#1
Hoi, om niet weer een onderwerp te moeten starten over "wat zat er in mijn drinken", schrijf ik het hier maar bij.
Vorig weekend: personeelsfeest. Ongeveer 15 mensen en zo'n grote fles champagne, daar ga je normaal niet van over de kop... Dat feest was wel in een discotheek, maar omdat we met een groep waren heb ik mijn drinken af en toe laten staan op een tafeltje om bvb. naar het toilet te gaan enzo. Die champagne ging nog allemaal goed, maar na 3 glazen (ongeveer 1,5u later) trakteerde een collega op een fles wodka met frisdrank. Hierna ging het fout, en met bijna iedereen, dus als er iets in is gekapt was het waarschijnlijk rechtstreeks in de fles.
Oké...
Mijn tijd klopte niet meer, mis denk ik geen stukken maar de volgorde is wazig...
* 3 glazen champagne.
* 21u: 2 wodka met frisdrank.
* 2 collega's teruggekust... die niet eens zo speciaal leuk zijn. Normaal drink ik zonder problemen een halve fles wodka op m'n eentje en kan ik nog steeds nee zeggen, dus vreemd.
* Water, water, veel dorst, maar ik proefde niets meer dus weet niet zeker of het water was. Nog steeds "zat" terwijl ik daar normaal snel van ontnuchter. Water smaakte vreemd, maar kan dus ook doordat smaakvermogen was aangetast.
* +/-23u: Niet in staat om nog water te vragen, gewoon leegdrinken wat mij aangereikt wordt door collega, weet niet meer wie. Voelde me precies te "lui" om iets anders te vragen. Wodka-redbull smaakte naar water... Minder zoet, maar kan ook omdat hij sterk was.
+/-1u: na, naar mijn gevoel heel lange tijd, denk sinds 23u eigenlijk, met de baas te hebben zitten kussen, ben ik er vanonderuit gemuisd en een taxi naar huis genomen, gezond verstand kreeg even terug de overhand. Word normaal trouwens niet geil van drank, alleen knuffelig, nu dus niet alleen knuffelig...
Eenmaal thuis: plots misselijk, even snel weer over.
's Anderendaags: moe, maar geen kater. Nog steeds niet helemaal in orde, "zweefde" nog een beetje.
Tegen de avond ook opvliegend tegen huisgenoten maar weet niet of dat daar mee te maken heeft.
Nu: nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd.
Geen idee wat dat allemaal was, maar ik vond het eigenlijk wel een leuk stofje, heb mij nog nooit zó vrolijk en ... weet geen ander woord ... "donzig" gevoeld in m'n hoofd.Weet iemand wat dit kan zijn of wat dezelfde kenmerken veroorzaakt? Heb mij altijd alleen tot wiet beperkt, en dat ook maar sporadisch, maar nu ben ik nieuwsgierig...
PS: collega die maar 1 champagne, 1 wijntje en 1 wodka-redbull op had is alles kwijt sinds 21u... Verder nog een hoop dingen gebeurd die niet kunnen tussen collega's en die normaal ook nooit zouden zijn gebeurd.
Klinkt als een personeelsfeestje wat een beetje uit de hand is gelopen en mensen die niet willen toegeven dat ze wat meer gedronken hebben.
De kans is heel klein dat er drugs door je drankje zit, dat gebeurt namelijk zelden. Meestal denken mensen dat omdat ze bijvoorbeeld weinig gegeten hadden en moe waren en daarom extra snel aangeschoten/dronken waren, of ze schamen zich om toe te geven dat ze wat meer hebben gedronken.
Het kan, maar het is heel onwaarschijnlijk dus.


