Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas, meer dan lachen!

Lachgas, meer dan lachen!

61 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
http://www.slagroompatronen.nl kan je het ook gewoon bestellen..

en meestal verkoopt de blokkers ze ook wel, moeten ze soms alleen voor je bestellen dan
Klik om te vergroten...
Met slagroompatronen.nl komen er weer €6,75 verzendkosten bij, vind ik best veel. Bij de blokker hier in het dorp verkochten ze het gewoon bij de servicebalie. Makro is toch lekker goedkoop! :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Arthur King zei:
SperSIZEboon zei:
http://www.slagroompatronen.nl kan je het ook gewoon bestellen..

en meestal verkoopt de blokkers ze ook wel, moeten ze soms alleen voor je bestellen dan
Klik om te vergroten...
Met slagroompatronen.nl komen er weer €6,75 verzendkosten bij, vind ik best veel. Bij de blokker hier in het dorp verkochten ze het gewoon bij de servicebalie. Makro is toch lekker goedkoop! :P
Klik om te vergroten...
hehehe ja wij hadden vorige keer ook 2 dozen gehaald daar. wat gaan jullie doen dan? ja slagroomtaart maken, wat denk je nou zelf :grin:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD + lachgas = :hearteyes:

MDMA in combinatie met lachgas is ook heerlijk. Een half jaartje terug ziekelijk gespaced en dat terwijl de pillen al ruim over hun piek waren. Geniaal was dat.

Oudjaar wordt MDMA kristallen + lachgas :grin:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm xtc + lachgas, klinkt goed aangezien het bijna oud en nieuw is!

@ modjes, wat moet ik veranderen/toevoegen zodat jullie er een stickie van maken :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
henkdevries zei:
hmm xtc + lachgas, klinkt goed aangezien het bijna oud en nieuw is!

@ modjes, wat moet ik veranderen/toevoegen zodat jullie er een stickie van maken :grin:
Klik om te vergroten...
Ik vermoed hetgene wat azgaza zei, iig daar ben ik voor.

azgaza zei:
Ik vind het semi promoten van manieren van lachgas inademen waar bij je jezelf een zuurstof tekort geeft eigenlijk alleen niet echt heel praktisch. Ik doe het zelf op een hele andere manier; ik vul de ballon met ruim genoeg lachgas (2 of 3 patronen) en adem alles in, en dan is het gewoon klaar. Ik adem tussendoor vaak zelfs nog wat lucht en ik adem niet terug in de ballon; ik vind zuurstof in mijn hersenen tijdens de ervaring wel zo prettig en gezond. Misschien handig om dat even toe te voegen; dat het níet noodzakelijk is voor de sterkte om jezelf een zuurstof te kort te bezorgen? Ik heb de meest absurde dingen meegemaakt met mijn manier van inademen dus dat is net zo effectief.
Klik om te vergroten...
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lachgas is geweldig :grin:
Het beste gevoel wat ik ooit gehad heb was de eerste keer dat ik lachgas deed, en toen had ik al een pilletje op. De tafel begon te golven en alles ging in slowmotion en het geluid klinkt echt heel blikkerig en echo'end. Moet je dan is proberen te lopen, dan kan je lachen :grin:

Zo'n cracker is wel handig op zich, wij deden het met zoon stalen slagroomspuit, maar die is kapot en de goedkoopste nieuwe (wel van staal, die plastic dingen meot je niet hebben) waar 3 patronen in een keer in kan kost 65euro :confused:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afgezien van een zuurstoftekort ervaarde ik niks van lachgas. 't Voelt precies zoals flauwvallen door te snel opstaan. Dat voelt best grappig, maar heeft geen meerwaarde voor mij.

Misschien ga ik het eens met een trip-middel proberen, maar ik ben er niet van onder de indruk. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar er had evengoed CO2 of Helium in die ballon kunnen zitten voor dit effect. En dat terwijl het gas toch lang genoeg in mijn longen heeft gezeten.

Ben ik de enige die het zo ervaart?

Olle
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ollemann zei:
Ben ik de enige die het zo ervaart?

