Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
De jongen zei:
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?
Klik om te vergroten...

Als je het vaak achter elkaar doet kun je last van hoofdpijn krijgen. Ik had al lichte hoofdpijn na 2 a 3x achter elkaar (2 patronen). Verder geen negatieve effecten.

Je kunt de patronen na elkaar in de ballon doen, dan hoef je er niet twee tegelijkertijd in de spuit te doen.

't Is echt een leuke trippy ervaring vind ik, maar zo kort dat je er weinig aan hebt behalve dat het gevoel fijn is.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanx voor de handige info :mrgreen:
dadelijk nog een keertje doen:tongueout:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
boh, 10 patronen :openmouth: omg, wat een trip.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
vandaag drie gewone supermarkt spuiten geinhalleerd, via ballon en rechtstreeks...de derde spuit was goddelijk.... lekker wegzweven, heerlijk beklemmend gevoel in mn hoofd, en een gigantische smile op mn bek... werd dr ook geil van overigens (wat ik wel vaker heb met drugs)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#5
max wat ik gedaan heb is 3 patronen toen was ik ook goed weg. Ik zag helemaal niks meer en me hele lichaam tintelde extreem erg. Ook hoorde ik een soort gezoem dat om de seconde van hard naar zacht ging en andersom.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
boh, 10 patronen :openmouth: omg, wat een trip.
Klik om te vergroten...

Ja dat was een behoorlijke... lastig te beschrijven, maar wel leuk! :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Je hebt het waarschijnlijk over deze slagroomspuit.

Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)
Klik om te vergroten...

Jaa die heb ik ook hier liggen :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Je hebt het waarschijnlijk over deze slagroomspuit.

Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)
Klik om te vergroten...

ja, okay, maar waarom kan ik die andere neti gebruiken... daar zit namelijk ook N2O in...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natuurlijk kan je deze gebruiken.. maar ik vind het minder heftig dan het gas via die andere fles uit een ballon te inhaleren.

Ik vind het ook onhandig... de slagroom zit er nog in! :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan heb je het toch wel aardig gevoeld! :)

Lachgas is NIET te vergelijken met xtc natuurlijk! Twee totaal verschillende uitwerkingen!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik :kots:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha je hebt idd soms een wat leeg gevoel in je maag :P

Maar ja wat wil je :wink: je lichaam vraagt gewoon om zuurstof en niet om N2O haha :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mac... zei:
Nee hoor, zodra je de cartridge op je slagroomspuit doet vult deze zich met het gas, de kogel staat namelijk onder grote druk, wanneer je dan een balon over het spuitstuk heen trekt kun je deze gewoon vullen met het gas. Met 1 patroon kun je ongeveer 2 balonnetjes vullen. Veel plezier :grin:
Klik om te vergroten...

met 2 patronen 1 balon bedoel je
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
blokker heeft het niet:(

sligro zit hier ook die heb ik nog niet geprobeerd
Klik om te vergroten...
Marskramer verkoopt het ook.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon doen joh! zei:
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?
Klik om te vergroten...

Van een ballonnetje trer grote van 2 sinasappels ben je niet echt weg.

Laatst 1 patroon (pure N2O, uit zo'n patroontje dus, bij supermarkt dingen gebruiken ze ook andere drijfgassen) genomen, ballon was ongeveer zo groot als voetbal. Paar keer flink in en uit ademen in die ballon, voelde me licht in mn hoofd, beetje wankel daardoor en het was wle grappig:)

Als je echt wil 'spacen' zul je meer dan patroontje moeten nemen.

Volgend weekend van het werk ff de spuitbus mee nemen en bij de Blokkert patronen halen :sunglasses:

Enesteene zei:
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik :kots:
Klik om te vergroten...
6 supermarktbussen of patronen??
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#19
supermarktspuitbussen, maar das al met al ook een aardige hoeveeheid hoor
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo.

Ik heb net uit de supermarkt spuitbus gedaan, kwam niet echt veel uit, werd toen een beetje duizelig etc. maar toen kwam er opeens slagroom uit (iets te hard gedrukt). Weet iemand hoe ik de slagroom uit het tuutje krijg? (uitspoelen helpt niet )

alvast bedankt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."