#1
Wow cropp, da's wel erg hard ![:confused:]()
Taat zei:Toen ik een jaar of 17 was en ik nog maar vrij weinig speed gebruikte..
Ik was een heerlijke lijn aan het bereiden en hij was klaar om genuttigd te worden..
Toen ik de snuifbuis aan mijn neus zette hoorde ik de deur open gaan en ik sprong minstens 6 meter omhoog vd schrik..Het was mijn vader..
PA:''Wat ben je aan het doen? ''
IK:''Niks hoor, hoezo, ik schrok alleen''
PA:''Wat is dat voor poeder''
*Helemaal in paniek en stotterend*
IK:''Ja dat is vitamine C, is voor een projectje natuurkunde op school''
PA:''En wat moet je ermee doen dan?''
IK:''Niks eigenlijk, gewoon meegekregen om te kijken, we hadden er op school verder niks aan''
PA:''O oke'' *verlaat kamer*
Damn mijn hart sloeg wel 600x per minuut toen volgens mij..
Ben toen toch maar even naar de badkamer gelopen en de lijn daar opgesnoven
Gelukkig is mijn vader vrij naïef en denkt dat ik volledig op het rechte pad blijf, dus hij dacht er verder ook niet meer aan
loadrunner zei:Ik had voor biologiepractikum altijd een mapje met, scheermesjes(voor ontleden kleine dieren) scalpel, voor de grote onderdelen(pootjes), diverse glazen buisjes, die gebruikt worden om vloeisoffen op helderheid te controleren. En een scheikunde kist, met kolfen, pipetten reageerbuisjes, maatbekers, druppelaars... niemand heeft ooit geweten, dat je die dus niet alleen voor school kan gebruiken. hihi.
tot Ma een keertje de garagezolder op kwam en ineens een werkende opstelling zag.. in de vakantie. Vertelde dus maar dat het ging om een verslag die ik over twee weken moest inleveren. Tot ze een paar dagen later heel erg entausiast het labje liet zien aan een oud kennis, die bleek dus bij een arrestatieteam te werken, en zag meteen wat er werd geproduceerd...
![]()

tomz0r zei:loadrunner zei:Ik had voor biologiepractikum altijd een mapje met, scheermesjes(voor ontleden kleine dieren) scalpel, voor de grote onderdelen(pootjes), diverse glazen buisjes, die gebruikt worden om vloeisoffen op helderheid te controleren. En een scheikunde kist, met kolfen, pipetten reageerbuisjes, maatbekers, druppelaars... niemand heeft ooit geweten, dat je die dus niet alleen voor school kan gebruiken. hihi.
tot Ma een keertje de garagezolder op kwam en ineens een werkende opstelling zag.. in de vakantie. Vertelde dus maar dat het ging om een verslag die ik over twee weken moest inleveren. Tot ze een paar dagen later heel erg entausiast het labje liet zien aan een oud kennis, die bleek dus bij een arrestatieteam te werken, en zag meteen wat er werd geproduceerd...
![]()
En? Wat waren de consequenties?
En wat was je eigenlijk aan het maken?
loadrunner zei:Ik had reeds 86 gram kanariegele bloemvormige kristalletjes op een stukje vloeipapier liggen.
waar er in het koelkastje al 20 liter terpentijn klaar stond, en had ik ook nog ens een zak met 9 kilo "boomschors"
Helaas pindakaas. Meneer speurneus had er echt een neusje voor...

Kees Klapkaak zei:Jo loadrunner, jij wint echt dit topic..
geen twijfel over mogelijk![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."