Vant weekend ad dus zo x voor !
begon vrijdagmiddag in de middag pauze , 2 Sigaarkes ( joints voor degene die da nie snappe )
achter school 4 , dan naar qubus geweest eerst Paar vodkatjes gedronke & jenevers , ebe ze mij naar buite gebracht ( kon al niemeer op mijn bene staan ) toen et begon te betere terug beginne smore & 1 pil gepakt ( nen dollar ) terug naar binnegaan & terug beginne drinke op mijn pille achter een uurtje heb ik toen nog een gepakt ! & nog 1 en ebk nog een klein beetje speed gepakt .
deze keer naftepompke . kon niemeer stil staan van die muziek , kzag ineens zwart voor mijn ogen toen ben ik naar buite moete gaan want mijn hart begon kei snel te slaan echt nie normaal ! buite voelde ik mij dan een beetje beter ebk nog 1 genome + sigaar gesmoord .. rond 4uur smorgens ebe ze mij naar buite moete elpe drage benk ineens door mijn benen gezakt & begon mega te trille .. achter een halfuurke buite zitte sprong ik recht en ging naar binne , mijn bene konde gewoon nie meer stil staan . en zaterdag eb ik nog gesmoord zonder te slape
mijn ergeste weekend ooit ! wilk nooit meer meemake ( was 9maande gelede dak pille ad gepakt & speed , kwas afgekikt maar met die probleme dat ik had , ben ik terug begonne )
Echt nie normaal weekend , keb mij wel geamuzeerd
