Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs in drankje?

Drugs in drankje?

35 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
dain zei:
LSDmathXtc zei:
wow, grellig verhaal.
GHB kan het al niet zijn , want dat zou je zeker en vast hebben geproeft (zout smaak)
een pilleke denk ik ook niet want die lossen niet echt op in water,.. misschien dat je het zou hebben ingeslikt maar dat zou je waarsschijnlijk ook wel gevoeld hebben.
LSD kan ook maar dan in vloeibare vorm(smaakloos),
verder heb je misschien kans dat je gewoon te veel had gedronken. waarschijnlijk is het dat,
maar dat weet ik dus nie 100% zeker he.
in iedergeval succes :rock:
Klik om te vergroten...

Niet zo'n dingen posten zonder bronnen aub.

On topic:
LSD is het sowieso NIET, een trip duurt langer en je zou niet gewoon neergegaan zijn.
over GHB weet ik persoonlijk niet zo veel dus ga ik me niet over uitlaten.

Dus als er effectief iets in je drankje zat en ik moest een gokje wagen zou ik gokken op Rohypnol of iets dergelijk. Hier heb ik persoonlijk ook niet veel mee te maken.

ik citeer van Wikipedia over rohypnol(flunitrazepam)

Rohypnol versterkt de remmende werking van de neurotransmitter GABA. Hierdoor wordt de overdracht van prikkels in verschillende onderdelen van de hersenen geremd. Na ca. 10-20 minuten begint het middel te werken, het wordt dus erg snel opgenomen. De bijwerkingen zijn slaperigheid overdag, spierzwakte, duizeligheid, verwarring, moeheid en dubbelzien. Geheugenverlies kan ook optreden. Bij overdosering wordt de ademhaling onderdrukt en kan men in coma geraken.
Klik om te vergroten...

Het middel werd ingenomen waarna men na inname probeerde wakker te blijven om in een soort droomtoestand te komen. Gebruikers voelden zich verdoofd maar merkten ook dat zij na afloop zich niet meer konden herinneren wat er gebeurd was.
Klik om te vergroten...

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam
en wat erowidlinks die je kan doornemen:
http://www.erowid.org/pharms/flunitraze ... epam.shtml
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=25817

Natuurlijk is dit allemaal al min of meer gezegd en ik neem het van Spor graag aan dat dit niet zo goed te verkrijgen is, maar er zullen genoeg soortgelijke dingen zijn op de markt.

Je kan altijd bij een arts langsgaan moest je je zorgen maken, maar ik vrees dat als alles uit je bloed enzo is dat je het nooit zult weten. Een les voor de volgende keer dus om je drankje altijd bij te houden, dan valt het alleen nog maar op dronken zijn te steken :grin:

Even tussen haakjes kan ik trouwens niet begrijpen welke sicko's op de wereld zoiets zouden doen, naar mijn mening zullen er ook wel genoeg van deze verhaaltjes ontstaan door te dronken mensen die zich hebben overschat, maar voor de echte gevallen kan ik er met m'n hoofd niet bij.
... waarom? Om wat meisjes te verkrachten? Damn,foute boel.
Klik om te vergroten...

als je iets vrder leest dan zie je dat ik op mijn eerste post ben trug gekomen.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
Ik wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren ofzo, maar ik ben wel overtuigd dat 95% van de mensen die denken dat er iets in hun drankje gedaan is niets byzonders hebben binnen gekregen.

Coma zeg je ? nadat je ondanks de ambulance toch gewoon thuis ben gekomen ? en in coma heb je een emmer volgekotst ?

Dat je de volgende dag alleen de eerste 7 glazen nog herinnerd is ook normaal toch ? Ik ben ook wel eens extreem dronken geweest dat ik het niet meer wist de volgende dag. Toch weet ik alleen nog de eerste 5 bier en dat daarna het woord tequilla is gevallen....

