Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs 'heb jij niks mee' en waarom?

Welke drugs 'heb jij niks mee' en waarom?

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alle drugs.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketamine, ik houd niet van het hulpeloze gevoel van keta. Methylone, omdat ik daar weinig van voelde.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie vaak posts op dit forum waarin geklaagd wordt over een bepaalde drug, maar dan vaak zonder reden of onderbouwing.

Nu vraag ik me dus af bij welke drug(s) jij tot de conclusie bent gekomen dat het 'niks voor jou is' en waarom.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de redenen om sommige drugs niet te proberen (buiten dat het misschien erg verslavend is dan, dat kennen we wel), waarvan je dus denkt dat ze niks voor jou zijn.

Misschien een beetje een vaag/nutteloos topic. Ik zie het wel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen tot dusverre :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
mCPP... Onbewust genomen maar toch. Voor de rest heb ik met alle andere drugs die ik geprobeerd heb wel iets. :smoke:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij is dat misschien gek genoeg wiet, heb het vroeger veel gerookt. Ik begon er na verloop van tijd erg negatief en een soort van mensenshuw van te worden. Het ruikt wel verdomd heerlijk! :grin: Ik rook nu anderhalf jaar helemaal niets mees :)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
coke. heb het een keer geprobeerd en het is niet voor mij. vind het gewoon niet leuk. iig veelste duur voor wat je terug krijgt.
Klik om te vergroten...

Coke...helemaal vergeten! Die hoort ook wel in m'n vorige post :) Bizar dat coke niet eens in me opkomt terwijl ik het zo'n ballespul...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alle morfinederivaten hoef ik absoluut niet, en ehh LSD is ook niet echt mijn ding, maar zou het nog liever nemen dan heroïne nog een keer. Benzo's had ik vroeger ook niks mee, maar toen had ik enkel Diazepam genomen, en dat blijft gewoon een kutbenzo, wat mij betreft. De andere vind ik ook niet echt boeiend, maar ik moet wel toegeven dat ze gewoon handig zijn. Dusja. Flunitrazepam is wel quality stuff, maar dan wel gewoon om te tukken ofzo. :confused:

Ach ja, dat wisselt ook een beetje met de status waarin ik verkeer. Coke heb ik ook steeds minder mee. Ik heb zo mijn periodes. Net als een wijf :)

Heroïne is dus voor losers!!
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#9
DXM heb ik een afkeur omdat na al die informatie die je erover leest rotslecht is, kater groot is en effect niet altijd even aangenaam.
L
LystLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vooralsnog heb ik weinig op met coke, omdat in mijn omgeving t door sommige mensen teveel gebruikt word en die dan continue liegen dat t gedrukt staat. Maar.... ik ga coke volgende week wel een eerlijke kans geven, ik wil t 1x in m'n leven proberen wat het is. Met andere woorden, ik heb nu nog niet specifiek iets tegen coke, wel tegen die-hard cokegebruikers. Eens zien wat ik volgende week vind.

Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc.
Verder heb ik weinig met alcohol, althans een stuk minder dan de gemiddelde nederlander. T kost een bult, ik zet mezelf standaard voor schut en heb altijd extreem last van een kater... no fun!
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol ,omdat het best wel duur is en ik er eigenlijk wel klaar mee ben.
Maar toch drink ik het wel op feesten,omdat ik bij andere drugs er een paar maanden laat tussen zitten tot dat ik het weer neem.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lyst zei:
Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc.
Klik om te vergroten...

Meth :hearteyes: :hearteyes:

Hero :kots:

Maar waarom?

Legale drugs heb ik doorgaans ook niks mee. Doe mij maar ze real illegal stuff. En nu niet zeggen dat wiet legaal is, dat is G-E-D-O-O-G-D :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lage doseringen keta lijken me helemaal niks, een K-hole staat echter hoog op mijn verlanglijstje. Heroïne lijkt me op zich wel lekker, maar is natuurlijk veel te riskant, net als andere opiaten en basecoke. Over gewone PCP heb ik nog weinig goeds gelezen: naar 4-MeO-PCP ben ik wel benieuwd.
Aan alcohol begin ik steeds meer een hekel te krijgen, maar voorlopig is het nog te lekker :flushed:
En natuurlijk al die marginale natuurlijke rommel van de smartshop, dat heeft vaak nauwelijks effect.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.

Opiaten (morfine, heroine, oxy-familie, etc) zijn ook niks voor mij, heb er meerdere uitgeprobeerd en ik kom steeds uit op niets; Voelt wel goed tijdens de ervaring maar je krijgt er niets voor terug, het verdrukt de creativiteit en maakt me lui. Plus natuurlijk enorm verslavingsrisico.. Nee dus.

Speed heb ik wat slechte ervaringen mee, dus ik laat het links liggen. Delirianten (scopolamine, atropine) zijn uit den boze, wil ik i.v.m risico's niet proberen.

Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd :hearteyes: ), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.
Klik om te vergroten...

Ik word er juist een heel stil en lief mannetje van! :grin:

Maar ik luister wel niet naar andere mensen dan.. Doe alleen alsof! :mrgreen:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat zei ik toch .... je luistert niet ....

maar dit is exact wat i kbedoel, je reageert in een topic: met deze drugs heb ik niks, en dan begin je weer over je voorliefde voor het anuspoeder. Net zoals Pammetje dus zwaar verslaafd en nog in de ontkennende fase ...

:wave:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed en 2C-B. 2C-B zorgt bij mij voor een te hoge hartslag en de trip vind ik ook niet zo. Het voelt ook zo "plastic" aan.

Van speed wordt je gewoon nuchter, wel fijn als je lange tijd moet doorhalen, maar er zijn veel fijnere stimulanten op de markt (meph bijv.)
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB, van wat ik heb gehoord/gelezen lijkt het me het effect van veel te veel gedronken hebben en daarna wat slaappillen achterover gooien. Het trekt me niet aan, en als het dan ook nog eens van gootsteenontstopper gemaakt blijkt te zijn zie ik helemaal geen reden meer om het te gebruiken.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd :hearteyes: ), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
Klik om te vergroten...
beste AT, ik en het volledig met uw eens
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ImmortalTech zei:
en mensen die het hebben gebruikt vind ik vaak vervelend.
Klik om te vergroten...

Heb je het dan over het moment dat ze ervan onder invloed zijn ? Of gewoon over mensen die het al eens hebben gedaan ?

W.F.L. zei:
Dat heb ik met mensen die teveel LSD en van die tripmiddelen nemen ook. wat een fuckups he jonge allemaal :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan ben ik een uitzondering ofwat ? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."