Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"doe ik! Misschien iemand ervaring?"
"ja het was een hele fles met 2 man, maar dat zegt niet zoveel hoor als de fles 70cl is. Bovendien gaat het inschenken steeds moeilijker"
"hahaha ja llorett... eerste keer met zn 4-en naar spanje...één van ons was ook nog jarig dus we hadden een flinke stash alcohol bij ons om het te vieren. 1 fles bacardi, 1 fles tequila, 2 flessen champagne en 1 fles dropshot (bléh) ging met 3 man in 2 uur naar binnen haha we hebben ons echt populair gemaakt in die bus hehehe "wat wil je doen? me eruit zetten? HAHAHAHA" en één van ons was doodziek...die heeft 14 uur lucht liggen kotsen En laatst had ik nog een feest, waarbij de alcohol gratis was. Het feest was saai en de dienbladen gevuld, dus die liet ik samen met n gast aan de lopende band komen...ik had al zeker 2 jaar niet meer zo hard doorgezopen. Tegen één uur naar huis gefiest, de berm in gereden, aan het lachen omdat ik merk dat ik zó zat ben dat ik mn fiets niet meer op de weg kan houden, door het lachen op mn bek gaan, nog harder lachen, opkrabbelen en voorover buigen om de fiets te pakken, om met een koprol in (gelukkig) droge sloot terecht te komen Na een paar uurtjes slaap je weg weer vervolgen hahaha Mn fiets was de volgende dag helemaal gaar, modder en allemaal spaken eruit...wat ik er nog meer mee heb gedaan ---> dunno"
"ik geloof dat ze wel heftiger worden met bijpakken. ik zou de eerste keer ook gewoon 100ug nemen, misschien wel wat achter de hand zodat je nog kunt bijpakken. Maar niet meteen 4 stuks...dat is vragen om problemen denk ik de eerste keer. Het is maar een advies van een niet-lsd-gebruiker, dus hecht er niet té veel waarde aan. LSD staat wel nog op mn lijstje Maar dan ook rustig beginnen en niet meteen je grens opzoeken. (Niet té rustig, de 1e keer moet wel een mooie ervaring zijn natuurlijk!)"
"http://www.fsre.nl/forum/index.php) Klik om te vergroten... Dat forum zit ik ook op, is heel goed als je meer wilt weten over het kweken. Ook wil ik je nog even wijzen op www.shroomery.org Wel in het engels, maar ook veel nuttige weetjes. Ik heb je nog niet gezien op het forum, maar er komt dus inderdaad een of andere bacterie in je cake. Waarschijnlijk is het eerste gedeelte van je kweek goed, omdat je mycelium ziet groeien en geen andere schimmels. Pas na het moment dat je de rijstmeel/vermiculiet casinglaag aanbrengt gaat het mis. Hier moet dus eigenlijk de fout zitten. Wat ik graag doe is de casinglaag ook te steriliseren (=koken) voordat je hem aanbrengt op de cake. Zo weet je zeker dat er niet een verkeerde schimmel meekomt. Ook moet je zeker weten dat je filterzakken steriel zijn. Werk schoon en steriel, hierin zit de fout. Dus volgroeid cakeje, liefst in een steriele ruimte (handschoenenkast) openen en (met steriele handschoenen) de steriele casinglaag aanbrengen. Dan in een steriele omgeving zetten met (zwak) licht (geen direct zonlicht) en die moet ook weer steriel zijn. Je filterzakken zijn daar goed voor geschikt. Lees het forum maar eens door, er gaat wel wat tijd in zitten maar uiteindelijk weet je precies waar je op moet letten. Als je vragen hebt hoor ik het wel!"
