Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet door keuring landmacht ivm drugs

Niet door keuring landmacht ivm drugs

132 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach, als mensen het gevoel hebben dat ze zich nuttig maken als ze in het lever gaan moeten ze dat gewoon doen. Je kan wel argumenten geven om het niet te doen, maar iemand die in het leger gaat zal daar wel zijn persoonlijke redenen voor hebben.
Oordeel dus niet over anderen. Mensen zijn vrij die keuze te hebben.

Dat de landmacht vecht voor vrede vind ik trouwens wel de grootste bullshit die er bestaat. We likken de hielen van de VS die alleen maar voor haat zorgen vanuit het Midden-Oosten. Maar de opvatting over wat het beste is kan natuurlijk per persoon verschillen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vechten voor vrede is als neuken voor kuisheid. Je kunt beter neuken voor vrede.

En ik heb ook ooit (wat was ik jong toen in 199:sunglasses: gedacht dat ik het leger in kon. Na een oogmeting die niet lukte en ongeveer 800 psychologische vragen in een aparte test in Amersfoort (omdat ik in het verleden misbruikt ben en ze zeker wilden zijn van mijn stabiele mindset) werd ik afgewezen wegens redenen die ik nu nog niet weet. En ik ben zo fucking blij dat ik nooit aangenomen ben.

Echt, alles waar je nu om huilt zul je ooit om kunnen lachen en alles waar je nu om lacht zul je ooit om gaan huilen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Vechten voor vrede is als neuken voor kuisheid. Je kunt beter neuken voor vrede.

En ik heb ook ooit (wat was ik jong toen in 199:sunglasses: gedacht dat ik het leger in kon. Na een oogmeting die niet lukte en ongeveer 800 psychologische vragen in een aparte test in Amersfoort (omdat ik in het verleden misbruikt ben en ze zeker wilden zijn van mijn stabiele mindset) werd ik afgewezen wegens redenen die ik nu nog niet weet. En ik ben zo fucking blij dat ik nooit aangenomen ben.

Echt, alles waar je nu om huilt zul je ooit om kunnen lachen en alles waar je nu om lacht zul je ooit om gaan huilen.
Klik om te vergroten...

Drientje weer toch :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdens de Vietnam oorlog en de Koolaid Acid Test deden ze niet anders. Neuken voor vrede. Daar kun je wat mee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik bedoel het ook totaal niet negatief ofzo, gewoon de uitspraak :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruik gewoon viagra. Dan wordt je overal aangenomen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
Gebruik gewoon viagra. Dan wordt je overal aangenomen.
Klik om te vergroten...

hoe weet jij dat ?;o
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja kut voor je dat je niet door die testen kwam, maar probeer het dan gewoon bij de marine. Of kan dat niet?? Lijkt me nog beter dan de landmacht.
En wat zijn dat voor hippies die zo tegen het leger zijn?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit onderwerp is aan drugs gerelateerd, dus ik zet het even in het juiste subforum...
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Het leger symboliseert het falen van de mensheid.
Klik om te vergroten...

ik had het niet beter kunnen verwoorden, bravo
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch wel de moeite waard om deze even omhoog te halen. :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben voor het zwitsers model, gewoon een goed bankgeheim en met iedereen handelen als het goed uitkomt. Voor de rest houd je je overal buiten. Zwitserland werd ook niet aangevallen door de duitsers in de 2e wereldoorlog, volgens mij kwam dit door het bankgeheim.

Maarja ook Zwitserland heeft een leger, zelfs een vrij groot leger in verhouding. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwitsers_leger.

Ook heeft het zwitsers leger blijkbaar al meegedaan aan een vredesmissie in Bosnie. Maar helemaal zonder leger is wel een utopie, alhoewel zo een kleine landen als Nederland en Zwitserland zich toch niet echt kunnen verdedigen.

Toch ben ook ik tegen het leger en moet ik vaak keihard lachen als ze weer hun eigen helicopter neerschieten, of zoals de duitsers laatst, een rivier inrijden. Me vader was toen meteen boos dat ik moest lachen, er waren ja mensen gestorven. Er sterven ook iedere dag mensen om ons bijvoorbeeld coke te leveren, maarja wij zijn ook allemaal betrokken bij de "War on Drugs", dus voor zo een mensen heb ik wel respect.

En ik ken ook mensen uit het leger die bijna iedere dag coke snuiven enzo, de TS had dus gewoon moeten liegen. Maar de meeste mensen uit het leger zijn wel een stel idioten, logisch dat ze in landen als Irak de buitenlandse strijdkrachten niet aardig vinden.

Maarja nog ff iets over de oorlog waar wij allemaal mee bezig zijn.

"There is a war going on, and people on drugs are winning it"

Bill Hicks - http://www.youtube.com/watch?v=E49Y48AUTG4
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
MEKSs zei:
...
En wat zijn dat voor hippies die zo tegen het leger zijn?
Klik om te vergroten...

a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#14
allemaal fascisten zijn het allemaal... :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
En toch zitten er cokejunks bij de landmacht. Die andere zoon van mijn ouders is hier het levende bewijs van.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
En toch zitten er cokejunks bij de landmacht. Die andere zoon van mijn ouders is hier het levende bewijs van.
Klik om te vergroten...

