Inderdaad Olle.... Als je lachgas niet echt voelt is er zeker iets misgegaan
![:)]()
CO2 zal er waarschijnlijk niet in hebben gezeten, zie het nut er niet van ?? Heliumhad je kunnen merken aan het piepstemmetje dat je ervan krijgt.
Wat ik graag wil toevoegen is dat je inderdaad geen zuurstoftekort in je hersenen hoeft te creeeren voor effect. Gewoon ademen (en evt. iets meer N2O nemen) werkt perfect. En ik neem het altijd direct uit de slagroomspuit. Nee...Dit bevriest NIET je longen... Slagroom bevriest ook niet als het eruit komt...
Uit een cracker of direct uit het patroon nemen is uiteraard
wél gevaarlijk
Zodra je je lachgas uitademt moet je praten, je krijgt er een meesterlijk zware stem van
![:grin:]()
juist het omgekeerde van helium :P
Ik heb het met meerdere dingen gecombineerd, en waar lachgas alleen de bom is, is het in combinaties echt hemels. Beter is er niet. Met MDMA werd ik een kadeidoscpishce tunnel ingezogen met een wirwar van lijnen en 'energie' erachter, vet bizar.
Met LSA heb ik 2 patronenn in 1 keer genomen en dat was voldoende brandstof voor mijn geest om los te kunnen laten van mn lichaam. Dit was de enige ervaring met lachgas die ik zo heftig vond, dat ik niet weet of ik het weer zou doen.
Met blowen en alcohol geen probleem, hartstikke vet ook!
Ik zie het niet als verslavend, wel als ENROM verleidelijk. Daarmee bedoel ik dat na het 1e patroon je doorgaat totdat je er hoofdpijn vna krijgt of je patronen op zijn. Echter, de volgende dag is er niks aan het handje. Geen cravings, niks. Soms doe ik 1 doos in me eentje in 4 dagen, soms doe ik het een paar maanden niet. Voor mij met stipt op 1 als meest veilig drug!