Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"misschien dat we toch voor X gaan, hebben we ook nog nooit gedaan"
"zou je een lichtere dosis aanbevelen dan? ik had toen die 125 mg het idee dat ik wel wat meer kon hebben zegmaar maar toen ik bij pakte en een overlap periode had waarop dus de toppen overlapte en ik dus in principe 250 mg op had, kreeg ik het wel super heet en werd ik een beetje misselijk maar dat is uiteindelijk wel weer goed gekomen. Misschien dat we toch aan de X gaan ofzo omdat we dat net iets makkelijker aan kunnen komen en er daar minder kans is dat je er de volgende dag super begaaid uit ziet, of heb ik dit fout? XD"
"Haha nee inderdaad, daar heb je zeker een punt we zorgen ook sowieso dat we een normale dosis voor iedereen hebben en gewoon niet meer, zodat we onmogelijk bij kunnen pakken en we hebben er aan zitten denken om dit toch wel strakke plan gewoon uit te gaan voeren met XTC, omdat we dat nou eenmaal binnen een dag geregeld kunnen hebben en we dat ook nog nooit gedaan hebben (op één iemand na). Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand."
"Mij wordt altijd verteld dat het andersom is, maar het is natuurlijk net hoe je erin zit. want als je op x aan het springen bent in de kroeg dan ga je inderdaad hard, maar als je tijdens x op de bank zit te chillen kun je ook lekker onderuit gezakt op de bank hangen"
"haha ik ben wat dat betreft toch meer iemand van het chillen en wat rond lopen en natuurlijk truffeltjes en lachgas"
"Zeer fijn spul, hiermee heb ik mijn eerste drugservaring gehad en het beviel goed. Ik had 125 mg genomen met 2 maten van me en we hebben eerst wat gechilled, eentje kreeg de grootste zenuwtrekjes die ik ooit gezien heb, bij de ander ook wel wat en bij mij écht hélemaal niks! Dat hadden die andere twee nog nooit gezien en die hadden toch al wat mensen gezien op drugs. Ik vond het niet zo erg eerlijk gezegd Op een gegeven moment zijn we wat rond gaan lopen, uiteindelijk hebben we wel 30 km gelopen ofzo omdat we zonder het in de gaten te hebben gehad misschien wel 5 uur hebben gelopen! We moesten de volgende dag naar school en voelde om 5 uur dat het effect af begon te zwakken, dus stelde ik voor om bij te slikken zodat we naar school konden. Dit hadden we gedaan, maar toen ik met mijn doppen een oud vrouwtje in de lidl de schrik van haar leven aanjaagde terwijl ik aan mijn hart aan het voelen was, besloten we om toch maar niet naar school te gaan... Ik heb letterlijk tot half 12 die avond door getript, 24 uur lang!!! ik stond met doppen tegen mijn vader en moeder uit te leggen dat er niks aan de hand was, dat voelde vreselijk kut, zeker omdat ik zo'n onschuldig mannetje ben Maar zeker wel mooi, op een gegeven moment was ik met iemand aan het praten en elke keer als het gesprek over ging van dat ik prate op dat hij prate en andersom, kreeg ik een super warme gloed door me heen en op een gegeven moment kun je ze met je ademhaling wel een beetje triggeren had ik het idee. Super spulletje, misschien nog wat vaker doen!"
"Spor zei: haha 4 fmp is echt wel anders als speed. Zou het alleen al eerder nemen door de voordelen zoals geen grote doppen, ranzige muil, niet-kunnen-eten en kater de dag erna Klik om te vergroten... Toen ik aan de 4fmp was had ik doppen van hier tot tokio, je hebt er toch zeker wel doppen van!? En een ranzige muil had ik ook, ik heb met mijn kop en doppen een vrouwtje in de lidl de schrik van der leven bezorg toen ik haar iets te lang aan bleef kijken. Eten was ook geen pretje, al moet ik zeggen dat ik de volgende dag er niet zoveel last van had (ik had wel twee keer 125 mg genomen dus daardoor was ik wel 24 uur wazig ofzo)"
"ff een dom vraagje Ik wil met mijn maten best graag een keer aan de salvia, maar we hebben geen bong. Je kunt opzich uit een flesje of een blikje wel een bong fabriceren als je maar zorgt dat je geen plastic enzo hoeft te verbranden (niet zo gezond) zou je uit een halve liter blik een bong kunnen fabriceren waarmee je salvia kunt roken? gewon plat knijpen in het idden en er kleine gaatjes in prikken en daar je zooi op leggen, aansteken en dat blik vol hijsen via dat gat waar je uit drinkt kwam een maat van mij mee aan maar weet niet of dat werkt, zonde om voor 1 keer een bong te kopen"
"haha slim plan ik zal het wel een keer proberen als er wiet, hash of salvia en een leeg blikje in de buurt is Van drugs wordt je dus écht creatiever! (A)"
"Oké dankjewel! maar heb je ook enig idee wanneer je er weer een beetje normaal uit gaat zien (dat je doppen weg zijn en je kop er normaal uit ziet) want ik heb de vorige keer 's ochtends in de lidl toch wel een vrouwtje de schrik van haar leven aangejaagd met mijn doppen en 's avonds (24 uur na eerste inname) werden mijn broertjes en mijn ouders helemaal ongerust dat ik zo raar uit mijn ogen keek enzo. Ik weet niet precies wanneer je weer zonder risico rond kan lopen bij mensen die je kennen en het absoluut niet mogen weten."