Als je het echt zeker wilt weten, ga je naar het ziekenhuis een bloedtest laten doen.
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik me volledig bij aan. Als iemand nadat je, je kut voelde niet contact heeft proberen te zoeken of iets anders met je uit heeft proberen te halen is er weinig reden voor die persoon om iets in je drankje te gooien. Of het moet natuurlijk een slim persoon zijn, die eerst gewoon een hele avond gaat observeren wat er zou gebeuren, maar laten we niet van sociopaten uit gaan :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
‘Goh in rotterdam kunnen ze ook niet tegen een drankje’
Klik om te vergroten...

Als je dit denkt na die ervaring, kan je beter helemaal niet drinken.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
kiekert zei:
Denk eens goed na: Wat zou de reden zijn voor die jongens om iets in je drankje te gooien?

Ik geloof pertinent NIET in die verhalen. Waarschijnlijk is je alcohol gewoon verkeerd gevallen.
Klik om te vergroten...

Ik ben het hier in zekere zin wel mee eens, maar het is toch wel meer dan eens bewezen dat het gebeurd is... Ik snap ook niet dat er losers zijn die het doen, maar ik snap wel meer mensen niet.

Wacky zei:
Als je het echt zeker wilt weten, ga je naar het ziekenhuis een bloedtest laten doen.
Klik om te vergroten...

Dit heeft geen zin bij GHB, want dat is een lichaamseigen stof die ongeveer 5 uur na inname weer op het zelfde niveau zit alsof je het nooit gebruikt hebt...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
pandalicious zei:
hangt natuurlijk ook af van de glazen wijn. Ik haal er max 5 uit een fles. Dus dan zou 7 glazen wijn anderhalve fles zijn.Er zijn wel meer mensen die daar dronken van zijn. kan natuurlijk ook gbh zijn. maar ghb in iemand anders zijn (of eigenlijk vooral haar) drankje doen, ik geloof er eigenlijk echt niet in.
1/ het is verspilling van eigen ghb
GHB is spotgoedkoop.
2/ risky business, zeker in combinatie met alcohol. voor je het weet leg je iemand in het ziekenhuis. Of je krijgt een vrouw net zover dat ze wat makkelijker met je meegaat.
3/ kotsende, comateuze vrouwen zijn niet ZO aantrekkelijk om mee te lokken Zie hierboven. Het is niet te voorspellen hoe GHB valt. Iemand die dit in een drankje gooit kan ook hopen op een meisje dat gewoon wat losser wordt. Of gewoon een sadist zijn en het leuk vinden om te zien hoe iemand out gaat. Hey het is ook niet mijn hobby, maar er zijn nu eemaal gekke mensen...
Klik om te vergroten...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoek maar eens op wasted/drugged/passed out girl fucked op internet.
Genoeg mensen die dat leuk vinden helaas. Er zijn complete fansites joh. :openmouth:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#7
GHB proef je denk ik wel? Verder niet veel verstand van.
En van een snackie zou je alleen maar genieten en juist contact zoeken met mensen.
Ik weet et ook niet
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSDmathXtc zei:
misschien kan het toch GHB of rohypnol zijn.

de hier onder gegeven link gaat over GHB in een drankje,tijdelijke coma,...
misschien weet je hierdoor iets meer.
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis ... in_drankje
Klik om te vergroten...

rohypnol zou idd wel goed kunnen.
rohypnol + drank = bewusteloos.
perfecte rape drug zoals men zegt
vind het maar vies dat mensen hun verlagen tot zulk niveau

Greetz. Endor
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSDmathXtc zei:
wow, grellig verhaal.
GHB kan het al niet zijn , want dat zou je zeker en vast hebben geproeft (zout smaak)
een pilleke denk ik ook niet want die lossen niet echt op in water,.. misschien dat je het zou hebben ingeslikt maar dat zou je waarsschijnlijk ook wel gevoeld hebben.
LSD kan ook maar dan in vloeibare vorm(smaakloos),
verder heb je misschien kans dat je gewoon te veel had gedronken. waarschijnlijk is het dat,
maar dat weet ik dus nie 100% zeker he.
in iedergeval succes :rock:
Klik om te vergroten...

jij bent mooi gek dat kan nooit van alcohol zijn, duidelijk GHB... Hier in hoogeveen, waarf k woon, gebruikt bijna iedereen GHB ben dr zelf niet zo'n fan van maar zal zeker niet ontkennen t niet te gebruiken en wat zij beschrijft is duidelijk kenmerk van ghb
H
HareMajesteitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi, om niet weer een onderwerp te moeten starten over "wat zat er in mijn drinken", schrijf ik het hier maar bij.

