Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
192 weergaven
18-5-2026
s
stuiterkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn ergste blunder en eigenlijk ook de eerste..

Afgelopen nieuwjaar was ik naar qountdown gegaan in de HMH. Daar aangekomen een likje MDMA genomen en afwachten.... 3 kwartier later voor mijn gevoel nog geen werking dus nemen we (lekker slim) een wat grotere lik erbij :grin:

10 min later slaat de eerste lik in en begin lekker te springen en te doen! Opeens komt mijn verstand opzetten: dit was de eerste lik... oh ooohhhh de 2e komt nog!

Mijn maten moesten naar de wc dus ik ging gezellig mee :grin: onderweg van onze plek naar de wc klapte die in.. en hard!
Ik liep vooraan en sprong/ren meer dan dat ik loop :grin: ik hoefde niet naar de wc dus dacht: hey bij de deur staat een hekje (zon drankhekje) ik draai me om zeg tegen me maten dat ik bij dat hekje op hun wacht, sprint vooruit met de gedachte er lekker tegenaan te gaan hangen...
in mijn sprint kom ik bij het hekje aan, steek mijn arm uit, pak naar mijn mening het hekje stevig vast en.........

JUIST!! er staat alleen een gehallucineerd hekje! vol op me plaat, head first uiteraard.... :rock:
vrienden keihard lachen en ong 50 man mij heel vragend aankijken.

Man oh man wat heb ik me geschaamd :tearsofjoy:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eén van de leukste topics op DF! :grin:

Drugsblunders, genoeg meegemaakt om wel voorzichtiger met drugs om te gaan..
Op alcohol de bij bijna iedereen wel bekende kotspartijen (laatste jaren kan ik alcohol gewoon veel beter verdragen geloof ik, misschien een slecht teken.. Of het is omdat ik het voornamelijk bij bier houd nu :) ) Midden op de dansvloer in een grote volle discotheek, gelukkig herinner ik me er nauwelijks iets van. Politie die me aanhoud, nacht moeten zitten wegens openbaar dronkenschap, zakken leegmaken en daar nog een pil tegenkomen (had die avond alleen wiet/alcohol gehad).. Erop kunnen gooien dat het een vitaminepil was, die werd weggegooid en ook niks meer over gehoord. Misschien omdat ik zo rustig/netjes overkom :P

Op GHB toch wel een hele vage dag/avond/nacht/morgen gehad, ergens tegen 5 uur in de middag gepakt (was tevens de eerste keer, ook de laatste) maar geen idee hebben wanneer het ging werken o.i.d.. Het was vrij milt, dus wat bijpakken.. Even siroop halen in de winkel met een vriend, toen begon het wel te werken.. Eenmaal thuis constant in slaapvallen, beetje angstig hierdoor en alles op alles om wakker te blijven (wat gelukkig ook werkte). Weer wat later bijpakken, erg vage acties uitgehaald, vaag in Duitsland over straat lopen, gaan pinnen etc.. Weer thuis een grote kotspartij, volgens mij alle kamers wel gehad :( toch in combinatie met andere drugs de lange nacht volgehouden..

Het vervelendste waren/zijn (zo heel af en toe) toch die bus/treinreizen.. Vooral met pep en geen slaap behoorlijk paranoïa kunnen zijn, bang dat iedereen het doorheeft.. Niet weg kunnen, bah!

Hmm misschien nog niet echt blunders te noemen, zal misschien morgen wat meer typen :wink:
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had eens een ongelovelijke praatkick op een hardcore-feestje.
Ik was al aardig leip, dus ik liep rondjes en maakte gesprekken met verschillende mensen.
Ik kwam een onbekend meisje tegen, waarvan het me wel leuk leek om tegen te praten.
Het gesprek ging als volgt:

Ik: Hallo! =D.
Meisje: Hee. :)
Ik: Heb je het naar je zin?
Meisje: Ja hoor, en jij?
Ik: Ja, ik vermaak me prima!

...

Ik: Weetje?
Meisje: Nou? ..
Ik: Soms stoppen ze cafeïne in plaats van speed in pillen!
Meisje: Okee.. ?
Ik: Nou en dan denken de mensen witte te hebben terwijl ze bruin brood eten!
Meisje: De wat?
Ik: Oke, sorry dat sloeg nergens op.
Meisje: ...

Toen ben ik maar weggelopen, ik weet nog steeds niet waarom ik dat zei haha.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijd terug een behoorlijke blunder met truffels gehad. Had toen sowieso pas 2 keer truffels gehad en dat was een ander soort als deze. Thee van gemaakt, laten weken en na een kwartiertje een slokje genomen. Was het me toch smerig! Verschrikkelijk zuur, ging bijna over m'n nek na twee slokjes. Maar kende deze truffels niet dus dacht, zal er wel bij horen die smaak, dus toch met pijn en moeite wat weggewerkt. Daarna super misselijk.
Vriend lag na te denken over hoe het kwam dat het deze keer zo smerig was. En toen na een uur ofzo viel bij hem het kwartje... we waren die dag ervoor op pad geweest, maar voor we weggingen had m'n vriend nog even azijn in de waterkoker gegooid en dat laten koken, om hem op die manier te reinigen. In alle haast weggegaan en de volgende dag opnieuw de waterkoker aangezet. Hadden we dus een kop azijn met truffels weg zitten werken... :grin: :kots:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd :kots: , moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.

OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enkele maanden terug was ik een pure XL joint aan het rollen ( had hiervoor 1.5 gram White Widow afgewogen). Tijdens het rollen heb ik de hele inhoud gewoon 'weggezucht'... :tearsofjoy:
M
MusedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijna elke verjaardag zelf ook flink mee willen genieten van de sterke drank en ik eindig altijd als eerste in bed.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
idd :kots: , moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.

OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)
Klik om te vergroten...

Haha ja dat heb ik ook vaak als ik met iemand trip, ben uit mezelf redelijk narcistisch maar paddo's versterken dat enorm bij mij, en voel mezelf altijd beter dan de persoon met wie ik trip, maar dat zeg ik dan altijd heel lomp:

Ik: "Dude"
Hij "Ja?"
Ik: "Wij zijn het, maar ik ben het."

Reden genoeg om uitsluitend alleen te trippen, heb al eens iemand in een negatieve mindloop geholpen door dat soort opmerkingen.
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had al anderhalf jaar niet meer geknalt ik er ram veel zin in ik pillen gehaald uitgedeeld en een groot deel van die jongens had dat nog nooit gedaan dus ik dacht dat wordt lachen wij bij een jongen thuis die gegooid en wij lekker aan het gaan na een tijdje begon het uit te werken en ik had er nog 2 en we zaten met 6 man dus ik dacht die snuiven we op. ik die pillen tot poeder gemaakt en wat denk je ik neem net de lijn komt de moeder van de vriend binnen waar we zaten en ik dacht die ziet mij hier met de lijnen op shoot en zei was toch al geen fan van mij dus ik dacht al fack maar nee dat wijf was zo zat dat dat ze dat niet gezien. komt zei daarna bij ons zitten, die andere jongens naar huis gegaan en ik met haar zoon daar nog zitten spacen, maar hij ging egt te ver was zijn eerste keer en had er 2 gegooid wij die 2 pillen die ik klein gemaakt nog met 2en opgesnoven op de wc dus ik dacht dat komt goed, effe later merkte ik al t begon in te slaan dus ik weer ram hard aan het gaan maar die vriend van mij ging egt te ver zat hij ondersteboven te gamen waar zijn moeder bij zat ik dikke lul kick aan het bouwen en die moeder snapte het maar niet die dacht die haar zoon te veel energy gedronken had. geniaal heb me nog zo bescheten en lekker te gelijk gevoelt.

en een keer was ik bij mijn broer slapen had me een lekker jointje gedraaid en was gaan shijten was ondertussen mijn moeder onverwachts langsgekomen mijn tel oplader brengen
kom ik terug van die wc met die joint half op dus ik lekker aan het teugen loop de kamer binnen met die joint zat mijn moeder daar op de bank en die is helemaal antidrugs die kop van haar onbetaalbaar die is meteen gegaan en heeft 2 weken moeilijk gedaan tegen mij

en dat ik een keer was uitgeweest en ik had afgesproken dat ik bij mijn oma ging slapen het laatste wat ik zelf weet is dta 3 wouten auto's langreden en ik egt flink naar de koten op het moment dat die langsreden ging ik op mijn gezicht maar ik had geluk ik was er al bijna en ik mocht doorfietsen daarna is wat mij verteld is dat ik bij mijn oma aan kwam om 4 uur snachts en daar nog uitgebreid soep heb staan maken(dat doe ik altijd als ik zat ben) en dat ik helemaal geflipt was omdat er geen prei meer was. Oma was niet egt blij volgende dag want die was wel 5x naar beneden gekomen omdat ik shit liet vallen en zelf wist ik het niet meer
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ooit een joint onder gezweet, tijdens een flinke MDMA trip. De druppels vielen gewoon van mijn kin af. En de wiet die er in zat was nogal duur en was niet van mij. was mijn maat niet zo blij me :(
S
ScaffasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Scaffas zei:
Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
Klik om te vergroten...

flinke blunders zeg :rolleyes: :)
S
ScaffasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cosmic Controler zei:
Scaffas zei:
Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
Klik om te vergroten...

flinke blunders zeg :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Is het sarcastisch? :wink:
In dat geval.. I'm sorry, maar ik maak niet vaak blunders xD
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Keta avondje met de kennis dat ouders pas de volgende ochtend thuis zouden komen, 300mg afgewogen, nog even gedoucht en neus leeggesnoten, 300mg in die näse, alles ging goed, lekker in bed randje k-hole gelegen met tripmuziek in mn koptelefoon. Bleek mn moeder thuis gekomen te zijn en mn kamer binnen te zijn gekomen, ze kreeg amper contact met me, uiteindelijk kreeg ze me uit mn trance, ik tripte nog überhard, kon voor mn gevoel amper houding geven, met mn warrige ketahoofd moeder probwren wijs te maken dat ik echt niet gedronken heb, terwijl haar gezocht helemaal aan het vervormen was, en het "keta-geluid" enorm aanwezig was en ik dus amper verstond wat ik zei, laat staan wat zij zei. Overal maar random "nee" en "nee, echt niet!" op geantwoord.