Olle
Klik om te vergroten...
Nee, ik vind het redelijk orgasmisch. :)
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Greenlabs zei:


Wij vullen de ballonnetjes met een slagroomspuit, dat gaat het makkelijkst!

Bij mij is het al wel een jaar of 3 geleden. Leuk om een keertje gedaan te hebben met wat vrienden, maar daar stopt het dan ook imo...
Klik om te vergroten...

Hoe gaat dit dan in zijn werk, moet je het lachgas eerst die spuit inkrijgen via patronen?
En wat is het verschil tussen patronen en capsules?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laatst weer eens N2O gedaan met een vriend. Ik moet zeggen dat ik nog nooit een hond zo'n toffe zoemtoon heb horen maken :P Alles klonk ook inderdaad alsof er een galm van jewelste overheen zat, lekker vaag allemaal :grin:
M
Mr.DelegatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga echt Super hard op lachgas, heb vrij weinig ervaring met drugs, maar Lachgas is voor mij al koning te rijk.

Bij sommige nummers voel ik me als de Componist van het stuk, en als de climax van dat nummer dan ook nog gelijk loopt is het echt een hemelse ervaring.

Op andere momenten gaan de nummers op een vet stuk in een loop die ik herstart bij iedere keer dat ik inadem, ook echt heerlijk.

Ook zijn er momenten die echt heel freaky maar wreed tegelijk zijn, echter vind ik die momenten door jullie Hersenzuurstoftekort discussie wel een stuk gevaarlijker worden. Op dat moment heb ik het gevoel alsof ik bungel tussen het in- en out gaan. Op het moment dat ik inadem slaat de muziek over en lijkt het alsof ik wegval, en daarna grijp ik (via de ballon) als het ware naar nieuwe adem door eerst uit te ademen. Op dat moment is het zo intens, maar kan het nu even niet terughalen hoe het precies gaat. Zal proberen de volgende keer kort na de beleving dit stukje verslag aan te passen.

De methode die ik gebruik kan ik niet beschrijven, aangezien ik gewoon in en uit adem in een ballon op een gelijkmatig tempo, het lange vasthouden komt pas onbewust als ik al diep heen ben.
N
NebuhsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal doe ik 3 patronen in een ballon. Eerst uitademen en dan aan de ballon beginnen met in en uit ademen. Tussendoor misschien 1 of 2 keer uitademen buiten de ballon om maar dan wel weer inademen via de ballon. Ik heb dan wel altijd dat ik paar seconden buiten bewustzijn ben geraakt en in een soort van dromerige fase ben, moeilijk te beschrijven maar wel heel vet :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Afgezien van een zuurstoftekort ervaarde ik niks van lachgas. 't Voelt precies zoals flauwvallen door te snel opstaan. Dat voelt best grappig, maar heeft geen meerwaarde voor mij.

Misschien ga ik het eens met een trip-middel proberen, maar ik ben er niet van onder de indruk. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar er had evengoed CO2 of Helium in die ballon kunnen zitten voor dit effect. En dat terwijl het gas toch lang genoeg in mijn longen heeft gezeten.

Ben ik de enige die het zo ervaart?

Olle
Klik om te vergroten...

Ik had het de eerste 2-3 keer. Ik herkende het gevoel nog niet en ik ademde nog niet goed in. Te weinig, of teveel lucht erbij. Je leert het vanzelf. Als je het goed doet voelt het echt way anders dan flauwvallen door te snel opstaan. Je hoort gewoon een heerlijk warm gevoel te krijgen en je hele lijf moet gaan kriebelen en je hoofd moet lichter worden en er moet een grijns op je gezicht plakken die er een paar minuten niet meer afgaat. :grin:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad Olle.... Als je lachgas niet echt voelt is er zeker iets misgegaan :) CO2 zal er waarschijnlijk niet in hebben gezeten, zie het nut er niet van ?? Heliumhad je kunnen merken aan het piepstemmetje dat je ervan krijgt.

Wat ik graag wil toevoegen is dat je inderdaad geen zuurstoftekort in je hersenen hoeft te creeeren voor effect. Gewoon ademen (en evt. iets meer N2O nemen) werkt perfect. En ik neem het altijd direct uit de slagroomspuit. Nee...Dit bevriest NIET je longen... Slagroom bevriest ook niet als het eruit komt...

