Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
144 weergaven
18-5-2026
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: lachgas

Kimpe88 zei:
weet er soms iemand waar je in België goedkoop slagroompatronen kan kopen??? Ik heb een spuitbus, maar nog geen patronen...
Klik om te vergroten...
Als je ff naar Nederland rijdt,dan kan je bij de makro voor rond de 10 euro 50 patronen krijgen en anders blokker,maar ik weet niet of jullie dat hebben in België
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: lachgas

Trip Unit zei:
Kimpe88 zei:
weet er soms iemand waar je in België goedkoop slagroompatronen kan kopen??? Ik heb een spuitbus, maar nog geen patronen...
Klik om te vergroten...
Als je ff naar Nederland rijdt,dan kan je bij de makro voor rond de 10 euro 50 patronen krijgen en anders blokker,maar ik weet niet of jullie dat hebben in België
Klik om te vergroten...

bij de makro moet je een pasje hebben.. dat je een eigen bedrijf hebt anders kom je nog niet ver..
dus je zal naar de blokker moeten
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: lachgas

lot zei:
Trip Unit zei:
Kimpe88 zei:
weet er soms iemand waar je in België goedkoop slagroompatronen kan kopen??? Ik heb een spuitbus, maar nog geen patronen...
Klik om te vergroten...
Als je ff naar Nederland rijdt,dan kan je bij de makro voor rond de 10 euro 50 patronen krijgen en anders blokker,maar ik weet niet of jullie dat hebben in België
Klik om te vergroten...

bij de makro moet je een pasje hebben.. dat je een eigen bedrijf hebt anders kom je nog niet ver..
dus je zal naar de blokker moeten
Klik om te vergroten...
Tenzij hij of zij een pas heeft :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
heeft iemand al eens "echt" getript op lachgas?> mijn meeste was 3 van die patronen maar dat bleef steeds bij die geluiden zo raar en gewoon dat rare gevoel. maar geen hallucinaties ofzo?
J
JeppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zag hier in het begin van het topic staan dat je lachgas ook kunt nemen met deze gaspompjes (http://www.bike-fun.nl/home/?navigatie= ... roduct=687)
kunnen daar ook alle soort n2o patronen in, of moet je nog leten op bepaalde dingen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drazzic zei:
pff mijn broer was net in de Makro ik bellen dat ze dat meenemen kunnen ze het niet vinden zijn ze alweer terug. Nou ja misschien zelf maar eens kijken daar.
Klik om te vergroten...

Ze waren niet zo slim om ff te vragen aan een medewerker?
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
Drazzic zei:
pff mijn broer was net in de Makro ik bellen dat ze dat meenemen kunnen ze het niet vinden zijn ze alweer terug. Nou ja misschien zelf maar eens kijken daar.
Klik om te vergroten...

Ze waren niet zo slim om ff te vragen aan een medewerker?
Klik om te vergroten...

Jawel maar die wist het ook niet. Maar ik denk dat ze om lachgas patronen hebben gevraagd en niet om slagroompatronen misschien dat ie het daarom niet wist. Heb hem nog niet gezien maar zal er dan zelf nog heen moeten wou het dit weekendje wel weer eens doen.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze staan bij de keukenartikelen bij de kurkentrekkers en schaaltjes en bakjes enzo...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb ook net paar keer lacggas gedaan, ongeveer 2 patronen tegelijk geinhaleerd steeds, ik vind het ram trippend, alle geluiden zijn trippend en je krijgt zon vol bonkend gevoel.

Maar ik dacht dat je ook kon gaan hallucineren ervan en kleuren zien? Maar dat kan toch niet ofwel want heb al verschillende keren 2 gedaan, ga wel super hard maar nie hallucineren.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij ga je er niet van hallucineren.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan je er wel van halucineren,maar zelf nog niet meegemaakt eigenlijk...

DOSERING EN WERKING

Al snel na het inhaleren merk je gedurende enkele minuten een sterk roeseffect waarbij wat je hoort, ziet en voelt, in elkaar overloopt. Je voelt je high, soms trip je. Gevoelens en gedachten die je je anders niet bewust bent, komen in je op. Je kunt soms dingen zien of horen die er niet zijn (hallucineren). Meestal voel je je onder invloed van lachgas opgewekt. Je kunt je echter ook onrustig of angstig voelen, zoals in een nachtmerrie. Sommigen reageren erg sterk op lachgas.

http://www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#12
aha ok.. trouwens vandaag zelf naar de makro gegaan.. nou de slagruimspuit gevonden a 30 euro die zelfde die paar pagina's terug staat. Daarlangs zouden de slagroom patronen staan... ja hoor uitverkocht :( maar een maat had er misschien nog 20 maarja wou eigelijk 100 stuks kopen voor vanavond maar goed..

dus patroon er opduwen... dan loopt het gelijk in de spuit? en dan kan je net zoals je slagroom spuit de ballon vullen met lachgas?

klopt dat... vanavond iig proberen..
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#13
even vraagje over n20.
kan je ook gewoon een paar slagroombussen bij bv. de aldi kopen en dan gwn niet schudden en de gas die eruit komt inhaleren (in een balon, of rechtstreeks). en ja, in die spuitbussen zit er ook N20, zelf gecheckt :)
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#14
me plantu, ik weet het nie zeker maar ik vermoed dat zo'n slagroombusjes een stuk duurder zijn dan wanneer je patroontjes gebruikt, als dat al lukt. Ge moe sjanse in me zukntwuk!
Verder, voor de geinteresseerden: In de makro bij Gent moet je in rayon 9 B zijn, maar inderdaad soms uitverkocht. Als je geen pasje hebt voor de Makro kan ik eventueel hetmijne uitlenen. Tis ondertussen wel iets van 14 euro geworden voor 50 patroontjes.
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo tevreden kon zijn met een ballonnetje :grin:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik dacht 2 patronen. Maar sommige maken ook gewoon van 1 patroon een ballon. Gewoon zelf kijken. Als je 2 doet gewoon in en uitademen in de ballon je merkt dan zelf wel of het te veel is of niet. Dus dan niet heel die ballon ineens opmaken.

Maar ik ga vrijdag ff andere patronen halen die van de Makro zelf hopelijk passen die wel. Die andere van mij passen ook wel alleen ze worden niet "doorboort" door het pinnetje in mijn slagroomspuit dus het gas komt er helemaal niet uit.. meer mensen hier last van?

misschien dat het aan mijn slagroomspuit ligt. Kan misschien iemand een foto maken van mij hoe het er bij hun precies uitziet.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die slagroomspuit raakt wel flink bevroren altijd bij ons dat ie het dan gewoon niet meer doet omdat ie te koud is.
B
BloobLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok, ik wist dus totaal nog niets van dit soort "drug"

ik wil da zo hard eens proberen :hearteyes:

Ik heb zelf het geluk, dat hier een kilometertje verder, eenwinkel voor spullen voor bakkerijen is ! :openmouth:


zou ik da daar kunne vinde? denk t wel nie ? :confused:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bloob zei:
ok, ik wist dus totaal nog niets van dit soort "drug"

ik wil da zo hard eens proberen :hearteyes:

Ik heb zelf het geluk, dat hier een kilometertje verder, eenwinkel voor spullen voor bakkerijen is ! :openmouth:


zou ik da daar kunne vinde? denk t wel nie ? :confused:
Klik om te vergroten...

het antwoord vind je en die winkel :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
gwn vragen om een doosje lachas patronen..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
hier is het nergens te krijgen en kom nooit bij de makro:(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."