Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb laatst een sleutelpuntje gehad voor het eerst: Conclusie: niks bijzonders.. effecten waren vooral net iets opgewekter ofzo.. Ik had iets meer zin om te praten en was redelijk energiek. Totaal geen behoefte gehad om bij te pakken. Ik merkte niet eens dat het uit werkte ofzo Is dit zo omdat het de eerste keer is? ik kreeg wel tintelingen in mijn benen maar ik vond er echt vrij weinig aan."
"greenpower zei: Een sleutelpuntje is ook niet zoveel. Klik om te vergroten... is idd ook zo. Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo."
"linke zei: maxpayne zei: greenpower zei: Een sleutelpuntje is ook niet zoveel. Klik om te vergroten... is idd ook zo. Maar ik had er sowieso meer van verwacht.. En ik ben gewoon een beetje bang voor dat spul omdat ik er mensen kapot door heb zien gaan. Wil wel een keer een hele lijn doen maar dan weer een half jaar niet ofzo. Klik om te vergroten... als je dat heb gezien en je bent ervan geschrokken waarom zou je dan uberhaupt 1 miezerig sleutelpuntje naar binnen werken ? Klik om te vergroten... sja.. toch stomme nieuwsgierigheid was btw wel iets meer als een sleutelpuntje hoor.. laat ik zo zeggen een klein bergje op een hoekje van een pinpas"
"Echt angstaanvallen heb ik niet veel gehad. Ja met teveel spacecake een keer. Toen heb ik samen met een maat tijdens de trip een moment gehad dat we 3 uur ongeveer spaceten terwijl het voor ons allebei qua gevoel 5 minuten duurde. Gewoon de tijd compleet vergeten en 3 uur lang voor ons uit gestaard. Heel raar om opeens de tijd 3 uur verder te zien. Die maat van me begreep er ook niks van en had precies hetzelfde. Ik kon niks anders doen dan liggen terwijl mijn ogen tussen 3 punten heen en weer schoten. Op dat moment dacht ik dat de wereld om mij heen gecreeerd is door het universele bewustzijn. En dat universele bewustzijn was ik. Ik was alles. Dat voelde heel eenzaam. Verder was het altijd lachen maar soms heb ik een beetje paranoia op drukke plekken en heb ik soms het idee dat vage figuren trammalant zoeken. Ook denk ik wel eens dat ik stomme dingen ga doen wanneer ik met nuchtere mensen praat. Maar daarom zoek ik ook geen drukte op en blow ik alleen met vrienden op chille plekken. Heb ook eens geprobeerd nog uit te gaan na smoken. Vond het allemaal veels te druk en ergerde me dood aan de overdreven mensen overal."
"sittaman heeft naar mijn inziens wel gelijk in een hoop dingen. Ook ik heb onderzoeken gelezen, maar toch moet je ook openstaan voor negatieve dingen. Er zijn ook onderzoeken geweest dat men wel degelijk paranoide wordt van canabis en ook dit heb ik zelf lichtelijk ervaren na dagelijks gebruik. Ook kunnen bewezen onderzoeken weer worden ontkracht. Al met al geloof ik zeker dat de negativiteit van wiet wel wat wordt overdreven en dat er met "normaal" gebruik niks mis is. Een mooie documentaire over de antidrugs propaganda en de vele onwaarheden over wiet is "the union: business behind getting high". Een overtuigende documentaire alleen heb ik soms ook wel het idee dat die documentaire de negatieve dingen niet wil laten zien dus geheel objectief is die dus niet. Wel komen ze met overtuigende argumenten waarom wiet wel "mee valt"."
"Matthijs85 zei: Het is enigszins verslavend, het is erg makkelijk om langdurig problemen weg te blowen En ik wordt er zelf toch altijd wat minder gemotiveerd van om dingen te doen enzo, vind mezelf een wat minder prettig mens als ik dagelijks blow. Klik om te vergroten... wiet is voor mij anders niet een drugs waar ik problemen mee weg blow. Problemen komen juist harder aan door wiet. Wiet zet mij juist aan het denken over hoe ik het leven aan moet pakken. Daardoor smoke ik ook niet meer dagelijks"
"hmm misschien ben ik echt anders dan maar ik zou nooit mijn leven verwaarlozen door wiet. Zoals ik al zei: als ik in problemen zit rook ik juist geen wiet omdat ik het dan erger ervaar ipv met andere drugs dat uje voor je problemen vlucht. Ik rook ook niet dagelijks omdat ik dan ga denken dat ik mijn leven ga verwaarlozen en ik een sukkel ben (wat weer versterkt wordt). Ben een weekendsmoker en kan er dan ook heerlijk van genieten omdat ik dan geen stress en druk voel wat versterkt kan worden. En soms laat ik mezelf toe om doordeweeks een welverdiend jointje te roken omdat ik er in het leven bv goed voor sta."
"Wil stoppen met roken maar niet met af en toe een jointje (1 x in de 2 week ofzo). Wil niet continu uit pijpje roken en wil ook niet een pure joint roken. Ik wil gewoon een gezellige joint kunnen roken met vrienden zonder de nicotine erin zeg maar. Nu heb ik spul gevonden om een joint mee op te vullen. Greengo, alleen moet ik daar meteen een pak van 70 eu voor kopen. Weet iemand nog andere alternatieven?"
"Hallo Ik blow niet zo heel vaak eigenlijk en afgelopen keren waren eigenlijk het toppunt: Ongeveer 1 a 2 x per week en twee week geleden truffels gehad. Nu merkte ik ineens dat ik alles, maar dan ook echt alles vergat: 3 x een paar handschoenen kwijtgeraakt, tas laten staan bij vrienden, op de fiets ergens heen gaan en terug komen lopen etc. Nu was ik soms best chaotisch. maar zo erg als laatst heb ik het dus nog nooit gehad! Zou dit komen door blowen? En zo ja, wie herkent dit meer?"
"Even iets voor de LSD kenners. Zelf heb ik al vaak genoeg truffels en paddo's gehad en ik wil nu LSD gaan proberen. Nu heb ik opgezocht wat de verschillen waren en het kwam er op neer dat LSD veel helderder is, minder chaotisch maar wel intens en veel scherpere visuals. Nou had ik laatst een film gezien met een goede trip scene erin welke volgens mij een LSD trip treffend weergeeft en dit wilde ik met jullie delen: http://www.youtube.com/watch?v=1Mk1a61_Sgs Is het ongeveer te vergelijken met die film? Ik weet dat uiteindelijk niks te vergelijken is als het om trips gaat, maar gewoon om een beetje te weten welke richting LSD op gaat."