Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet door keuring landmacht ivm drugs

Niet door keuring landmacht ivm drugs

132 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vechten voor vrede is als neuken voor kuisheid. Je kunt beter neuken voor vrede.

En ik heb ook ooit (wat was ik jong toen in 199:sunglasses: gedacht dat ik het leger in kon. Na een oogmeting die niet lukte en ongeveer 800 psychologische vragen in een aparte test in Amersfoort (omdat ik in het verleden misbruikt ben en ze zeker wilden zijn van mijn stabiele mindset) werd ik afgewezen wegens redenen die ik nu nog niet weet. En ik ben zo fucking blij dat ik nooit aangenomen ben.

Echt, alles waar je nu om huilt zul je ooit om kunnen lachen en alles waar je nu om lacht zul je ooit om gaan huilen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Vechten voor vrede is als neuken voor kuisheid. Je kunt beter neuken voor vrede.

En ik heb ook ooit (wat was ik jong toen in 199:sunglasses: gedacht dat ik het leger in kon. Na een oogmeting die niet lukte en ongeveer 800 psychologische vragen in een aparte test in Amersfoort (omdat ik in het verleden misbruikt ben en ze zeker wilden zijn van mijn stabiele mindset) werd ik afgewezen wegens redenen die ik nu nog niet weet. En ik ben zo fucking blij dat ik nooit aangenomen ben.

Echt, alles waar je nu om huilt zul je ooit om kunnen lachen en alles waar je nu om lacht zul je ooit om gaan huilen.
Klik om te vergroten...

Drientje weer toch :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdens de Vietnam oorlog en de Koolaid Acid Test deden ze niet anders. Neuken voor vrede. Daar kun je wat mee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bedoel het ook totaal niet negatief ofzo, gewoon de uitspraak :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik gewoon viagra. Dan wordt je overal aangenomen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Gebruik gewoon viagra. Dan wordt je overal aangenomen.
Klik om te vergroten...

hoe weet jij dat ?;o
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja kut voor je dat je niet door die testen kwam, maar probeer het dan gewoon bij de marine. Of kan dat niet?? Lijkt me nog beter dan de landmacht.
En wat zijn dat voor hippies die zo tegen het leger zijn?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit onderwerp is aan drugs gerelateerd, dus ik zet het even in het juiste subforum...
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Het leger symboliseert het falen van de mensheid.
Klik om te vergroten...

ik had het niet beter kunnen verwoorden, bravo
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch wel de moeite waard om deze even omhoog te halen. :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben voor het zwitsers model, gewoon een goed bankgeheim en met iedereen handelen als het goed uitkomt. Voor de rest houd je je overal buiten. Zwitserland werd ook niet aangevallen door de duitsers in de 2e wereldoorlog, volgens mij kwam dit door het bankgeheim.

Maarja ook Zwitserland heeft een leger, zelfs een vrij groot leger in verhouding. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwitsers_leger.

Ook heeft het zwitsers leger blijkbaar al meegedaan aan een vredesmissie in Bosnie. Maar helemaal zonder leger is wel een utopie, alhoewel zo een kleine landen als Nederland en Zwitserland zich toch niet echt kunnen verdedigen.

Toch ben ook ik tegen het leger en moet ik vaak keihard lachen als ze weer hun eigen helicopter neerschieten, of zoals de duitsers laatst, een rivier inrijden. Me vader was toen meteen boos dat ik moest lachen, er waren ja mensen gestorven. Er sterven ook iedere dag mensen om ons bijvoorbeeld coke te leveren, maarja wij zijn ook allemaal betrokken bij de "War on Drugs", dus voor zo een mensen heb ik wel respect.

En ik ken ook mensen uit het leger die bijna iedere dag coke snuiven enzo, de TS had dus gewoon moeten liegen. Maar de meeste mensen uit het leger zijn wel een stel idioten, logisch dat ze in landen als Irak de buitenlandse strijdkrachten niet aardig vinden.

Maarja nog ff iets over de oorlog waar wij allemaal mee bezig zijn.

"There is a war going on, and people on drugs are winning it"

Bill Hicks - http://www.youtube.com/watch?v=E49Y48AUTG4
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#12
MEKSs zei:
...
En wat zijn dat voor hippies die zo tegen het leger zijn?
Klik om te vergroten...

a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#13
allemaal fascisten zijn het allemaal... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."