Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTop 5 slechtste drugs

Top 5 slechtste drugs

89 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
1. Cocaïne, paar uurtjes hemel en dan standaard zwaar paranoia en cravend; gewoon kut.
2. mcPP, door foute doseringen gaat 't altijd kut. Niet wetende dat er mcPP inzit laat je er eigenlijk al half slecht op gaan en meestal is de dosering van mcPP in de pillen ook nog eens kut. Juist doseren bij mcPP kan nog leuke effecten geven heb ik gemerkt.
3. GBL, veel te heftige rebound wat voor mij resulteert in een zeer tijdelijke depressie.
4. Alcohol, door te hoog doseren of ondoordachte combinaties maken gaat 't daar nog wel eens mis mee.
5. Benzo's, daarmee heb ik nogal wel eens over gedoseerd.

Eigenlijk komen alle slechte ervaringen bij mij door een te hoge dosering die erg makkelijk te bereiken is. Tegenwoordig kijk ik er wel mee uit, de slechte ervaringen zie ik maar als een les.
Bij coke ligt het bij mij niet aan de dosering, evenals met gbl, die dingen hebben kennelijk een te heftig effect op mij.
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMA als je het te vaak gebruikt (gaar gevoel alsof je hersenen gefrituurd zijn). Niet meer dan 3-4 x per jaar dus.

Wiet als je te veel hebt.

Het bovenstaande geldt ook voor keta.

Speed, word ik zwaar neurotisch en onrustig (op een nare manier) van.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#3
1. LSA : spierkrampen , extreme misselijkheid , bijna geen effect.
2. veel bier en wiet samen: gegarandeerd kotsen, maar door die alcohol denk ik toch elke keer weer dat een Jtje wel lekker zou zijn. ergo->
3.Alcohol :hier wordt je dom van ( hoewel het heerlijk is als ik onder de +- 8 glazen blijf :beer: )
4.kanna ofzo (en alle andere smartshopzooi): werkt niet , vies , duur , misselijkmakend.
5. paracetamol iboprufen enz: ik heb nooit het idee dat het werkt

Verder zijn voor zover ik me kan herinneren alle drugs me wel goed bevallen :stoned: :xtc:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke, xtc en hasj.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb denk ik te weinig middelen gebruikt om tot een top 5 van "slechte" drugs te komen.

Wel kan ik zeggen dat ik geen fan ben van mcPP, maar het schijnt, mits goed gedoseerd ook voor een leuk effect te kunnen zorgen. Mijn nare ervaring ligt dan niet per sé aan de drug zelf, maar meer aan de dosering van de pil. Zonde, als je dan "vuile" pillen wilt maken, doe het dan alsjeblieft zo dat de gebruiker er nog wat lol aan kan beleven.

THC staat bij mij ook garant voor nare ervaringen. Angst en akelige gedachtes, misselijkheid, neerslachtigheid, niks dan slechts.

Mephedrone ben ik zelf mee in de fout gegaan. Het is een verslavend middel, maar daar had ik zelf beter mee om kunnen gaan. Voor de rest is het een prima drug, die sommige mensen zelfs verkiezen boven MDMA. Over het effect van de drug zelf heb ik ook niets dan lof, maar het is jammer dat ik er niet mee om heb kunnen gaan. Gelukkig behoort dat nu ook weer tot het verleden.

Alcohol is een drug waar ik geen mening over kan vormen. Vaak valt het slecht, word ik zwartgallig en vatbaar voor depressieve gedachten. Soms valt het lekker, en kan ik blijven drinken zonder écht dronken te worden, maar wel vrolijk en onbenullig. Eén van de raarste middelen om te gebruiken, je kan er nooit van op aan. Daarom drink ik nog maar zelden echt door.

Dit is het enige wat ik me tot nu toe kan bedenken.