Vorig weekend: personeelsfeest. Ongeveer 15 mensen en zo'n grote fles champagne, daar ga je normaal niet van over de kop... Dat feest was wel in een discotheek, maar omdat we met een groep waren heb ik mijn drinken af en toe laten staan op een tafeltje om bvb. naar het toilet te gaan enzo. Die champagne ging nog allemaal goed, maar na 3 glazen (ongeveer 1,5u later) trakteerde een collega op een fles wodka met frisdrank. Hierna ging het fout, en met bijna iedereen, dus als er iets in is gekapt was het waarschijnlijk rechtstreeks in de fles.

Oké...
Mijn tijd klopte niet meer, mis denk ik geen stukken maar de volgorde is wazig...

* 3 glazen champagne.
* 21u: 2 wodka met frisdrank.
* 2 collega's teruggekust... die niet eens zo speciaal leuk zijn. Normaal drink ik zonder problemen een halve fles wodka op m'n eentje en kan ik nog steeds nee zeggen, dus vreemd.
* Water, water, veel dorst, maar ik proefde niets meer dus weet niet zeker of het water was. Nog steeds "zat" terwijl ik daar normaal snel van ontnuchter. Water smaakte vreemd, maar kan dus ook doordat smaakvermogen was aangetast.
* +/-23u: Niet in staat om nog water te vragen, gewoon leegdrinken wat mij aangereikt wordt door collega, weet niet meer wie. Voelde me precies te "lui" om iets anders te vragen. Wodka-redbull smaakte naar water... Minder zoet, maar kan ook omdat hij sterk was.
+/-1u: na, naar mijn gevoel heel lange tijd, denk sinds 23u eigenlijk, met de baas te hebben zitten kussen, ben ik er vanonderuit gemuisd en een taxi naar huis genomen, gezond verstand kreeg even terug de overhand. Word normaal trouwens niet geil van drank, alleen knuffelig, nu dus niet alleen knuffelig...

Eenmaal thuis: plots misselijk, even snel weer over.

's Anderendaags: moe, maar geen kater. Nog steeds niet helemaal in orde, "zweefde" nog een beetje.
Tegen de avond ook opvliegend tegen huisgenoten maar weet niet of dat daar mee te maken heeft.

Nu: nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd.


Geen idee wat dat allemaal was, maar ik vond het eigenlijk wel een leuk stofje, heb mij nog nooit zó vrolijk en ... weet geen ander woord ... "donzig" gevoeld in m'n hoofd. :grin: Weet iemand wat dit kan zijn of wat dezelfde kenmerken veroorzaakt? Heb mij altijd alleen tot wiet beperkt, en dat ook maar sporadisch, maar nu ben ik nieuwsgierig...


PS: collega die maar 1 champagne, 1 wijntje en 1 wodka-redbull op had is alles kwijt sinds 21u... Verder nog een hoop dingen gebeurd die niet kunnen tussen collega's en die normaal ook nooit zouden zijn gebeurd.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Klinkt als Ghb. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

+1

Ik proefde GBL nauwelijks in mijn fruitsap dus ik vind het heel aannemelijk dat je na 7 wijntjes die GHB er niet in zou proeven.

Het kan natuurlijk ook iets zijn als flunitrazepam maar ik gok toch op GHB. Hetzelfde voor bovenstaand verhaal trouwens.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HareMajesteit zei:
Hoi, om niet weer een onderwerp te moeten starten over "wat zat er in mijn drinken", schrijf ik het hier maar bij.