"@ zakkie: Hawaiiaanse zijn sterker dan mexicaanse, en daarom worden ze niet aanbevolen voor de eerste keer. Dat komt gewoon doordat veel mensen de eerste keer niet verwachten alles (heftig) te zien golven en bewegen. Het onverwachte kan je doen schrikken en daardoor badgaan, maar als je nu gewoon genoeg erover leest dan ben je goed voorbereid en weet je wat je kunt verwachten. Als je dat weet dan zul je een goede kans hebben op een hele goede eerste trip! Ohja en als je gedroogde krijgt: 10gr is een portie hawaiiaanse VERS, gedroogd is een portie hawaiiaanse maar 1 GRAM! Beter pak je zelfs nog iets minder, maar dat ligt aan jezelf. Meer dan 1 gram zou ik echt niet doen. Het kan nooit foutgaan, je komt er altijd weer uit, maar je kunt wel een hele angstige ervaring krijgen. Onthou dan gewoon dat je aan het trippen bent en dat het ook weer normaal wordt! @ Goanaut: 10 gram is een normale portie voor verse hawaiiaanse. Je kunt zoveel nemen als dat je zelf denkt aan te kunnen, maar zorg er wel voor dat je ervaring genoeg hebt zodat je dit goed kunt inschatten. Je zou best eens 15 gram of 20 gram verse kunnen proberen. Alleen zeg je zelf al dat je even wat minder ging. Goed van je dat je dit kon omzetten in andere gedachtes waardoor je weer beter ging, maar bedenk je wel dat zoiets moeilijker voor je kan zijn als je meerdere porties eet. Ik heb zelf ervaring met meerdere porties, het is mij tot nu toe goed bevallen, laatste keer waren 2 porties Indiaanse gedroogde (eigen kweek) Die waren erg sterk en die dubbele portie zorgde toch wel voor een heftige trip. Ook had ik toen een paar keer een "afglijder" maar na een paar keer mezelf weer opgepept te hebben werden die steeds minder en zag ik ze niet eens meer als iets negatiefs!"
"wauw egt super zeg ik ga het zeker proberen binnenkort, lijkt me een superervaring. Mocht het de 1e keer niet top zijn dan zal ik eens doorgaan Misschien idd een goed idee er een aparte drugs van te maken op het forum? Mijn tripreport zal er zeker staan, maar kan even duren"
"idd, je hebt een omgekeerde tolerantie, dus hoe vaker je rookt, hoe sneller er bij steeds kleinere hoeveelheden je het effect merkt. Ik heb het dus pas 1x gedaan en ik heb het idee dat de meeste mensen het effect pas de 2e of 3e keer gemerkt hebben. Ik ga het zeker binnenkort weer proberen met een waterpijp ipv puur."
"Toch ben ik wel benieuwd wat de beste manier is om in te nemen. Is er aan het roken van DMT ook een speciale manier verbonden zoals bij salvia? dus in zon kort mogelijke tijd zoveel mogelijk rook en zo lang mogelijk binnenhouden? Of kun je het gewoon roken in een joint, of beter een waterpijp? Mimosta Hostillis oraal: 9 gram. (volgens azarius) + MAO-remmer: 3-5 gram. (volgens azarius) Mimosta Hostillis gerookt na extract: Smoked DMT Dosages Threshold 2 - 5 mg Light 10 - 20 mg Common: 20 - 40 mg Strong 40 - 60 mg Volgens erowid. Nou heb ik geen idee hoeveel gram onbewerkt gelijk staat aan hoeveel mg nadat je het met ether/alcohol hebt bewerkt. Kan iemand me daar (ongeveer) wat duidelijkheid in geven?"
"Hey, wat zijn jullie ervaringen met Absinthe? Wordt je er alleen goed zat van of kun je er toch egt mee spacen? En zo ja, op welke manier drink je het dan? (met het suikersmelten etc?) Ik heb nl. met n vriend n fles Absinthe weggewerkt, resultaat was heel zat en kotsen. Ik heb nu n andere fles, deze had ik meer gekocht om m te hebben, want t is er eentje met 89,9% alcohol :P Voordat ik deze aanbreek eerst even een topicje erover starten Proost!"