#1
dain zei:LSDmathXtc zei:wow, grellig verhaal.
GHB kan het al niet zijn , want dat zou je zeker en vast hebben geproeft (zout smaak)
een pilleke denk ik ook niet want die lossen niet echt op in water,.. misschien dat je het zou hebben ingeslikt maar dat zou je waarsschijnlijk ook wel gevoeld hebben.
LSD kan ook maar dan in vloeibare vorm(smaakloos),
verder heb je misschien kans dat je gewoon te veel had gedronken. waarschijnlijk is het dat,
maar dat weet ik dus nie 100% zeker he.
in iedergeval succes![]()
Niet zo'n dingen posten zonder bronnen aub.
On topic:
LSD is het sowieso NIET, een trip duurt langer en je zou niet gewoon neergegaan zijn.
over GHB weet ik persoonlijk niet zo veel dus ga ik me niet over uitlaten.
Dus als er effectief iets in je drankje zat en ik moest een gokje wagen zou ik gokken op Rohypnol of iets dergelijk. Hier heb ik persoonlijk ook niet veel mee te maken.
ik citeer van Wikipedia over rohypnol(flunitrazepam)
Rohypnol versterkt de remmende werking van de neurotransmitter GABA. Hierdoor wordt de overdracht van prikkels in verschillende onderdelen van de hersenen geremd. Na ca. 10-20 minuten begint het middel te werken, het wordt dus erg snel opgenomen. De bijwerkingen zijn slaperigheid overdag, spierzwakte, duizeligheid, verwarring, moeheid en dubbelzien. Geheugenverlies kan ook optreden. Bij overdosering wordt de ademhaling onderdrukt en kan men in coma geraken.
Het middel werd ingenomen waarna men na inname probeerde wakker te blijven om in een soort droomtoestand te komen. Gebruikers voelden zich verdoofd maar merkten ook dat zij na afloop zich niet meer konden herinneren wat er gebeurd was.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam
en wat erowidlinks die je kan doornemen:
http://www.erowid.org/pharms/flunitraze ... epam.shtml
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=25817
Natuurlijk is dit allemaal al min of meer gezegd en ik neem het van Spor graag aan dat dit niet zo goed te verkrijgen is, maar er zullen genoeg soortgelijke dingen zijn op de markt.
Je kan altijd bij een arts langsgaan moest je je zorgen maken, maar ik vrees dat als alles uit je bloed enzo is dat je het nooit zult weten. Een les voor de volgende keer dus om je drankje altijd bij te houden, dan valt het alleen nog maar op dronken zijn te steken
Even tussen haakjes kan ik trouwens niet begrijpen welke sicko's op de wereld zoiets zouden doen, naar mijn mening zullen er ook wel genoeg van deze verhaaltjes ontstaan door te dronken mensen die zich hebben overschat, maar voor de echte gevallen kan ik er met m'n hoofd niet bij.
... waarom? Om wat meisjes te verkrachten? Damn,foute boel.
als je iets vrder leest dan zie je dat ik op mijn eerste post ben trug gekomen.