#1
DXM heb ik een afkeur omdat na al die informatie die je erover leest rotslecht is, kater groot is en effect niet altijd even aangenaam.
Lyst zei:Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc.

Angramar Temenos zei:Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.


beste AT, ik en het volledig met uw eensAngramar Temenos zei:Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
nee?Beanhead zei:Ethylalcohol.
Gewoonweg saaie, kortdurende high, de peer pressure dat errond hangt, de meesten (ik zeg meesten) die er niet mee overweg kunnen en/of agressief/vervelend worden.
Doch drink ik standaard wel een biertje als ik drugs neem maar om puur en alleen dronken te worden, no thanks.
Angramar Temenos zei:Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.
Opiaten (morfine, heroine, oxy-familie, etc) zijn ook niks voor mij, heb er meerdere uitgeprobeerd en ik kom steeds uit op niets; Voelt wel goed tijdens de ervaring maar je krijgt er niets voor terug, het verdrukt de creativiteit en maakt me lui. Plus natuurlijk enorm verslavingsrisico.. Nee dus.
Speed heb ik wat slechte ervaringen mee, dus ik laat het links liggen. Delirianten (scopolamine, atropine) zijn uit den boze, wil ik i.v.m risico's niet proberen.
Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."