Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spacekonijn Welke patronen heb jij ?? Omdat je opeens zegt dat er verschil zit in sterkte.

Laat even weten bedankt
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
uhu, wij deden het zo: ballon vullen met het gas, daarna de ballon helemaal proberen in te ademen, dan zo lang mogelijk inhouden en dan langzaam uitademen, dan krijg je zon licht gevoel en een druk op je oren, dat had ik toch en toen moesten we massaal lachen. hoe meer we het deden hoe zwaarder het gevoel kwam, we moesten bijna niet meer lachen want onze kaken deden pijn, gwn een heel ander gevoel, heel leuk, maar kan het niet echt uitleggen :flushed:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
N2O? Dat is easy om aan te komen, voor n paar tientjes kun je n flinke fles kopen van NX, ZEX of NOS, deze kun je voor weinig geld elke keer laten vullen, maar met zo'n fles doe je voor t gebruik waar jij op doelt wel heel erg lang :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond ook even aan het lachgas gezeten, zo'n 20 patroontjes d'r doorheen gehaald met z'n allen :P

Jammer genoeg hadden we nog geen spuit tot beschikking, dus deden we een patroon tussen de bankschroef, gaatje in tikken met een spijker en dan hoppa ballon d'r overheen. Na een paar mislukkingen ging 't wel aardig :P

En 't gevoel :mrgreen: Erg kort, maar erg fijn :mrgreen:
Zwart voor de ogen, en vage echogeluiden hehe.
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou laatst lachgas geprobeert mn eerste echte drugservaring ( naast wiet :P ) echt super vage shit
geluid was bonzend alles ging traag en lachen om niks echt te vetjes
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb meerdere malen echt getript van de lachgas!

Lees anders is mijn lachgas trip report door :)

HIER
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mijn vrienden en kennissen kennen ze me wel als de "lachgas-man" omdat ik er iedereen kennis laat mee maken ( heb altijd wel patronen op mijn kamer liggen ). Zelf doe ik het al een half jaartje, ong 50 capsuletjes per maand, maar...


In het begin deed ik al raar van 1 partoon, tegenwoordig moet ik er minstens 3 patronen in blazen voor ik in het vage droomwereldje kom, want zelfs 2 patronen doen niet meer veel. Ik vind het wel raar dat ook bij lachgas een soort van gewenning komt :confused:

Bij de meeste mensen die ik ken die het voor de eerste keer doen beginnen ze hard te lachen en ongecontroleerde bewegingen te maken ( rondlopen en dingen omver stoten) waarna ze zich niets meer herinneren.

Bij de meer "ervaren" gebruikers wordt het meer en meer een innerlijke reis zonder dat je voor omstaanders raar begint te doen. ( lijkt me )

In het begin vond ik het wel leuk, maar nu is het effect niet meer zo overweldigend als vroeger.

Iemand dezelfde bemerkingen omtrend gewenning en veranderend effect door de tijd heen?
B
BuufLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het ook zo vaak gedaan. In Scheveningen doet iedereen het allang. Wij nemen meestal 3 patronen in 1 ballon. Zwaar kikke is dat...
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoooooo ik heb net een vage ervaring achter de rug. Ik kom thuis van mijn werk dus ik een balonnetje gevulld (één patroon). Ik doe het niet zo vaak en ook steeds maar één patroon maar wat ik net had heb ik niet eerder gehad.

De ervaring was veel intenser dan normaal. Alles werd rood voor mijn ogen en het effect duurde veel langer dan normaal. Meestal is het weg na een paar keer diep ademhalen maar nu bleef het onverminderd. Alles was echt super vervormd en ik zat echt in een andere dimentie.

Op zich achteraf wel te gek maar op het moment schrok ik me rot. Ik greep echt naar mijn hoofd en riep "te bizaaaaar" terwijl ik alleen thuis was :grin:

Nou ja ik dacht dat dit alleen kan met 2 of meer capsules in 1 ballon. Hoe zou het kunnen dat het nu zoveel bizarder was dan normaal??
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://www.slagroompatronen.nl/

:mrgreen:
R
RokkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het voor de verandering es geprobeerd met een normale slagroomspuit en een ballon... Niet aan te raden... Het vullen van de ballon was al een hel... Er komt veel te snel slagroom mee, het resultaat: dat ik spetters slagroom in zat te ademen :wink:, geweldig.
Het gaf me een beetje een stoned gevoel, maar daar bleef het ook bij.
Geef mij maar een paar n2o capsules mensen!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
boh, 10 patronen :openmouth: omg, wat een trip.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
vandaag drie gewone supermarkt spuiten geinhalleerd, via ballon en rechtstreeks...de derde spuit was goddelijk.... lekker wegzweven, heerlijk beklemmend gevoel in mn hoofd, en een gigantische smile op mn bek... werd dr ook geil van overigens (wat ik wel vaker heb met drugs)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#15
max wat ik gedaan heb is 3 patronen toen was ik ook goed weg. Ik zag helemaal niks meer en me hele lichaam tintelde extreem erg. Ook hoorde ik een soort gezoem dat om de seconde van hard naar zacht ging en andersom.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarkScope zei:
boh, 10 patronen :openmouth: omg, wat een trip.
Klik om te vergroten...

Ja dat was een behoorlijke... lastig te beschrijven, maar wel leuk! :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Je hebt het waarschijnlijk over deze slagroomspuit.

Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
Daarmee zal het niet gaan lukken.. Je moet deze hebben :)

Vul deze met patronen, en gaan met die banaan! :)
Klik om te vergroten...

Jaa die heb ik ook hier liggen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."