#1
hier is het nergens te krijgen en kom nooit bij de makro![:(]()
heb da derstraks nie gehad een roes maar weet ook nie of ik het echt tegoei heb gedaan sffs eens proberen en laat ik het wel wetenDarkScope zei:waar is de roes mee te vergelijken?
heb nog altijd niks van verandering van zicht gemerkt eig!!mathijs zei:Hmm, pak maar 'es meer balonnen :P
Dan ga je alles wat korreliger zien.
was toch in ieder geval een zeer raar geluid en jah lachen tegen de sterren op he

ja idd da heb ik ookspacekonijn zei:geluid blijft bij mij altijd hangen
iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
schranziewanzie zei:heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven![]()
![]()
![]()
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet
ja maar je moet het altijd eerst in een ballon kunnen spuitenThunderBunny zei:damm Wist wel dat NOS leuk is voor je moterblokjemaar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet
![]()
als we over het zelfde spul praten als NOS voor je auto dan kun je beter een grote nos fles kopen kan je wel een tijdje mee doen.![]()
![]()
![]()
http://www.holley.com/categories.asp?division=NOS

Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolderAquilta zei:Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50
Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.
je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.
Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
feest verzekerdslipperman zei:Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolderAquilta zei:Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50
Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.
je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.
Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO
![]()

dan zou ik maar eens rap een ballonnetje sleurenslipperman zei:Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
Hoeveel is zo`n patroon eigenlijk waard?schranziewanzie zei:dan zou ik maar eens rap een ballonnetje sleurenslipperman zei:Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.![]()
![]()
![]()
mijn patronen zijn helaas op maar ga dit weekend terug een lading bijhalen


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."