Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs 'heb jij niks mee' en waarom?

Welke drugs 'heb jij niks mee' en waarom?

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
DXM heb ik een afkeur omdat na al die informatie die je erover leest rotslecht is, kater groot is en effect niet altijd even aangenaam.
L
LystLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vooralsnog heb ik weinig op met coke, omdat in mijn omgeving t door sommige mensen teveel gebruikt word en die dan continue liegen dat t gedrukt staat. Maar.... ik ga coke volgende week wel een eerlijke kans geven, ik wil t 1x in m'n leven proberen wat het is. Met andere woorden, ik heb nu nog niet specifiek iets tegen coke, wel tegen die-hard cokegebruikers. Eens zien wat ik volgende week vind.

Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc.
Verder heb ik weinig met alcohol, althans een stuk minder dan de gemiddelde nederlander. T kost een bult, ik zet mezelf standaard voor schut en heb altijd extreem last van een kater... no fun!
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol ,omdat het best wel duur is en ik er eigenlijk wel klaar mee ben.
Maar toch drink ik het wel op feesten,omdat ik bij andere drugs er een paar maanden laat tussen zitten tot dat ik het weer neem.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lyst zei:
Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc.
Klik om te vergroten...

Meth :hearteyes: :hearteyes:

Hero :kots:

Maar waarom?

Legale drugs heb ik doorgaans ook niks mee. Doe mij maar ze real illegal stuff. En nu niet zeggen dat wiet legaal is, dat is G-E-D-O-O-G-D :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lage doseringen keta lijken me helemaal niks, een K-hole staat echter hoog op mijn verlanglijstje. Heroïne lijkt me op zich wel lekker, maar is natuurlijk veel te riskant, net als andere opiaten en basecoke. Over gewone PCP heb ik nog weinig goeds gelezen: naar 4-MeO-PCP ben ik wel benieuwd.
Aan alcohol begin ik steeds meer een hekel te krijgen, maar voorlopig is het nog te lekker :flushed:
En natuurlijk al die marginale natuurlijke rommel van de smartshop, dat heeft vaak nauwelijks effect.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.

Opiaten (morfine, heroine, oxy-familie, etc) zijn ook niks voor mij, heb er meerdere uitgeprobeerd en ik kom steeds uit op niets; Voelt wel goed tijdens de ervaring maar je krijgt er niets voor terug, het verdrukt de creativiteit en maakt me lui. Plus natuurlijk enorm verslavingsrisico.. Nee dus.

Speed heb ik wat slechte ervaringen mee, dus ik laat het links liggen. Delirianten (scopolamine, atropine) zijn uit den boze, wil ik i.v.m risico's niet proberen.

Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd :hearteyes: ), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.
Klik om te vergroten...

Ik word er juist een heel stil en lief mannetje van! :grin:

Maar ik luister wel niet naar andere mensen dan.. Doe alleen alsof! :mrgreen:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat zei ik toch .... je luistert niet ....

maar dit is exact wat i kbedoel, je reageert in een topic: met deze drugs heb ik niks, en dan begin je weer over je voorliefde voor het anuspoeder. Net zoals Pammetje dus zwaar verslaafd en nog in de ontkennende fase ...

:wave:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed en 2C-B. 2C-B zorgt bij mij voor een te hoge hartslag en de trip vind ik ook niet zo. Het voelt ook zo "plastic" aan.

Van speed wordt je gewoon nuchter, wel fijn als je lange tijd moet doorhalen, maar er zijn veel fijnere stimulanten op de markt (meph bijv.)
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#10
GHB, van wat ik heb gehoord/gelezen lijkt het me het effect van veel te veel gedronken hebben en daarna wat slaappillen achterover gooien. Het trekt me niet aan, en als het dan ook nog eens van gootsteenontstopper gemaakt blijkt te zijn zie ik helemaal geen reden meer om het te gebruiken.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd :hearteyes: ), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
Klik om te vergroten...
beste AT, ik en het volledig met uw eens
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
In de zin van dat ik het nooit zou nemen is het toch wel crystal meth.
Ik vind het gewoon eng spul.

Aan de andere kant vind ik het wel een heel interessante drug aangezien er momenteel veel documentaires over zijn op NGC en me er gewoon over blijf verbazen en verwonderen :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ethylalcohol.

Gewoonweg saaie, kortdurende high, de peer pressure dat errond hangt, de meesten (ik zeg meesten) die er niet mee overweg kunnen en/of agressief/vervelend worden.

Doch drink ik standaard wel een biertje als ik drugs neem maar om puur en alleen dronken te worden, no thanks.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Ethylalcohol.

Gewoonweg saaie, kortdurende high, de peer pressure dat errond hangt, de meesten (ik zeg meesten) die er niet mee overweg kunnen en/of agressief/vervelend worden.

Doch drink ik standaard wel een biertje als ik drugs neem maar om puur en alleen dronken te worden, no thanks.
Klik om te vergroten...
nee? :openmouth: respect :sunglasses:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inb4 discussie over natuurlijke vs. chemische drugs :sunglasses:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
speed,meth:
heb niet echt nood aan amfetamine. ik snuif liever niet.
coke:
te duur en geen nood aan . ook liever niet snuiven (en zeker niet basen).
heroïne:
geen opiaten voor mij, zit overigens ook niet op een opiaten verslaving te wachten.
methylone/mephedrone:
geen zin in, lijkt mij ook geen leuke drug.
alcohol: vind het niet fijn werken eerlijk gezegd, dronken worden gaat meestal gepaard met kotsen

dat was het zowel
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
stelletje haters....




iedere drugs heeft zn voordelen en zn nadelen, alleen sommige drugs hebben persoonlijk meer nadelen dan voordelen
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.

Opiaten (morfine, heroine, oxy-familie, etc) zijn ook niks voor mij, heb er meerdere uitgeprobeerd en ik kom steeds uit op niets; Voelt wel goed tijdens de ervaring maar je krijgt er niets voor terug, het verdrukt de creativiteit en maakt me lui. Plus natuurlijk enorm verslavingsrisico.. Nee dus.

Speed heb ik wat slechte ervaringen mee, dus ik laat het links liggen. Delirianten (scopolamine, atropine) zijn uit den boze, wil ik i.v.m risico's niet proberen.

Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd :hearteyes: ), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
Klik om te vergroten...



Die slechte ervaring met Speed wat hield die precies in? Ik wil meer van jullie weten waarom die drug dan kut was, of gewoon niet voor herhaling vatbaar...

Als je het niet wil vertellen, is het natuurlijk anders. Maar ik ben juist zo nieuwsgierig naar wat in die ervaringen jullie deed beslissen dat het niks voor jou was.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Iedereen met suede ADI TRAINERS MOET en ZAL SPEED nemen!! :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha, dat verband zie ik niet. Maar ik ben wel van plan om het te proberen, toevallig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."