Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas, meer dan lachen!

Lachgas, meer dan lachen!

61 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Ik vind het semi promoten van manieren van lachgas inademen waar bij je jezelf een zuurstof tekort geeft eigenlijk alleen niet echt heel praktisch. Ik doe het zelf op een hele andere manier; ik vul de ballon met ruim genoeg lachgas (2 of 3 patronen) en adem alles in, en dan is het gewoon klaar. Ik adem tussendoor vaak zelfs nog wat lucht en ik adem niet terug in de ballon; ik vind zuurstof in mijn hersenen tijdens de ervaring wel zo prettig en gezond. Misschien handig om dat even toe te voegen; dat het níet noodzakelijk is voor de sterkte om jezelf een zuurstof te kort te bezorgen? Ik heb de meest absurde dingen meegemaakt met mijn manier van inademen dus dat is net zo effectief.
Klik om te vergroten...

Ja! Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Ik zorg er ook altijd voor dat er nog zuurstof in mijn lichaam is. Meestal neem ik een hele ballon in fase's.

Diepe teug, uitademen (niet in de ballon), beetje lucht, uitademen, en weer een diepe teug... Het gevoel hierna is voor mij zeker voldoende. En in de TS z'n geval zit ik dan al op trippen. ZONDER dat ik bijna bezwijk van een zuurstof tekort. Dus geen blauwe lippen en paniek...

Voor een sticky heeft het dus zeker wel wat aanpassingen nodig. Mensen een zuurstoftekort aanraden gaat te ver. Er sterven ongelovelijk veel hersencellen wanneer er geen zuurstof in de hersenen zit. Het is niet de normale manier om lachgas te gebruiken.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2


Wij vullen de ballonnetjes met een slagroomspuit, dat gaat het makkelijkst!

Bij mij is het al wel een jaar of 3 geleden. Leuk om een keertje gedaan te hebben met wat vrienden, maar daar stopt het dan ook imo...
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
OOh, ik heb hier thuis nog zakken vol met zuurstof, kom maar halen joh! :sunglasses:
Je hebt toch al voldoende zuurstof binnen als je ademt, voor je aan je ballon hangt.

We hadden het er gisteren ook nog over ... ik vind een ballonetje van tijd tot stond heerlijk :hearteyes: , zeker met de zomermaanden die voor de deur staan, lekker trippen op een openluchtfeestje in combo met af en toe een ballonnetje .. ik ga vlug de deur opendoen!!!!
Maar mijn vriend beweert ook er niets van te voelen ... wsl doet hij dan toch nog iets verkeerd (nochtans, hij doet precies hetzelfde als ik, mss niet lang genoeg??) ... Jammer dat hij die leuke extraaaaa niet kan ervaren.
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je krijgt voldoende zuurstof binnen als je ademt, maar niet als je door zo'n lachgasballon ademt. De ene keer slaat het lachgas bij mij zo snel in dat het me niet meer lukt om door de ballon te ademen, en de andere keer ben ik een hele tijd aan het ademen maar zijn de effecten erg licht, ik stop dan omdat ik erg snak naar lucht.

Het lijkt me dat dit een stuk minder is, als je een mix van lachgas en zuurstof (en dan bedoel ik dus pure zuurstof - geen gewone lucht) ademt
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm, ik heb alleen die lachkicks ervaren, maar hoe hard zit je dan te trippen als je trippen probeert?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
ilyas zei:
lachas + LSD = :hearteyes:
Klik om te vergroten...
plus lachgas+ 2cb, 2c-t7,2c-i,4ho mipt, 4aco - dmt zijn zeker de moeite waard :wink:

ketamine en lachgas is ook heel vet, dissociatief middel + dissociatief middel maakt super dissociatief. het werkt 4 minuten langer meestal dan, en je gaat er zo ontzettend diep op, je wordt in 2 minuten uit elkaar gehaald en weer in stukjes gezet

no trip without balloons!
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zodra je je lachgas uitademt moet je praten, je krijgt er een meesterlijk zware stem van juist het omgekeerde van helium
Klik om te vergroten...

Haha, meen je dat? Ik dat dat dat aan de trip lag, dat je alles om je heen langzamer hoort gaan!

