#1
Fantastisch ja!
En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?" ![:openmouth:]()
Ja master is dat ook altijd :P vooral als je alleen loopt, dat je het helemaal zelf moet doen :PRabbithole zei:Fantastisch ja!En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?"
![]()
Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht!Rabbithole zei:Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil!![]()
Cooper zei:Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht!Rabbithole zei:Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil!![]()
Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje!
![]()
Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P![]()
Ik ben naar technootjes geweest, in Simplon @ Groningen. Echt de machtigste technofeesten zijn dat! Niet al te grootschalig, mooi lichtwerk, prachtig geluid, en het belangrijkste: hele toffe mensen! iedereen is vriendelijk tegen mekaar en de halve zaal loopt er spacend bij!Rabbithole zei:Cooper zei:Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht!Rabbithole zei:Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil!![]()
Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje!
![]()
Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P![]()
Welk feest ben je naartoe geweest dan zaterdag?
Goed omschreven ja, op het moment is het alsof je zo ontzettend veel meemaakt maar achteraf kun je je alleen wat losse flarden en gevoelens herinneren. Toch zonde van al die mooie nachten.. Dat is weer het voordeel van speed, dan weet ik altijd meer van m'n nacht. Neemt niet weg dat die vage nachten ook heerlijk zijn op z'n tijd.![]()

Have a nice trip!Rabbithole zei:Super! Klinkt een beetje als de technofeestjes in de Melkweg!Donderdag mag ik weer, Off Centre!
![]()
In dat geval, een super feest en alsnog een nice trip voor Awakenings!Rabbithole zei:Thanks! Al bedoelde ik met "dan mag ik weer" meer dat ik dan weer een fijn technofeestje heb, mdma zit er pas eind juni weer in op Awakefest.![]()
maxpayne zei:Dat vind ik zo apart he. Ik ben best wel benieuwd naar MDMA om het geluksgevoel enzo. Zelf heb ik dan wel aan de paddo's gesnoept vaak genoeg, maar ik heb nooit zo erg gehallucineerd dat ik brillen of opstapjes zag. Soms zien mensen dus gewoon echt dingen die er niet zijn op de dansvloer. Hoe lijkt dat op MDMA. Is dat echt net echt? Of moet ik het meer zien als een verkeerde interpretatie van de omgeving en de felle kleuren? Beetje droomachtig zeg maar en dat je dan 'bestaande' vormen voor iets anders aan ziet? Volgens mij kan je flink in de war zijn van MDMA....
Ben er benieuwd naar!
Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijkTrippyShit zei:.....
maxpayne zei:Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijkTrippyShit zei:...... Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.
^Dat vind ik dus het rare. Totdat mensen het ervaarde en er over begonnen tegen mij, zag ik ook nooit was. Pas de 7e keer ofzo? Ja 1e keer wat verbeeldingen maar dacht dat aan mij lag. Maar echte hallucinaties pas later. En ondertussen ken ik bijna niemand meer die het niet heeft. De meeste, inclusief (meestal) ik zelf, wel pas vanaf zo'n 250mg ofzo. Zodra je weet dat het kan gebeurd het vaak ofzo, heel raar hoe dat werkt. Het valt me ook op dat vaak als iemand iets zegt van 'ik zie dat', dat je nog voordat de zin is uitgesproken je precies hetzelde of een soortgelijk iets ziet :PRabbithole zei:maxpayne zei:Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijkTrippyShit zei:...... Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.
Bedenk wel dat niet iedereen van mdma gaat hallucineren hè, er zijn ook veel mensen die er ook bij grote(re) dosissen redelijk ongevoelig voor zijn.
Cinneq zei:Een van de minder slimmere dingen kwam na een weekend flink door feesten in mijn appartementje met een vriend, op diverse substanties gecombineerd met weinig slaap.
Toen ik maandag na werk weer thuis kwam functioneerde ik nogsteeds op automatische pilot als resultaat van het weekend. Met te veel dorst, en te weinig denken, het eerste het beste AA flesje uit de koelkast pakken en in een keer op drinken.
Na 15-20 minuten krijg ik toevallig een sms van de vriend "Niet het flesje met het kruis pakken uit je koelkast, daar zit meer in dan alleen energie drink".
Ik in een duikvlucht de tafel over om het flesje te onderzoeken, en jawel, aan de onderkant van het etiket was een klein kruisje aanwezig. En als dat kruisje de mogelijkheid had, zat die mij nu hard uit te lachen.
Ik ben in het algemeen erg voorzichtig met wegen en testen zodat ik de controle kan houden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
dinsdag toch maar even afgebeld voor werk.
Cinneq zei:Oh, dat had inderdaad handig geweest om erbij te vermelden.
350mg Mephedrone en 320mg 4-fmp, was ook niet bedoeld om in een keer op te drinken, en iets te veel voor het leuke.
Daarna ook maar aangegeven dat hij voortaan de flesjes die hij maakt mee moet nemen, en niet in mijn koelkast moet laten staan, maar ach het gebeurd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."