#1
Alle drugs.

luchtigtoetje zei:coke. heb het een keer geprobeerd en het is niet voor mij. vind het gewoon niet leuk. iig veelste duur voor wat je terug krijgt.
Lyst zei:Andere drugs waar ik niks mee heb zijn verwoestende middelen als heroine, crystal meth etc.

Angramar Temenos zei:Coke vind ik vervelend, omdat mensen er vaak opgefokt, egoistisch en vervelend van gaan doen, vooral in combinatie met alcohol. Niet gebruikt en ook niet van plan.


beste AT, ik en het volledig met uw eensAngramar Temenos zei:Nya.. Ik hou het eigenlijk vooral bij tryptamines (Lsd), phenethylamines (mescaline, 2c-b), en dissociatieven (Lachgas, Ketamine.) Oh en, een jointje op z'n tijd is best relaxt maar het hoeft niet elke dag.
ImmortalTech zei:en mensen die het hebben gebruikt vind ik vaak vervelend.
W.F.L. zei:Dat heb ik met mensen die teveel LSD en van die tripmiddelen nemen ook. wat een fuckups he jonge allemaal![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."