Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
154 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
gister weer gedaan.

ik had echt iets vets, ik was echt iets wat k nog nooit had ervaren een soort 3 delig mannetje , die steeds knipperde en ik zwaaide met mn armen heen en weer op de knipper ( zonder dat k het doorhad)

snap jij t? :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
geluid blijft bij mij altijd hangen

iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
eum vraagje ben juist zo een spuit gaan halen en 60 patronen :smoke: :smoke: :smoke:
maar hoe moet je het tegoei doen.
je spuit het gas in een ballon en je ademt alles in 1 keer in adem inhouden en terug in de ballon blazen dan, maar mag je dan als je het terug in de ballon hebt geblazen een paar keer gewoon adem halen en dan da terug inademen of geen adempauze nemen ?????????
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
je ademt zoveel in als je kan ( niet overdrijven ) , je houd t ffkes in je longen dan blaas je het terug in de ballon en dan inhaleer je het nog een keertje.
als je 2 ballonen neemt kun je het beste ff schone lucht inademen voordat je aan de 2e begint.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
je ademt zoveel in als je kan ( niet overdrijven ) , je houd t ffkes in je longen dan blaas je het terug in de ballon en dan inhaleer je het nog een keertje.
als je 2 ballonen neemt kun je het beste ff schone lucht inademen voordat je aan de 2e begint.
Klik om te vergroten...
k
direct eens tegoei proberen
derstrak was raar zweefgevoel en heel licht in mijne kop ma nie da ik aarig zag ofzo :stoned: :stoned:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
waar is de roes mee te vergelijken?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
waar is de roes mee te vergelijken?
Klik om te vergroten...
heb da derstraks nie gehad een roes maar weet ook nie of ik het echt tegoei heb gedaan sffs eens proberen en laat ik het wel weten :wink: :wink: :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb nog eens een vraagje voor de mensen die dit al gedaan hebben !!!!!
is het echt da het ook visueel word want heb het juist nog eens gedaan wel ma 1 vulling en het enige wa ik heb is da ik me met het kleinste dingetje een breuk lacht eig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
moet ik hiervoor meer pakken of is het gewoon zever da het visueel is :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm, pak maar 'es meer balonnen :P
Dan ga je alles wat korreliger zien.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
mathijs zei:
Hmm, pak maar 'es meer balonnen :P
Dan ga je alles wat korreliger zien.
Klik om te vergroten...
heb nog altijd niks van verandering van zicht gemerkt eig!!
maar moet wel zeggen is JAAP :grin: :grin: :grin:
heb juist zo 1.5 vulling gedaan geluid was echt heel raar juist of ge een ruimteschip ofzo iets rond uwe kop had vliegen :openmouth: :openmouth: :openmouth: :mrgreen: :mrgreen: was toch in ieder geval een zeer raar geluid en jah lachen tegen de sterren op he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Krijg ook altijd een bepaalde zoem te horen, vet lachen!! Mijn beeld vervaagt tevens ook wel behoorlijk. Groot nadeel vind ik is dat als je ff gestoord wordt je ook meteen helemaal eruit bent. Maar is wel vet om ff een paar minuten je remmen los te gooien.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
geluid blijft bij mij altijd hangen

iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
Klik om te vergroten...
ja idd da heb ik ook :mrgreen: :mrgreen:
echt vet spul :P :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
Klik om te vergroten...

er sterven per seconden al duizenden hersencellen af. Denk niet dat dit uitmaakt.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
damm Wist wel dat NOS leuk is voor je moterblokje :mrgreen: maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet :smoke:
als we over het zelfde spul praten als NOS voor je auto dan kun je beter een grote nos fles kopen kan je wel een tijdje mee doen. :beer: :mrgreen: :wave:
http://www.holley.com/categories.asp?division=NOS
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
frapannn zei:
Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet niet zeker.
Klik om te vergroten...
Heb het al redelijk vaak gedaan,maar kan nergens een angst in me vinden,maar misschien als je nog nooit "drugs" hebt gedaan,dan kan ik me wel inbeelden dat het gevoel beangstigend kan zijn.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trip Unit zei:
frapannn zei:
Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet niet zeker.
Klik om te vergroten...
Heb het al redelijk vaak gedaan,maar kan nergens een angst in me vinden,maar misschien als je nog nooit "drugs" hebt gedaan,dan kan ik me wel inbeelden dat het gevoel beangstigend kan zijn.
Klik om te vergroten...

Ja drugs heb ik al gedaan maar geen hard drugs
Ik rook elke dag jointjes, drink af en toe en heel soms pak ik wel eens paar kalmeringsmiddelen.
Voor de rest heb ik geen ervaring met drugs.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach Just Do It.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#19
yuww iedereen..
morgen is gaan we dus met 4n de grapjas uithangen met lachgas.
heb spuitbus en patronen. nog ballonen en nog meer patronen.
is het een goed idee om het te combineren met wiet?
er gaat dus zeker wiet zijn en die gaan we waarschijnelijk niet weigeren.
duss.. als wij nu knetter die balonnen gaan inhaleren, is dat éen goed idee of beter niet?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blowen is altijd een goed idee :grin:
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."