Ik hoor ook alles in een echo op lachgas... Zeg maar het effect echo: small room, in geluidssoftware.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker met toetergas, een feestje voor uw longen! :rock:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gister voor het eerst N2O gecombineerd met MDMA,
ik was om 8 uur redelijk uitgespaced van de mdma en dus rookte ik een jointje en daarna lachgas.
het leek net of ik weer vol strak stond !
Echt raar super chill
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is momenteel een slagroom spuit voor 20 euro bij de blokker verkrijgbaar.
Heeft iemand daar ervaring mee?
B
Benny69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Slagroomspuiten bij de groothandel kosten niet voor niks vaak over de 80 euro.
Als je er dan een bij de blokker kunt kopen voor 20 euro dan zal de kwaliteit niet zo goed zijn.
Of je wat aan deze slagroomspuit hebt ligt er dus een beetje aan of je een intensieve gebruiker bent ja of nee... :P
Om lachgas een keertje te willen proberen zal het wel een geschikte spuit zijn, maar dan kun je ook een crackertje kopen van een tientje.
Als je een 'die hard' gebruiker bent kun je het beste voor een duurdere spuit gaan of een duurdere cracker.
Maar aangezien deze post al een week oud is zul je er wel al een bij de blokker hebben gehaald en de hendel er vanaf hebben gebroken... :tearsofjoy:
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lachgas is echt een hemels goedje, zeker met truffels op :hearteyes: met MDMA en LSD heb ik het nog niet geprobeerd, kan iemand me de verschillende effecten een beetje uitleggen in vergelijking met wanneer je het met truffels combineerd? heb je icm LSD bijvoorbeeld meer visuele hallucinaties tijdens je lachgas trip?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat heb ik al vermeld in jou eerder topic :wink: .
viewtopic.php?f=10&t=34699

icm met tripmiddelen werkt lachgas veel langer en intenser door, ook daarna blijf je op een hoger tripniveau verder trippen. Bij mij is een trip met lachgas visueler dan zonder...

grts
Y
YSCkevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Arthur King zei:
Leuk stukje!
Toevallig was ik net van plan om een cracker te bestellen, weet iemand misschien een goede link ergens? Die crackers op ebay komen uit Amerika (degene die er nu op staan) en ik heb geen zin om teveel verzendkosten te betalen voor een simpel ding. Cheapass die ik ben. :P
Klik om te vergroten...


Je hebt tegenwoordig crackers met een rubber gripvlak, super chill want die bevriest niet, heb m voor 13 euro gekocht op bol.com super relaxed volgende dag geleverd. je hebt ze ook voor 9 euro ofzo maar die zijn echt niet handig. dan maar 4 euro meer.

https://www.bol.com/nl/p/softgrip-l.../9200000063261502/?suggestionType=typedsearch
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#15
abby zei:
Krijg je dan geen zuurstof tekort als je het inhoud totdat je knockout gaat?
Mij lijkt dat dat precies op hetzelfde neer komt... (verbeter mij als ik mis zit)
Klik om te vergroten...

Volgens mij kan je jezelf op zo'n manier niet doden. Vanaf je knock gaat begin je volgens mij onmiddelijk terug te ademen. Het is een gewente/behoefte. Je moet er moeite voor doen om het niet te doen, niet om het wel te doen...
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Greenlabs zei:
abby zei:
Krijg je dan geen zuurstof tekort als je het inhoud totdat je knockout gaat?
Mij lijkt dat dat precies op hetzelfde neer komt... (verbeter mij als ik mis zit)
Klik om te vergroten...

Volgens mij kan je jezelf op zo'n manier niet doden. Vanaf je knock gaat begin je volgens mij onmiddelijk terug te ademen. Het is een gewente/behoefte. Je moet er moeite voor doen om het niet te doen, niet om het wel te doen...
Klik om te vergroten...

Is het dan niet zo, als je in en uitadem in de balon, dat je naar zuurstof snakt, en daarom blauwe lippen krijg?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#17
lachas + LSD = :hearteyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb net voor oud en nieuw een hele fles gekocht.
Komen zo'n 400 ballonnetjes uit, dus dat wordt wel een leuke avond denk ik zo. Ga ze natuurlijk wel verkopen om uit de schulden te komen :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had laatst deze cracker via Ebay gekocht: Cracker
Helaas was de schroefdraad nadat ik hem zo'n 5x had gebruikt al kapot en wilde die niet meer dichtdraaien. :(

Gelukkig heb ik hem nu wel geretourneerd en krijg ik m'n geld terug, maar moet ik dus wel weer een weekje wachten als ik een andere bestel.

Weet iemand eentje die niet stuk gaat?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Hey, ik heb een paar weken geleden deze ontvangen: http://cgi.ebay.nl/BLACK-CRACKER-DISPEN ... 2c5220b06b

Doet 't prima :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."