Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs wordt jij het scheefst?

Van welke drugs wordt jij het scheefst?

80 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#1
^Eh, tripreports spaar ik op op dit moment; maar die is er en hij is positief. Erg creatief in elk geval, en ik bruis van bruikbare ideeen nu. Die ik snel ga opschrijven voor ik ze kwijt ben.

Ik heb geen enkele do-x als vergelijking en ga de anderen ook niet doen ( te langdurig, er moeten keuzes gemaakt worden) ; dit is een gouden exemplaar in elk geval! Stond al jaaaaaaren op mijn verlanglijstje, dus ben ik blij, zelfs al zou het een bad trip zijn :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
boeiend topic weer hoor..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zegt de man achter 'Welke drugs gebruik jij op dit moment?'.
l
lalalove*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vant weekend ad dus zo x voor !
begon vrijdagmiddag in de middag pauze , 2 Sigaarkes ( joints voor degene die da nie snappe )
achter school 4 , dan naar qubus geweest eerst Paar vodkatjes gedronke & jenevers , ebe ze mij naar buite gebracht ( kon al niemeer op mijn bene staan ) toen et begon te betere terug beginne smore & 1 pil gepakt ( nen dollar ) terug naar binnegaan & terug beginne drinke op mijn pille achter een uurtje heb ik toen nog een gepakt ! & nog 1 en ebk nog een klein beetje speed gepakt .
deze keer naftepompke . kon niemeer stil staan van die muziek , kzag ineens zwart voor mijn ogen toen ben ik naar buite moete gaan want mijn hart begon kei snel te slaan echt nie normaal ! buite voelde ik mij dan een beetje beter ebk nog 1 genome + sigaar gesmoord .. rond 4uur smorgens ebe ze mij naar buite moete elpe drage benk ineens door mijn benen gezakt & begon mega te trille .. achter een halfuurke buite zitte sprong ik recht en ging naar binne , mijn bene konde gewoon nie meer stil staan . en zaterdag eb ik nog gesmoord zonder te slape

mijn ergeste weekend ooit ! wilk nooit meer meemake ( was 9maande gelede dak pille ad gepakt & speed , kwas afgekikt maar met die probleme dat ik had , ben ik terug begonne )

Echt nie normaal weekend , keb mij wel geamuzeerd :rolleyes:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen speed in de lijst?
Moet je eens een par nachten doorhalen en dan een gram doorslikken.
Kompleet van de kaart, hallicuneren en dat leuke catatonische gedrag.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol en wiet en een goeie xtc pil
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
had vrijdag combinatie paddo's en speed, dat was wel zwaar vaag.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwaartekracht
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
een flinke snuif Heroine en een halve fles drank=de scheefste combi...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van ketamine wordt ik écht scheef!

Al hou ik ook wel van een flinke dosis M.
Lekker scheve bekken trekken!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
snuif ketamine en dan proberen te gaan lopen.. dat is altijd toppuntje scheefheid bij mij..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik voind het raar dat veel mensen hier mdma boven paddos kiezen. Eet een fatsoenlijke dosis paddos en je bent echt wel meer van de wereld, logisch ook, je tript.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom staat ketamine er nog steeds niet bij :( Ik wil stemmen!! :rolleyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
TechNora zei:
Waarom staat ketamine er nog steeds niet bij :( Ik wil stemmen!! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

staat er wel bij :openmouth: ergens onderaan
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
oja! :flushed:
i
isolaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ketamine ja
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcohol! gistere weer eens op mn hoofd gevallen :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol is ook wel een goeie inderdaad. :mrgreen: :mrgreen:

Meest achterlijke beslissingen neemt men over 't algemeen met alcohol in 't spel.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

SperSIZEboon zei:
Elektronik_dynamite zei:
ketamine
Klik om te vergroten...

jij snapt het!

ketamineeeeeeeeeeeeeee, beter als loodvrije benzine!
Klik om te vergroten...
Yes sir!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."