Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
148 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier is het nergens te krijgen en kom nooit bij de makro:(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt ook met een volle ballon in je handen een hijs nemen van je joint en dan voorzichtig uitademen in je ballon...xtra dimensie..
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet niet zeker.
K
Kimpe88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo, mijn slagroomspuit is kapot. Weet er soms iemand waar je zo een slagroomspuit kan kopen in België???
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
waar is de roes mee te vergelijken?
Klik om te vergroten...
heb da derstraks nie gehad een roes maar weet ook nie of ik het echt tegoei heb gedaan sffs eens proberen en laat ik het wel weten :wink: :wink: :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb nog eens een vraagje voor de mensen die dit al gedaan hebben !!!!!
is het echt da het ook visueel word want heb het juist nog eens gedaan wel ma 1 vulling en het enige wa ik heb is da ik me met het kleinste dingetje een breuk lacht eig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
moet ik hiervoor meer pakken of is het gewoon zever da het visueel is :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, pak maar 'es meer balonnen :P
Dan ga je alles wat korreliger zien.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Hmm, pak maar 'es meer balonnen :P
Dan ga je alles wat korreliger zien.
Klik om te vergroten...
heb nog altijd niks van verandering van zicht gemerkt eig!!
maar moet wel zeggen is JAAP :grin: :grin: :grin:
heb juist zo 1.5 vulling gedaan geluid was echt heel raar juist of ge een ruimteschip ofzo iets rond uwe kop had vliegen :openmouth: :openmouth: :openmouth: :mrgreen: :mrgreen: was toch in ieder geval een zeer raar geluid en jah lachen tegen de sterren op he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Krijg ook altijd een bepaalde zoem te horen, vet lachen!! Mijn beeld vervaagt tevens ook wel behoorlijk. Groot nadeel vind ik is dat als je ff gestoord wordt je ook meteen helemaal eruit bent. Maar is wel vet om ff een paar minuten je remmen los te gooien.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
geluid blijft bij mij altijd hangen

iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
Klik om te vergroten...
ja idd da heb ik ook :mrgreen: :mrgreen:
echt vet spul :P :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
Klik om te vergroten...

er sterven per seconden al duizenden hersencellen af. Denk niet dat dit uitmaakt.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
damm Wist wel dat NOS leuk is voor je moterblokje :mrgreen: maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet :smoke:
als we over het zelfde spul praten als NOS voor je auto dan kun je beter een grote nos fles kopen kan je wel een tijdje mee doen. :beer: :mrgreen: :wave:
http://www.holley.com/categories.asp?division=NOS
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
ThunderBunny zei:
damm Wist wel dat NOS leuk is voor je moterblokje :mrgreen: maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet :smoke:
als we over het zelfde spul praten als NOS voor je auto dan kun je beter een grote nos fles kopen kan je wel een tijdje mee doen. :beer: :mrgreen: :wave:
http://www.holley.com/categories.asp?division=NOS
Klik om te vergroten...
ja maar je moet het altijd eerst in een ballon kunnen spuiten
anders bevriezen uw longen en das nie de bedoeling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aquilta zei:
Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.


je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
Klik om te vergroten...
Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolder :grin: Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
Aquilta zei:
Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.


je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
Klik om te vergroten...
Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolder :grin: Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO :grin:
Klik om te vergroten...
feest verzekerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
slipperman zei:
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
Klik om te vergroten...
dan zou ik maar eens rap een ballonnetje sleuren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mijn patronen zijn helaas op maar ga dit weekend terug een lading bijhalen
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
Klik om te vergroten...
dan zou ik maar eens rap een ballonnetje sleuren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mijn patronen zijn helaas op maar ga dit weekend terug een lading bijhalen
Klik om te vergroten...
Hoeveel is zo`n patroon eigenlijk waard? :rolleyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."