#1
Mijn excuses...
Dansende lettertjes op een scherm zijn niet makkelijk te lezen..![:grin:]()
Dansende lettertjes op een scherm zijn niet makkelijk te lezen..
Scopolamine zei:Sublimo zei:Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken.![]()
Ik dacht al dat je het over mij had...![]()
Angramar Temenos zei:Salvia is niet zo hard als DMT of hoge dosis LSD + 2-3 patronen lachgas, wel een stuk RAARder. Als ik qua intensiteit moet vergelijken... Beetje zo hard als 60 ug lsd en 1 patroon lachgas, maar vooral extreem RAAR...
Dat kan je gewoon in de apotheek kopen toch? Ik heb het per ongeluk gehaald in Oostenrijk toen ik om slaappillen vroegScopolamine zei:Farmaceutische diphenhydramine is ook tot mn beschikking, dus dat zal wat vlotter verlopen.
Scopolamine zei:Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..
Chris Pontius zei:Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.
Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was![]()

Chris Pontius zei:Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
Chris Pontius zei:Ja, ga ik elke keer zo'n beetje, alleen toen wel heel erg. Daarom doe ik ook geen LSD meer
Is ondertussen ook wel bijna 2 jaar geleden.

Chris Pontius zei:LSD haal je niet, het vindt jou.
![]()
![]()
![]()
Chris Pontius zei:Scopolamine zei:Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..
Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
Scopolamine zei:Chris Pontius zei:Scopolamine zei:Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..
Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
ik heb er al heftig op getript hoor, daar niet van, maar er zijn beter dingen voor 'mij' dan salvia...
En wat je krijgt van 300µg LSD, heb ik nog nooit gehad.. zelfs niet met hogere dosissen....
Lijkt me supervet trouwens !!!![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."