Sterker nog, ik denk dat er weinig branches zijn waar zoveel coke en speed wordt gebruikt dan in het leger. En dat zijn niet alleen maar vermoedens...
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#17
No shit. De menselijke hersentjes zijn er niet op gebouwd om al die onzin te kunnen trekken. Elke dag de bevelen van een schreeuwende debiel moeten opvolgen en mensen neerschieten is best een goede reden om aan de drugs te beginnen.
m
mjbLid
01-01-2024, 00:00
#18
REACTIEEE!!!!

kerel luister , ik heb de pech gehad mij tot 3 keer toe te hebben vergrepen aan coke ,
endat terwijl ik 5 jaar werkzaam was bij de landmacht , ik met 11 anderen zijn gepakt
en ik heb het eerlijk verteld en ik kreeg oneervol ontslag plus een boete en ik had nog 4 dagen in de cel gespendeert ook ,

sommige anderen (ex) collegaś hebben ontkent en zijn nu nog werkzaam, bij de kl

mijn eerlijkheid werd ook niet beloont maar ik ben terecht gestraft , daar ben ik mij van bewust je hoort mij ook niet zeiken want het was mijn eigen fout !

6 maanden later ben ik gewoon weer gaan soliciteren maar dan nu bij het korps mariniers
waarom ?? omdat ik van binnen militair ben en dat wil zijn en blijven ik wou een 2e kans

ik ben gaan soliciteren heb alles eerlijk verteld heb de keuringen met vlag en wimpel gehaald ,

mischien wel maar mischien niet wonder boven wonder maarr
vervolgens ben ik dit jaar augustus opgekomen bij het korps mariniers , en nu 8 weken heel goed bezig met me opleiding het gaat allemaal super maaaarrr

nu moet ik me melden bij de commandant en word er mij verweten dat ik niet eerlijk ben geweest bij de keuring en info zou hebben achtergehouden ,

en dat ik strafrechtelijk zou worden vervolgt ik ben nu net e4en paar uur geleden geschorst in afwachting wat er komen gaat

je moet je afvragen of je wel in het wereldje wilt , ik heb 5 hele goeie jaren gehad bij defensie , in 07 naar afghanistan geweest voor 5 maanden , altijd goede daden verricht en veel positief opgevallen ,

nu zon geintje en ze trappen je op hun hardste weg , en schoppen je nog lekker na ook

ik kan me voorstellen dat ze zeggen je mag niet bij het korps blijven want er is iets fout gegaan met de keuring , dat zou ik echt mega wazig vinden en echt heel jammer

maar dat ze me nu strafrechtelijk willen laten boeten , ern mij schuld in de schoenen gaan schuiven ONTERECHT pik ik niert , ik snap dat ze de kamer vragen willen voorkomen van hoe kan het zijn dat mensen worden onstslagen door de achterdeur naar buiten worden gekickt , vervolgens via de voordeur weer binnen komen want het gebeurt en ze weten het ook maar willen dit niet openbaar hebben en ze willen he4t toch zoveel mogelijk voorkomen en als het dan toch gebeurd en ze kopmen erachter die personen flink willen laten boeten omdat hun systeem niet w3aterdicht is ,

de ballen met die gasten ik ben er nu toch helemaaal klaar mee
ik laat her er niet bij zitten ,,


zo daty is er uit , excuses voor mijn typfouten en dergelijke ik zit op een half toetsenbord te klooien

mvg mjb
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zitten jullie te zeggen dat als je bij het leger gaat dat je niet goed in je hoofd bent? En dat je alleen maar mensen wilt vermoorden?

Mijn beide ouders zitten in het leger, mijn papa als F-16 piloot en mijn moeder bij de landmacht...
Neen, mijn ouders willen niet iedereen kapotschieten, neen ze zijn TOTÁÁÁÁL niet agressief (en neen, het zijn ook geen cokejunks).

Misschien zijn ze gewoon op zoek naar de "kick" van in het leger zitten? Misschien willen ze gewoon hun land verdedigen? Ze zijn al vaak op buitenlandse missies moeten gaan, en hebben nog steeds niemand 'overhoop moeten knallen'...

Die mensen in het leger beschermen het land, inclusief jou. Wat zitten jullie dan tegen hun af te geven?
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beschermen het land? Tegen wat? Boze moslims die nog bozer zijn geworden sinds die achterlijke oorlogen in Irak en Afghanistan?

Niet dat dat de schuld van de militairen is, want het beleid komt van politieke fossielen. Maar je bent echt heel naief bezig als je denkt dat het leger op dit moment iets positiefs bijdraagt aan onze veiligheid. Die oorlogen in Afghanistan en Irak hebben niks opgeleverd behalve nieuwe corrupte regimes daar, een heleboel doden en een kaartenhuis dat in gaat storten zodra de militairen vertrekken. De wereld is helemaal niet veiliger geworden sinds 9/11.

Hou jezelf niet voor de gek en geef gewoon toe dat mensen het leger in gaan om 'shit op te blazen'. En als ze daar niet mee bezig zijn, dan zijn ze bezig met het regelen dat anderen shit op kunnen blazen.

Verdediging tegen een buitenlandse binnenvaller, prima. De onzin waar het leger op dit moment voor wordt gebruikt, niet prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."