Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas, meer dan lachen!

Lachgas, meer dan lachen!

61 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad Olle.... Als je lachgas niet echt voelt is er zeker iets misgegaan :) CO2 zal er waarschijnlijk niet in hebben gezeten, zie het nut er niet van ?? Heliumhad je kunnen merken aan het piepstemmetje dat je ervan krijgt.

Wat ik graag wil toevoegen is dat je inderdaad geen zuurstoftekort in je hersenen hoeft te creeeren voor effect. Gewoon ademen (en evt. iets meer N2O nemen) werkt perfect. En ik neem het altijd direct uit de slagroomspuit. Nee...Dit bevriest NIET je longen... Slagroom bevriest ook niet als het eruit komt...

Uit een cracker of direct uit het patroon nemen is uiteraard wél gevaarlijk

Zodra je je lachgas uitademt moet je praten, je krijgt er een meesterlijk zware stem van :grin: juist het omgekeerde van helium :P

Ik heb het met meerdere dingen gecombineerd, en waar lachgas alleen de bom is, is het in combinaties echt hemels. Beter is er niet. Met MDMA werd ik een kadeidoscpishce tunnel ingezogen met een wirwar van lijnen en 'energie' erachter, vet bizar.

Met LSA heb ik 2 patronenn in 1 keer genomen en dat was voldoende brandstof voor mijn geest om los te kunnen laten van mn lichaam. Dit was de enige ervaring met lachgas die ik zo heftig vond, dat ik niet weet of ik het weer zou doen.

Met blowen en alcohol geen probleem, hartstikke vet ook!

Ik zie het niet als verslavend, wel als ENROM verleidelijk. Daarmee bedoel ik dat na het 1e patroon je doorgaat totdat je er hoofdpijn vna krijgt of je patronen op zijn. Echter, de volgende dag is er niks aan het handje. Geen cravings, niks. Soms doe ik 1 doos in me eentje in 4 dagen, soms doe ik het een paar maanden niet. Voor mij met stipt op 1 als meest veilig drug!
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vraag me af, kan je niet gewoon iets van zuurstof kopen, zodat je eerst wat zuurstof in kan ademen en daarna aan het lachgas begint (zodat je dus een mix van zuurstof en lachgas ademt). Ik zocht hier naar op internet. Ik kon niet echt iets vinden wat me goed leek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."