Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee mensen, ik zit er over na te denken om eens een keertje met 2 vrienden van mij lsd te nemen. Ik heb het nog nooit eerder gehad, heb alleen wel 3x paddo's gehad. Nou wilde ik t dus buiten gaan doen maar S. vind dat geen goed idee omdat er misschien iets fout kan gaan,maar ik doe het liever juist wél buiten want die keren dat ik paddo's heb gehad (of zelfs met xtc) en ik zit binnen, word ik een beetje raar en krijg ik het benauwd en voel ik me niet echt op mn gemak, na een tijdje wel maar buiten voel ik me meer op mn gemak.. Maar ik weet verder ook niet wat lsd met je doet? Ga je echt zwaar hallucineren of is het ongeveer hetzelfde als een paddotrip? Want ik wil het niet hebben dat als ik buiten ben dat ik bijv. een auto aanzie voor een lief poesje ofzo.."
"ik sta ook wel sterk in mn schoenen dat is het probleem ook niet (heb immers al 3x paddo's gebruikt en ben niet bad gegaan oid.) maar ik voel me binnen op zo'n moment gewoon opgesloten ofzo..alsof ik nergens heen kan, alleen ik wil even weten of je heel erg gaat hallucineren oid? Want ik kan wel verhaaltjes van het internet gaan lezen maar ik hoor het liever van iemand die er ervaring mee heeft.."
"Ik heb 2x paddo's gehad, en de 1e keer werd ik alleen een beetje lijp en voelde me vreemd maar ging verder niet echt dingen zien.. De 2e keer heb ik uren achter elkaar zitten te lachen en zag alles er heel vreemd en groot uit en begon te bewegen.. Ik weet nog dat ik niet naar de wc durfde (zat in een kroegje) want die vond ik eng.. Later bij mn vriend thuis.. alles zag er ook wel wat vreemd uit maar heb verder niet echt bepaalde dingen gezien ofzo.. Nouja, misschien verwachtte ik er ook wel te veel van.."
"Jaaaaaa je voelt je zeker heel anders.. Best vreemd opzich maar wel kicken.. En ik vond alles er gewoon wel ''grappig'' uitzien, vandaar dat ik zo veel moest lachen.."
"Maar hijzelf droeg ineens een Ajax-Shirt dus..."
"ohhhhh zo.. haha sorry ik dacht dat je grappig probeerde te zijn :P"
"Ik wil binnenkort dus mn eerste lijntje proberen, maar nu heb ik een aantal vragen : 1. Ik ben aan de pil, als ik snuif heeft het dan invloed op elkaar ? (dat de pil niet optimaal meer werkt oid..) 2. Ik ben vrij jong, is het ook schadelijk voor mn groei ? 3. Moet je ook een mindere hoeveelheid nemen als je jonger bent ? alvast bedankt .."
"14 jaar"
"Ja oke, dat is ook wel zo.. Maar ik gebruik liever sos dan XTC , LSD , speed of andere troep.."
"goedkoop, en vertrouwd"