Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
145 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blowen is altijd een goed idee :grin:
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen :wave:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxicated zei:
Blowen is altijd een goed idee :grin:
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen :wave:
Klik om te vergroten...

oeww yeahh, ga ik doen :wave:
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet iemand of je zo'n slagroomspuit ook in een blokker in Amsterdam kan kopen ? Woon zelf in Lelystad, dus dan ga ik daar wel langs voor zo'n spuit+patronen :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo'n spuit kan je in alle blokkers kopen.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
even tr informatie, ik haal mn de patronen in de O'cool. verkopen ze daar nu ook. voor de belgjes die niet weten waar
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Me~plantu~isme~moat zei:
even tr informatie, ik haal mn de patronen in de O'cool. verkopen ze daar nu ook. voor de belgjes die niet weten waar
Klik om te vergroten...


kben erg benieuwd nu,

alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond!
:)
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt Mathijs :grin:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
shihuandgi zei:
kben erg benieuwd nu,

alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond!
:)
Klik om te vergroten...

Elke drugs die je gebruikt is serieus ongezond.
Ik heb zelf niet het idee dat dit verslavend is ofzo. Het is in mijn ogen leuk om een keer te doen op een avond met vrienden, maar elke avond niet.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
N2O is helemaal niet ongezond ofzo :confused:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#10
buzzy zei:
N2O is helemaal niet ongezond ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

inderdaad
ik kan me geen drugs bedenken die gezonder is dan lachgas
s
satarnoLid
01-01-2024, 00:00
#11
owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ?
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Me~plantu~isme~moat zei:
buzzy zei:
N2O is helemaal niet ongezond ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

inderdaad
ik kan me geen drugs bedenken die gezonder is dan lachgas
Klik om te vergroten...


jawel, spacecake!! :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
shihuandgi zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
buzzy zei:
N2O is helemaal niet ongezond ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

inderdaad
ik kan me geen drugs bedenken die gezonder is dan lachgas
Klik om te vergroten...


jawel, spacecake!! :grin:
Klik om te vergroten...

Dat zit vol met vetten, suikers en calorieën, en das niet gezond..
M
MerengueLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Merengue zei:
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
Klik om te vergroten...

jep, daarmee dat ik zei en dacht dat het heel verslavend en gevaarljik is!

met dat te lezen:)

nu twijfel ik nog zelfs:tongueout:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben langs de O'cool geweest maar daar hadden ze het niet.

Weten de Belgen hier nog een andere plek waar ze het verkopen?

Ik weet dat ze het in de makro verkopen maar ik heb geen makro-kaart.
M
MerengueLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou ja het lijkt me als je je kop erbij houdt dat je best wel eens aan zo'n ballonnetje kunt zitten. Maar dat moet je dan niet doen als je verkouden bent. En je snapt zelf wel als je alleen maar aan je volgende lachgas tripje kunt denken dat het verstandig is dat je er een tijdje vanaf moet blijven. Maar dat is met elke drug toch zo??
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Merengue zei:
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
Klik om te vergroten...

ik was extreem verkouden bij mn 2de keer lachgas(+- 15 patronen)
en kijk, ik leef nog hoor. sigaretten roken is zelf gevaarlijkr.

en lachen is gezond
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#19
shihuandgi zei:
ben al alle winkels afgegaan, kvind nergens zo'n slagroomspuit,
Klik om te vergroten...

macro ook?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."