Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs wordt jij het scheefst?

Van welke drugs wordt jij het scheefst?

80 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pff ik ben één keer keistrak van de speed, en tegelijk knetter- knetterstoned geweest, was van te voren niet helemaal de bedoeling. Dat was ook echt een aparte manier van scheefheid... maar opzich kwam ik gewoon rustig over. =P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bruin doet het aardig. Kan je verzekeren dat je een gebruiker goed kan herkennen. Ook de ''niet-junky-streetstyle-people'' zijn zichtbaar voor je naaste.

Maar XTC is voor de doorsnee drugsgebruiker hét middel om scheef op te gaan.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine!! Maar die staat er niet bij...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elektronik_dynamite zei:
SperSIZEboon zei:
Elektronik_dynamite zei:
ketamine
Klik om te vergroten...

jij snapt het!

ketamineeeeeeeeeeeeeee, beter als loodvrije benzine!
Klik om te vergroten...

JWT ik ben niet van gister!
Klik om te vergroten...

ik nu ook niet meer... jezus heavy stuff! :openmouth:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol speed en xtc :openmouth: :openmouth: Ik ben nog nooit zo wazig geweest maar het was helemaal geweldig :grin: Achteraf nog vaak om gelachen met vrienden :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drank.

2e plek MDMA
3e 2c-b ( ik begrijp dan echt weinig haha Héél traag van begrip )
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol :tongueout: is echt wel scheve drugs imo :)

paddos en lsd ook wel (vooral dan gedrag), maar kan ik nog redelik recht van wandele
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dan moet je die 3 echt niet samen doen want als je je scheef zuipt van de alcohol, dan nog wa trisp en of padod's pakt en voortzuipt wordt ge echt nie normaal scheef :tongueout:

en ja keta staat er nie bij (kwas die net als hero oo kvergeen :() dus die mag er ook wel bij ipv speed
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ ik heb het even aangepast :]
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
dank u wel :)

Ik denk dus dat je van mdma wle het scheefst gaat en dien mensen zien er eigenlijk ook de scheefsten uit :)

ofwel wint da juist omda bijna iedereen hier mdma pakt :tongueout:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#11
2,5-Dimethoxy-4-methylamphetamine ( momentopname) zo voelt het wel.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar háált -ie ze toch? :P

Kun je er een tripreport over schrijven?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat topic loopt, :wink:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#14
^Eh, tripreports spaar ik op op dit moment; maar die is er en hij is positief. Erg creatief in elk geval, en ik bruis van bruikbare ideeen nu. Die ik snel ga opschrijven voor ik ze kwijt ben.

Ik heb geen enkele do-x als vergelijking en ga de anderen ook niet doen ( te langdurig, er moeten keuzes gemaakt worden) ; dit is een gouden exemplaar in elk geval! Stond al jaaaaaaren op mijn verlanglijstje, dus ben ik blij, zelfs al zou het een bad trip zijn :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
boeiend topic weer hoor..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zegt de man achter 'Welke drugs gebruik jij op dit moment?'.
l
lalalove*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vant weekend ad dus zo x voor !
begon vrijdagmiddag in de middag pauze , 2 Sigaarkes ( joints voor degene die da nie snappe )
achter school 4 , dan naar qubus geweest eerst Paar vodkatjes gedronke & jenevers , ebe ze mij naar buite gebracht ( kon al niemeer op mijn bene staan ) toen et begon te betere terug beginne smore & 1 pil gepakt ( nen dollar ) terug naar binnegaan & terug beginne drinke op mijn pille achter een uurtje heb ik toen nog een gepakt ! & nog 1 en ebk nog een klein beetje speed gepakt .
deze keer naftepompke . kon niemeer stil staan van die muziek , kzag ineens zwart voor mijn ogen toen ben ik naar buite moete gaan want mijn hart begon kei snel te slaan echt nie normaal ! buite voelde ik mij dan een beetje beter ebk nog 1 genome + sigaar gesmoord .. rond 4uur smorgens ebe ze mij naar buite moete elpe drage benk ineens door mijn benen gezakt & begon mega te trille .. achter een halfuurke buite zitte sprong ik recht en ging naar binne , mijn bene konde gewoon nie meer stil staan . en zaterdag eb ik nog gesmoord zonder te slape

mijn ergeste weekend ooit ! wilk nooit meer meemake ( was 9maande gelede dak pille ad gepakt & speed , kwas afgekikt maar met die probleme dat ik had , ben ik terug begonne )

Echt nie normaal weekend , keb mij wel geamuzeerd :rolleyes:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen speed in de lijst?
Moet je eens een par nachten doorhalen en dan een gram doorslikken.
Kompleet van de kaart, hallicuneren en dat leuke catatonische gedrag.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#19
alcohol en wiet en een goeie xtc pil
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
had vrijdag combinatie paddo's en speed, dat was wel zwaar vaag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."