metlafreack zei:
het was precies een zeer riskante uitspraak van me. maar ik geloof dat velen niet naar het leger gaan om zomaar mensen dood te schieten.
Het doet er niet toe of het de hoofdreden van de keuze is, het gaat er om dat het wel deel uit maakt van het contract dat je tekent.
metlafreack zei:
@ExceptionalInsight: wanneer je echt ruw de natuur intrekt zal dit denk ik nog 1000x beter zijn dan in het leger gaan, maar waar vind je zo een stukje natuur in de buurt van belgië, niet direckt, dus dan zou je al een langere reis moetten aangaan en daar al wat langer blijven.
Ah, dus je zou wel in het leger gaan, zo lang je maar niet ver van huist hoeft? Juist, dan kom je er wel!
metlafreack zei:
Het is ook moeilijk om in mijn vreindenkring mensen te vinden die ook in zijn om zo'n dingen te doen. Dit jaar ga ik momenteel 2 weken naar frankrijk om daar eens te kamperen met een vriend. Maar hij is wel de enige dat ik ken die dit wou doen.
Als je het graag genoeg wilt ga je desnoods alleen. Of je zorgt dat je mensen leert kennen die het ook willen.
metlafreack zei:
En ik had nog niet gedacht dat als je in het leger gaat dat je ook effecktief mensen moet doodschieten wanneer de tijd er komt.
Wat dacht je dan dat het was? Je gelooft de reclames op tv? Bent ervan overtuigd dat je helpt met de wederopbouw van een land? Een land dat je zojuist zelf naar de tering hebt geschoten.
metlafreack zei:
Maar wat zou er gebeurd zijn als hitler ook niet was gestopt geweest? ik denk dat er dan wel nog wat meer doden zouden geweest zijn.
Als Hitler geen leger had (omdat we toch al op de utopische toer zijn) dan kon ik m in mn eentje nog wel aan.
metlafreack zei:
@Flaffie: denk niet dat je zoveel levenservaring opdoet door je kapot te snuiven onder een brug.
Het is ervaring die je opdoet terwijl je leeft. Levenservaring. Je komt waarschijnlijk niet op tv als je doodgaat, artikeltje in de krant misschien.
metlafreack zei:
En ik denk ook dat voor sommige mensen het leger een makenlijkere oplossing is om legaal aan je geld te komen en een deftig bestaan kunnen leiden. In plaats van winkels te overvallen.
Aaah, natuurlijk, iedereen die niet in het leger zit overvalt winkels, nu vallen alle stukjes op hun plaats. Bedankt voor de opheldering.
metlafreack zei:
trouwens
![:wink:]()
een
discussie kan soms hard zijn maar zo leer je er wel meer over vind ik:$
![:tearsofjoy:]()