Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeller zei: mja je wordt er lelijk van, de euforie is te kunstmatig, je krijgt er geen lachkiks van en het is veel te snel uitgewerkt de eerste 3 uur is het wel leuk, maar dan wordt je loom en krijg je de euforie van het eerste uur niet meer terug daarom vind ik da maar een kutdrug Klik om te vergroten... is helemaal waar wat je daar zegd ook is het zo dat de eerste 15x echt leuk zijn (als je wel anderhalvemaand tussen de ervaringen houd) maar daarna is het echt niet meer 'oohhhh ik vind iedereen zo lief' en 'Ik hou zoveel van je man dat kan je echt niet begrijpen' etc. Dat heb ik persoonlijk een jaar ofzo al niet meer. is gewoon 'the loss of magic' Maargoed Xtc is dus echt wel een van de allerlekkerste drugs bij de eerste paar keer dat je t gebruikt, je ervaard dan gewoon intens geluk :P Bouwt erg snel af vind ik zelf, dan ga je alleen nog maar 'hard' en sta je strak"
"Telefoon zei: http://www.youtube.com/watch?v=M9aVa14RO3g&eurl=http%3A%2F%2Fmatjoe%2Ehyves%2Enl%2F gemaakt .. XD door mij =P Klik om te vergroten... yeee lunaa"
"sos, pep, bier, lots of weed"
"GreadZ zei: * tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon... Klik om te vergroten... is inderdaad heel erg gevaarlijk om direct uit de patroon of slagroomspuit in te ademen, je longen kunne dan bevriezen"
"let come zei: btw: voor de mensen die ervaring hebben met lsd, paddo's... Komt een "trip" van lachgas in de buurt met een trip van lsd of paddo's? Ik zag geen dingen die er niet waren, maar ik zag alles wel anders. Klik om te vergroten... een lachgas 'trip' komt niet eens in de buurd van paddo's (lsd nog niet gedaan maar lijkt me ook zeer sterk) btw je kan het ook niet echt trippen noemen lachgas, is totaal niet vergelijkbaar"
"matthijs zei: Nog nooit gedaan. Wel meerdere malen intens stoned geworden in mijn eentje Klik om te vergroten... idd"
"nicotine en een bak koffie"
"Qoqaine :P"
"acidboy zei: Armani7 zei: Armani7 zei: Robdebob zei: Supervlieg zei: Armani7 zei: Supervlieg zei: Safire zei: Safire zei: acidboy zei: Safire zei: acidboy zei: Jointje . Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"nog maar een wietje dan"