#1
azgaza zei:Ik vind het semi promoten van manieren van lachgas inademen waar bij je jezelf een zuurstof tekort geeft eigenlijk alleen niet echt heel praktisch. Ik doe het zelf op een hele andere manier; ik vul de ballon met ruim genoeg lachgas (2 of 3 patronen) en adem alles in, en dan is het gewoon klaar. Ik adem tussendoor vaak zelfs nog wat lucht en ik adem niet terug in de ballon; ik vind zuurstof in mijn hersenen tijdens de ervaring wel zo prettig en gezond. Misschien handig om dat even toe te voegen; dat het nÃet noodzakelijk is voor de sterkte om jezelf een zuurstof te kort te bezorgen? Ik heb de meest absurde dingen meegemaakt met mijn manier van inademen dus dat is net zo effectief.
Ja! Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Ik zorg er ook altijd voor dat er nog zuurstof in mijn lichaam is. Meestal neem ik een hele ballon in fase's.
Diepe teug, uitademen (niet in de ballon), beetje lucht, uitademen, en weer een diepe teug... Het gevoel hierna is voor mij zeker voldoende. En in de TS z'n geval zit ik dan al op trippen. ZONDER dat ik bijna bezwijk van een zuurstof tekort. Dus geen blauwe lippen en paniek...
Voor een sticky heeft het dus zeker wel wat aanpassingen nodig. Mensen een zuurstoftekort aanraden gaat te ver. Er sterven ongelovelijk veel hersencellen wanneer er geen zuurstof in de hersenen zit. Het is niet de normale manier om lachgas te gebruiken.
