#1
Ach, als mensen het gevoel hebben dat ze zich nuttig maken als ze in het lever gaan moeten ze dat gewoon doen. Je kan wel argumenten geven om het niet te doen, maar iemand die in het leger gaat zal daar wel zijn persoonlijke redenen voor hebben.
Oordeel dus niet over anderen. Mensen zijn vrij die keuze te hebben.
Dat de landmacht vecht voor vrede vind ik trouwens wel de grootste bullshit die er bestaat. We likken de hielen van de VS die alleen maar voor haat zorgen vanuit het Midden-Oosten. Maar de opvatting over wat het beste is kan natuurlijk per persoon verschillen.
Oordeel dus niet over anderen. Mensen zijn vrij die keuze te hebben.
Dat de landmacht vecht voor vrede vind ik trouwens wel de grootste bullshit die er bestaat. We likken de hielen van de VS die alleen maar voor haat zorgen vanuit het Midden-Oosten. Maar de opvatting over wat het beste is kan natuurlijk per persoon verschillen.