Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fantastisch ja! :hearteyes: En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?" :openmouth:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Fantastisch ja! :hearteyes: En dat verklote oriëntatiegevoel is ook altijd geniaal! "HUH, zijn we híér..?!?" :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja master is dat ook altijd :P vooral als je alleen loopt, dat je het helemaal zelf moet doen :P
Sta ik daar laatst verstrooid op een kruispunt in de vroege morgen! Of loop ik met vrienden naar hun huis toe, zie ik het huis op 20 meter afstand al staan...loop ik er twee seconden later toch voorbij :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil! :tearsofjoy:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht! :grin: Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje! :hearteyes:

Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cooper zei:
Rabbithole zei:
Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht! :grin: Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje! :hearteyes:

Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Welk feest ben je naartoe geweest dan zaterdag? :)

Goed omschreven ja, op het moment is het alsof je zo ontzettend veel meemaakt maar achteraf kun je je alleen wat losse flarden en gevoelens herinneren. Toch zonde van al die mooie nachten.. Dat is weer het voordeel van speed, dan weet ik altijd meer van m'n nacht. Neemt niet weg dat die vage nachten ook heerlijk zijn op z'n tijd. :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super! Klinkt een beetje als de technofeestjes in de Melkweg! :) Donderdag mag ik weer, Off Centre! :hearteyes:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Cooper zei:
Rabbithole zei:
Haha, hou op, hiervan krijg ik veel teveel zin in een pil! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee ik helemaal niet :P komt omdat ik nog aan het bijkomen ben van een gruwelijk vet technofeest van zaterdagnacht! :grin: Zo veel heb ik nog nooit beleefd op een feestje! :hearteyes:

Ook een side effect, beetje jammer, is dat je zoveel beleefd, maar dat alles in je gedachten wordt samengevat als een klein blokje wat je maar moeilijk kan ontleden :P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Welk feest ben je naartoe geweest dan zaterdag? :)

Goed omschreven ja, op het moment is het alsof je zo ontzettend veel meemaakt maar achteraf kun je je alleen wat losse flarden en gevoelens herinneren. Toch zonde van al die mooie nachten.. Dat is weer het voordeel van speed, dan weet ik altijd meer van m'n nacht. Neemt niet weg dat die vage nachten ook heerlijk zijn op z'n tijd. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik ben naar technootjes geweest, in Simplon @ Groningen. Echt de machtigste technofeesten zijn dat! Niet al te grootschalig, mooi lichtwerk, prachtig geluid, en het belangrijkste: hele toffe mensen! iedereen is vriendelijk tegen mekaar en de halve zaal loopt er spacend bij! :mrgreen:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Super! Klinkt een beetje als de technofeestjes in de Melkweg! :) Donderdag mag ik weer, Off Centre! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Have a nice trip! :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks! Al bedoelde ik met "dan mag ik weer" meer dat ik dan weer een fijn technofeestje heb, mdma zit er pas eind juni weer in op Awakefest. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Thanks! Al bedoelde ik met "dan mag ik weer" meer dat ik dan weer een fijn technofeestje heb, mdma zit er pas eind juni weer in op Awakefest. :wink:
Klik om te vergroten...
In dat geval, een super feest en alsnog een nice trip voor Awakenings! :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
maxpayne zei:
Dat vind ik zo apart he. Ik ben best wel benieuwd naar MDMA om het geluksgevoel enzo. Zelf heb ik dan wel aan de paddo's gesnoept vaak genoeg, maar ik heb nooit zo erg gehallucineerd dat ik brillen of opstapjes zag. Soms zien mensen dus gewoon echt dingen die er niet zijn op de dansvloer. Hoe lijkt dat op MDMA. Is dat echt net echt? Of moet ik het meer zien als een verkeerde interpretatie van de omgeving en de felle kleuren? Beetje droomachtig zeg maar en dat je dan 'bestaande' vormen voor iets anders aan ziet? Volgens mij kan je flink in de war zijn van MDMA....

Ben er benieuwd naar!
Klik om te vergroten...

Je kan idd flink in de war zijn van mdma. De hallucinaties kunnen levensecht zijn tot het gesprek met die goeie vriend eindigt als ie opeens oplost of uit elkaar knalt en je een 'snap back to reality' hebt. Noem het op & je kan het zien. Ik heb 'onzichtbare' reuzen zien rennen, draken gezien, mensen in hagedissen zien veranderen, de HMH als marktplein met poppenkast show gezien, mensen die opgehangen in de zaal gingen. Je kan het zo gek niet verzinnen, of je ziet het. Teletubbie knuffels die heel droog op een dakje lagen. Naar een hekje kijken wat opeens een spiegel is waar je jezelf ziet zitten met een vriend achter je die er niet is.

Het in de war raken is vooral dingen als deze situatie: (@Qountdown) Een vriend staart naar het scherm achter de DJ waar je de DJ ziet draaien. Ik praat maar hij reageert niet terug.. Opeens schrikt ie 'wakker' huh wat huh? ik dacht dat ik een tekenfilm zat te kijken! Of dat je alles na 1sec vergeet. Wat zei je? huh wat? nee jij zei toch wat? nee volgensmij zei jij wat? Of dat je iemand een hele andere vraag hoort stellen en je dus een belachelijk antwoord geeft :P Bij 1á2 normale pilletjes zie je over het algemeen niks tot een hekje of een brilletje. Maar 1 halje of hele erbij kan al vaak hele gekke dingen opleveren. Sommige mensen ervaren dit als negatief maar ik vond het altijd geweldig juist..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha herkenbaar. Ik zat bij een maat naar zijn tv te kijken (die niet aanstond) en ik zat heel de tijd te lachen, totdat mijn maat vroeg wat ik aan het doen was. Dan snapte ik er uit en had ik door dat de tv niet eens aanstond, ik dacht dus van wel... :tearsofjoy:
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
.....
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijk :grin: . Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
maxpayne zei:
TrippyShit zei:
.....
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijk :grin: . Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.
Klik om te vergroten...