Uit een cracker of direct uit het patroon nemen is uiteraard wél gevaarlijk

Zodra je je lachgas uitademt moet je praten, je krijgt er een meesterlijk zware stem van :grin: juist het omgekeerde van helium :P

Ik heb het met meerdere dingen gecombineerd, en waar lachgas alleen de bom is, is het in combinaties echt hemels. Beter is er niet. Met MDMA werd ik een kadeidoscpishce tunnel ingezogen met een wirwar van lijnen en 'energie' erachter, vet bizar.

Met LSA heb ik 2 patronenn in 1 keer genomen en dat was voldoende brandstof voor mijn geest om los te kunnen laten van mn lichaam. Dit was de enige ervaring met lachgas die ik zo heftig vond, dat ik niet weet of ik het weer zou doen.

Met blowen en alcohol geen probleem, hartstikke vet ook!

Ik zie het niet als verslavend, wel als ENROM verleidelijk. Daarmee bedoel ik dat na het 1e patroon je doorgaat totdat je er hoofdpijn vna krijgt of je patronen op zijn. Echter, de volgende dag is er niks aan het handje. Geen cravings, niks. Soms doe ik 1 doos in me eentje in 4 dagen, soms doe ik het een paar maanden niet. Voor mij met stipt op 1 als meest veilig drug!
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag me af, kan je niet gewoon iets van zuurstof kopen, zodat je eerst wat zuurstof in kan ademen en daarna aan het lachgas begint (zodat je dus een mix van zuurstof en lachgas ademt). Ik zocht hier naar op internet. Ik kon niet echt iets vinden wat me goed leek.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
OOh, ik heb hier thuis nog zakken vol met zuurstof, kom maar halen joh! :sunglasses:
Je hebt toch al voldoende zuurstof binnen als je ademt, voor je aan je ballon hangt.

We hadden het er gisteren ook nog over ... ik vind een ballonetje van tijd tot stond heerlijk :hearteyes: , zeker met de zomermaanden die voor de deur staan, lekker trippen op een openluchtfeestje in combo met af en toe een ballonnetje .. ik ga vlug de deur opendoen!!!!
Maar mijn vriend beweert ook er niets van te voelen ... wsl doet hij dan toch nog iets verkeerd (nochtans, hij doet precies hetzelfde als ik, mss niet lang genoeg??) ... Jammer dat hij die leuke extraaaaa niet kan ervaren.
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je krijgt voldoende zuurstof binnen als je ademt, maar niet als je door zo'n lachgasballon ademt. De ene keer slaat het lachgas bij mij zo snel in dat het me niet meer lukt om door de ballon te ademen, en de andere keer ben ik een hele tijd aan het ademen maar zijn de effecten erg licht, ik stop dan omdat ik erg snak naar lucht.

Het lijkt me dat dit een stuk minder is, als je een mix van lachgas en zuurstof (en dan bedoel ik dus pure zuurstof - geen gewone lucht) ademt
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmm, ik heb alleen die lachkicks ervaren, maar hoe hard zit je dan te trippen als je trippen probeert?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
ilyas zei:
lachas + LSD = :hearteyes:
Klik om te vergroten...
plus lachgas+ 2cb, 2c-t7,2c-i,4ho mipt, 4aco - dmt zijn zeker de moeite waard :wink:

ketamine en lachgas is ook heel vet, dissociatief middel + dissociatief middel maakt super dissociatief. het werkt 4 minuten langer meestal dan, en je gaat er zo ontzettend diep op, je wordt in 2 minuten uit elkaar gehaald en weer in stukjes gezet

no trip without balloons!
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zodra je je lachgas uitademt moet je praten, je krijgt er een meesterlijk zware stem van juist het omgekeerde van helium
Klik om te vergroten...

Haha, meen je dat? Ik dat dat dat aan de trip lag, dat je alles om je heen langzamer hoort gaan!

Ik hoor ook alles in een echo op lachgas... Zeg maar het effect echo: small room, in geluidssoftware.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."