Olle
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. truffels. 1x voelde ik niks 2de en 3de keer duurt het me te lang.
2. speed. goeie ervaringen mee gehad maar 5 dagen wakker blijven niks eten veel bier is erg ongezond
3. xtc 3 van de 15x ofzo rotzooi gehad waar ik dus niks van voelde en dat met hoge verwachtingen.
4. hash. is alleen lekker maar merk je niet gek veel van
5. alchahol sinds ik 16 ben drink ik niet meer omdat het te gevaarlijk is op mijn scootertje.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol
GHB
XTC

Verder heb ik bar weinig slechte ervaringen.
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knockout gaan van 3 hijsjes van een hasj jointje was wel heel raar. En kut.
Verder niet echt verschrikkelijke dingen meegemaakt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
- GHB
- Methadon
- Ketamine
- Coke
- Alcohol
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
1. Mcpp. Denkende dat het een goede mdma pil was ging ik dus met 1 achter de kiezen een attractie op de kermis in.. De eerste keer, toen ik een halfje op had ging eht wel goed.. De 2e keer in die attractie was echt sick, langer dan 2 minuten ondersteboven gehangen (zo'n lange steel die 40 m hoog gaat en dan zo heel hard rondjes draait. We hingen dus ondersteboven toen de mensen aan de andere kant van de steel in moesten stappen.
Al het bloed stroomde naar mijn hoofd en toen ik uit de attractie kwam en in de mac in de spiegel keek schrok ik ZOO erg. Zag er zo fucked up uit, pupillen helemaal groot, het groene van mn iris was helemaal weg en wat wit hoorde te zijn was helemaal rood. Ben nog nooit ZO erg vanmezelf geschrokken. (Vanaf dat moment begreep ik ook hoezo mensen in der rij voor de mac vroegen of het wel ging met een erg verschrikte blik.)
2. Alcohol, 3 jaar geleden wist ik nog niet zo goed waar mijn grens lag wat resulteerde in een paar keer kotsen.
3. n.v.t.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
1. Alcohol
2. coke
3. paddo's (niets mis mee, maar geef mij maar de speeltuin die LSD je geeft)
4. Methylone (heel leuk, op een paar kantjes na)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
1.WIET, sinds het afgelopen jaar,heb zelf 3jaar geblowd, nu pas ingezien dat het voor mij niks oplevert dan alleen eten en op mn luie ass zitten.

2. speed, effect is leuk,maar kan de hartkloppingen helaas niet handlen :(

3.paddo's, gaat voor my een beetje te diep
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alle drugs zijn slecht, dat lijkt me duidelijk.

1. Alcohol
2. Nicotine
3. GHB (ik snap nog steeds de "gein" niet van dat spul
4. Coke
5. Speed

Maar die laatste twee zijn dan wel weer erg lekker..... :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
1. Alcohol
2. Cocaïne
3. Nicotine
4. Speed
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 Nicotine... ik noem het wel een drug ja
2 Wiet, ontwikkeling word echt stopgezet heb ik het gevoel

peace
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch wel weer interessant dat alcohol al 6x als nr. 1 is genoemd.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is ook echt troep, alcohol.

Bij mij:

1. Wiet
2. Alcohol
3. Tabak

Verder geen slechte ervaringen met drugs.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk niet dat alcohol zo vaak op nummer 1 staat, omdat het troep is. Alcohol is gewoon de meest gebruikte drug in Nederland en dus ook de meest misbruikte drug. Ik heb alcohol ook op 1 staan en dat komt gewoon omdat ik er zelf vaak onverantwoordelijk mee om ben gegaan en er daardoor slechte ervaringen mee kreeg.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
1. LSA
2. Alcohol
3. Coke
4. Wiet

verder geen slechte ervaringen gehad.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 alchohol (duidelijk op nummer 1 vaak genoeg slecht op gegaan en lesje dat ik hard moest leren)
2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje)
3 Paddo's (1 keer slecht gegaan op de paddo's maar achteraf gezien heeft het mij alleen maar sterker gemaakt)
4 Spacecake (tja keer veel te veel gegeten en hard ga je :) )

er is geen 5 gelukkig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."