Bedenk wel dat niet iedereen van mdma gaat hallucineren hè, er zijn ook veel mensen die er ook bij grote(re) dosissen redelijk ongevoelig voor zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
maxpayne zei:
TrippyShit zei:
.....
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook wel fantastisch eigenlijk :grin: . Sowieso enorm grappig achteraf. Alhoewel ik voor mijn eerste keer het nog wel maar bij 1 pilletje houd aangezien ik het natuurlijk nog niet gewend ben en enorm overdonderd kan worden.
Klik om te vergroten...

Bedenk wel dat niet iedereen van mdma gaat hallucineren hè, er zijn ook veel mensen die er ook bij grote(re) dosissen redelijk ongevoelig voor zijn.
Klik om te vergroten...
^Dat vind ik dus het rare. Totdat mensen het ervaarde en er over begonnen tegen mij, zag ik ook nooit was. Pas de 7e keer ofzo? Ja 1e keer wat verbeeldingen maar dacht dat aan mij lag. Maar echte hallucinaties pas later. En ondertussen ken ik bijna niemand meer die het niet heeft. De meeste, inclusief (meestal) ik zelf, wel pas vanaf zo'n 250mg ofzo. Zodra je weet dat het kan gebeurd het vaak ofzo, heel raar hoe dat werkt. Het valt me ook op dat vaak als iemand iets zegt van 'ik zie dat', dat je nog voordat de zin is uitgesproken je precies hetzelde of een soortgelijk iets ziet :P
J
JH224Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een van de minder slimmere dingen kwam na een weekend flink door feesten in mijn appartementje met een vriend, op diverse substanties gecombineerd met weinig slaap.

Toen ik maandag na werk weer thuis kwam functioneerde ik nogsteeds op automatische pilot als resultaat van het weekend. Met te veel dorst, en te weinig denken, het eerste het beste AA flesje uit de koelkast pakken en in een keer op drinken.

Na 15-20 minuten krijg ik toevallig een sms van de vriend "Niet het flesje met het kruis pakken uit je koelkast, daar zit meer in dan alleen energie drink".
Ik in een duikvlucht de tafel over om het flesje te onderzoeken, en jawel, aan de onderkant van het etiket was een klein kruisje aanwezig. En als dat kruisje de mogelijkheid had, zat die mij nu hard uit te lachen.

Ik ben in het algemeen erg voorzichtig met wegen en testen zodat ik de controle kan houden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

dinsdag toch maar even afgebeld voor werk.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cinneq zei:
Een van de minder slimmere dingen kwam na een weekend flink door feesten in mijn appartementje met een vriend, op diverse substanties gecombineerd met weinig slaap.

Toen ik maandag na werk weer thuis kwam functioneerde ik nogsteeds op automatische pilot als resultaat van het weekend. Met te veel dorst, en te weinig denken, het eerste het beste AA flesje uit de koelkast pakken en in een keer op drinken.

Na 15-20 minuten krijg ik toevallig een sms van de vriend "Niet het flesje met het kruis pakken uit je koelkast, daar zit meer in dan alleen energie drink".
Ik in een duikvlucht de tafel over om het flesje te onderzoeken, en jawel, aan de onderkant van het etiket was een klein kruisje aanwezig. En als dat kruisje de mogelijkheid had, zat die mij nu hard uit te lachen.

Ik ben in het algemeen erg voorzichtig met wegen en testen zodat ik de controle kan houden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

dinsdag toch maar even afgebeld voor werk.
Klik om te vergroten...

Wat zat erin?
J
JH224Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh, dat had inderdaad handig geweest om erbij te vermelden.
350mg Mephedrone en 320mg 4-fmp, was ook niet bedoeld om in een keer op te drinken, en iets te veel voor het leuke.

Daarna ook maar aangegeven dat hij voortaan de flesjes die hij maakt mee moet nemen, en niet in mijn koelkast moet laten staan, maar ach het gebeurd :tongueout:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cinneq zei:
Oh, dat had inderdaad handig geweest om erbij te vermelden.
350mg Mephedrone en 320mg 4-fmp, was ook niet bedoeld om in een keer op te drinken, en iets te veel voor het leuke.

Daarna ook maar aangegeven dat hij voortaan de flesjes die hij maakt mee moet nemen, en niet in mijn koelkast moet laten staan, maar ach het gebeurd :tongueout:
Klik om te vergroten...

:openmouth: Dan ga je wel hard ja! Jezus! Had je niets geproefd? Lijkt me iets teveel van het goede..
J
JH224Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik proefde wel degelijk wat, maar ik kon jammergenoeg de smaak van de 4-fmp pas thuisbrengen nadat ik zijn smsje gelezen had. Toen ging het lichtje branden :)

Hoewel de combinatie leuk kan zijn, is het in die hoeveelheden af te raden. Toen beide substanties piekte kreeg ik er behoorlijke steken in mijn hoofd van. Maar goed, dat is meer iets voor een trip report als die nog komt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."