al vies en heb hier meer negatieven effecten van gehad als positieve 5: Truffels 1 keer best slecht van gegaan, hier heb ik dan wel weer het een en ander uit geleerd over mezelf"
"Gister wat mephedrone geprobeerd (snuiven) en vind het echt rotspul, ik houd zowiezo al niet van snuiven en dit spul brandde echt fel in mn neus. Na een paar mini lijntjes beetje opgepept gevoel, warm en tintelent gevoel door mn lichaam. Ik had stiekem beetje gehoopt op mdma gevoel, maar als je dat gevoel eenmaal kent stelt mephedrone niet veel meer voor. Na 30min al dalend effect en zin om bij te pakken, toen het spul uiteindelijk op was begon gelijk het dipje, wat stukken langer duurde dan het effect zelf (2-3u) Uiteindelijk maar mn bed in gekropen maar niet kunnen slapen, hartkloppingen, en veels te veel chaos in mn hoofd. Na 2 uur dan eindelijk in slaap gevallen, 4 uurtjes geslapen en nu natuurlijk wel moe maar voor de rest geen katerverschijnselen. Dit spul is wel leuk om eens een keertje mee te experimenteren maar het is het echt niet waard om nog vaker te gebruiken."
"Als ik naar een of andere boerenfuif hier in de buurt ga en behoorlijk wat gedronken heb: water pakken naast mn bed zetten en meteen crashen, vaak word ik dan snachts een paar keer wakker met een kleffe bek, maar ben dan meestal te lui om het water dat naast me staat te pakken, waardoor ik de volgende dag een kater heb. Als ik naar fatsoenlijke feesjes ga met leuke muziek, leuke mensen drink ik meestal niet en ga ik meestal gewoon een nachtje door zonder iets te gebruiken, dan kom ik meestal 's middags thuis, drink ik op mn gemak wat, eet ik wat en kruip dan mn bed in. Drugs gebruik ik zelden op feesjes, dat doe ik liever met vrienden in vertrouwde omgeving"
"Goh der zijn zoveel drugs die nog op mijn verlanglijstje staan :') dmt, 2cb, ayahuasca.. maar het meest nieuwsgierig ben ik toch naar mescaline"