De lol is nog, dat ik nadat ze had gezegd ga maar slapen, we praten morgen wel even, al niet meer snapte of het echt gebeurd was of ik het tripte, en na een paar minuten zat ik alweer met mn mind ergens anders. Gelukkig de ochtend erna te weten overtuigen dat ik in een fase tussen slaap en wakker zijn was, dat mn ogen daarom raar stonden en ik zo dromerig praatte. Wat een nacht zeg.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ :tearsofjoy: :grin: :)
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow, Paperplane. DAT is dus een blunder. Ketamine moet je wel zien lijkt me, maar denk dat menig ouder dit niet eens kent... of zit ik er nou compleet naast? Is ketamine bekend onder ouders?
h
hellokittyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Loop je aangeschoten naar je fiets, schreeuwt er een kerel naar je uit het raam, keihard: "Ey, verkoop je wiet??" Alle shops waren al uren dicht want het was 4 uur 's ochtends. Ik denk, nah doorlopen. Maar een vriend zegt: "Ja hij heeft een hele zak vol thuis liggen". Naja, die kerel stond al echt 4 dagen heel strak en was daarom uit zijn raam aan het schreeuwen, hij had nu wiet nodig voor zijn comedown. Ik wordt opgehaald door de vriendin van die dude, die ook mij helemaal vercrackt aan loopt te turen. Kom maar naar boven, chille party zegt ze. Nja, prima dacht ik, wilde opzich wel wat verkopen.

"Yo welkom, zeiden ze", ik stond binnen. 4 lijpe mensen. Ik ben echt verbaasd hoe chill ze het hadden, want ze waren echt verneukt. Het was al zeker meer dan een half jaar terug dat ik iets anders dan jointjes gebruikt had. Ze leggen een dikke lijn voor me neer. Ik neem wat van die shit, en het brand alsof ik een combinatie van sambal & spiritus in mijn neus pleur, het stonk naar dooie vis. 20 seconden later, was ik op hetzelfde nivo. Ik zei: "chill jah, mag ik de rest?" rest opgesnoven. En toen kwam het euvel, die aap van een vent die het pand bewoonde nam een bommetje van één gram, en zei dat hij snel wiet nodig had. Ik werd dus leip naar buiten geflikkerd met 2 party dudes die wiet moesten halen bij mij, ik helemaal happy en everybody-loving, ging akkoord.

Eind fietsen, met van twee echt complete lieve lieve mensen, ik ook helemaal happy. Een maal aangekomen zeg dat ze buiten moeten blijven staan. Loop naar mijn stash, denk van.. nee dit is niet genoeg. Pak een complete gedroogde TAK! en kom daar mee naar buiten, ik super happy - van "YO DIT IS EEN MOOI KADO". Ze pakken het echt aan alsof ze een porseleinen kunstwerkje aanpakken, helemaal flabbergasted. Ok, en toen ben ik gaan slapen. En godverdomme wat ik voelde ik mij de volgende dag verkloot, blijkbaar had ik een of andere Meow-variant gesnoven, en ik was een tak wiet lichter, WTF. :wave:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@L123
Ze zal het vast wel herkend hebben. Ze was zelf puber in de jaren 70'.Weet niet of je wel eens iemand hebt gezien aan een hoge dosis keta, maar dat valt echt wel op. Zeker 300mg.

Peace,
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!

Het was in november 2011 geloof ik, toen de eekhoorntjes helemaal in waren.
Ik moest altijd overgeven van die dingen, vandaar ook mijn blunder.
Normaal voelde ik het aankomen, maar deze keer verliep anders..

Ik stond in de snackbar van het evenement om een ijsje te bestellen.
Ik krijg m'n ijsje, draai me om, en; bleeeh. Alles er uit, op de grond nog wel.
Er werd een prullenbak naar me toe geschoven waarin ik de rest heb uitgegooid.
Daarna wou ik weg lopen met mijn blije hoofd, want iedereen weet dat je na kotsen nóg vager wordt.
Er kwam een meisje naar me toe met wat papier. 'Zou je je mond niet afvegen?' Ik; Ja, dankje!
Daarna gaf ze me een kauwgompje.

Wat heb ik me (achteraf) geschaamd zeg.. iedereen stond daar met zijn patatje!
En dan ook nog eens niet te vergeten hoe ik er bij liep.
Een paar weken laten kwam er nog een meisje naar me toe, 'Hé! Jij was dat meisje in de snackbar, ik gaf je nog een kauwgompje haha.'

Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
leipebaviaan zei:
Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?
Klik om te vergroten...
Niet belachelijk veel, maar gewoon eind van de avond dat je onzin aan het praten bent haha. 'He wat zei je?' terwijl niemand iets zegt :')

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."