#1
W.F.L. zei:NorthernLightBE zei:Ik hebt vroeger wel eens geprobeerd maar je kunt t niet snuiven
Tabak kun je wel degelijk snuiven. Snuiftabak?
Ik bedoelde gewoon dat ik sigarretten roken niet 'leuk' vindt ofzo en ik er totaal geen effect van voel. En tabak snuiven, dat is echt...triest eigenlijk.
W.F.L. zei:NorthernLightBE zei:Twordt pas leuk als je het 'nodig' hebt.
Is met coke net zo.
Er echt wel een groot verschil met coke en nicotine op dat vlak. Ik kan me goed voorstellen dat coke beter wordt naarmater je het harder nodig hebt. Maar coke is ook al redelijk leuk als je niet verslaafd bent. Sigarretten amper tot niet.
W.F.L. zei:NorthernLightBE zei:ik wordt er helemaal niet euforisch van en de mensen die het gebruikt hebben zijn lastig en lawaaiierig.
Want mensen die coke en drank combineren (zoals jij) worden helemaal niet lastig of lawaaiierig?![]()
Daar heb je een punt, maar de reden waarom ik wel coke/drank doe en bijna nooit alleen alco is omdat ik van alco niet euforisch wordt zoals bij andere drugs, en het mij daarom veel minder ligt.

, gewonnen uurtjes, dus ik zou het te snel als hulpmiddel zien vrees ik, dus blijf ik er voorlopig gewoon af, een beste maat hebben die er een jaar zwaar problemen mee gehad heeft (echt in een skelet veranderen, dagelijks, para) helpt dan natuurlijk ook niet het in een positiever daglicht te stellen.