Vorig weekend: personeelsfeest. Ongeveer 15 mensen en zo'n grote fles champagne, daar ga je normaal niet van over de kop... Dat feest was wel in een discotheek, maar omdat we met een groep waren heb ik mijn drinken af en toe laten staan op een tafeltje om bvb. naar het toilet te gaan enzo. Die champagne ging nog allemaal goed, maar na 3 glazen (ongeveer 1,5u later) trakteerde een collega op een fles wodka met frisdrank. Hierna ging het fout, en met bijna iedereen, dus als er iets in is gekapt was het waarschijnlijk rechtstreeks in de fles.

Oké...
Mijn tijd klopte niet meer, mis denk ik geen stukken maar de volgorde is wazig...

* 3 glazen champagne.
* 21u: 2 wodka met frisdrank.
* 2 collega's teruggekust... die niet eens zo speciaal leuk zijn. Normaal drink ik zonder problemen een halve fles wodka op m'n eentje en kan ik nog steeds nee zeggen, dus vreemd.
* Water, water, veel dorst, maar ik proefde niets meer dus weet niet zeker of het water was. Nog steeds "zat" terwijl ik daar normaal snel van ontnuchter. Water smaakte vreemd, maar kan dus ook doordat smaakvermogen was aangetast.
* +/-23u: Niet in staat om nog water te vragen, gewoon leegdrinken wat mij aangereikt wordt door collega, weet niet meer wie. Voelde me precies te "lui" om iets anders te vragen. Wodka-redbull smaakte naar water... Minder zoet, maar kan ook omdat hij sterk was.
+/-1u: na, naar mijn gevoel heel lange tijd, denk sinds 23u eigenlijk, met de baas te hebben zitten kussen, ben ik er vanonderuit gemuisd en een taxi naar huis genomen, gezond verstand kreeg even terug de overhand. Word normaal trouwens niet geil van drank, alleen knuffelig, nu dus niet alleen knuffelig...

Eenmaal thuis: plots misselijk, even snel weer over.

's Anderendaags: moe, maar geen kater. Nog steeds niet helemaal in orde, "zweefde" nog een beetje.
Tegen de avond ook opvliegend tegen huisgenoten maar weet niet of dat daar mee te maken heeft.

Nu: nog steeds een vreemd gevoel in mijn hoofd.


Geen idee wat dat allemaal was, maar ik vond het eigenlijk wel een leuk stofje, heb mij nog nooit zó vrolijk en ... weet geen ander woord ... "donzig" gevoeld in m'n hoofd. :grin: Weet iemand wat dit kan zijn of wat dezelfde kenmerken veroorzaakt? Heb mij altijd alleen tot wiet beperkt, en dat ook maar sporadisch, maar nu ben ik nieuwsgierig...


PS: collega die maar 1 champagne, 1 wijntje en 1 wodka-redbull op had is alles kwijt sinds 21u... Verder nog een hoop dingen gebeurd die niet kunnen tussen collega's en die normaal ook nooit zouden zijn gebeurd.
Klik om te vergroten...

Klinkt als Xtc of mdma maar weet het niet zeker. Waren je pupillen extreem groot????
En van Mdma of Xtc word je inderdaad extreem geil
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Yolo2000 en @SkittlesAndMe , jullie weten dat die post ruim zeven jaar oud is..? :wink:

EDIT: @Yolo2000 Aangezien je gisteren postte dat je nog nooit MDMA gebruikt hebt en er niets van afweet (https://drugsforum.nl/threads/1ste-xtc-doen.61310/) kun je hier misschien beter geen advies over gaan geven aan andere mensen. Het is maar een idee :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoezo reageer je op een post van 7 jaar oud Skittles? Valt me een beetje van je tegen hoor dit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yolo zijn maat heeft nu wel ervaring hahahah! Er was xtc pil in zijn drankie gegooit...... En heeft ie niet geproeft. Knap!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
SkittlesAndMe zei:
oh haha, hij kwam naar boven omdat Yolo erop reageerde. Niet gezien dat ie zo oud was :P
Klik om te vergroten...
Geef anderen maar de schuld :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."