#1
Drank.
2e plek MDMA
3e 2c-b ( ik begrijp dan echt weinig haha Héél traag van begrip )
2e plek MDMA
3e 2c-b ( ik begrijp dan echt weinig haha Héél traag van begrip )
psilocybine zei:Tedere tronika zei:ik ook mdma en xtc, vooral als een pil niet snel genoeg opkomt naar mijn zin heb ik vaak de neiging een paar pilsjes te gaan drinken, (of er nog eentje bij te steken, en dan een paar pilsjes te gaan drinken) Dan gebeurt het regelmatig dat ik serieus scheef ga.
het zelfde hier![]()
Elektronik_dynamite zei:ketamine
SperSIZEboon zei:Elektronik_dynamite zei:ketamine
jij snapt het!
ketamineeeeeeeeeeeeeee, beter als loodvrije benzine!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."