Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet door keuring landmacht ivm drugs

Niet door keuring landmacht ivm drugs

132 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
alainalain zei:
Flaffie zei:
Als je een agent wordt ben je nog gestoorder in je hoofd.
Klik om te vergroten...

De wereld zou beter zijn zonder agenten zeker... :confused:
Klik om te vergroten...

Nee.
Rare conclusie die je trekt zeg. :confused:

alainalain zei:
Make Love Not War... en dan is er 1 iemand op de wereld die wel oorlog maakt.. niemand doet er wat tegen want ze zijn allemaal 'peace' mensen.. top!
Klik om te vergroten...

Als er 1 iemand op de wereld is die wel oorlog maakt en je bent met miljarden hippies dan denk ik toch wel dat die hippies zullen winnen. Als ze met zijn honderden boven op die gast gaan liggen om hem te knuffelen dan stikt hij vanzelf.

metlafreack zei:
@Flaffie: denk niet dat je zoveel levenservaring opdoet door je kapot te snuiven onder een brug.
Klik om te vergroten...

Goh echt waar?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Flaffie zei:
Maarja dan heb je wel levenservaring opgedaan he?! :wink:
Klik om te vergroten...
Dan heb je wel wat te vertellen als je thuis komt (als je thuis komt). Mammie mammie! Raad eens hoeveel mensen ik vandaag heb doodgemaakt! Wel honderdduizendmiljoenzeven! En vrouwen en kinderen tel ik niet eens mee!
Klik om te vergroten...

Ja en als je niet thuiskomt heb je een grote kans dat je op tv komt.
Want ow wat is het toch erg als er weer eentje is gesneuveld.
Er gaan ziekelijk veel mensen dood op deze planeet op de gruwelijkste wijzen en die gasten komen op een of andere manier altijd op het nieuws. Schande.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
metlafreack zei:
het was precies een zeer riskante uitspraak van me. maar ik geloof dat velen niet naar het leger gaan om zomaar mensen dood te schieten.
Klik om te vergroten...
Het doet er niet toe of het de hoofdreden van de keuze is, het gaat er om dat het wel deel uit maakt van het contract dat je tekent.

metlafreack zei:
@ExceptionalInsight: wanneer je echt ruw de natuur intrekt zal dit denk ik nog 1000x beter zijn dan in het leger gaan, maar waar vind je zo een stukje natuur in de buurt van belgië, niet direckt, dus dan zou je al een langere reis moetten aangaan en daar al wat langer blijven.
Klik om te vergroten...
Ah, dus je zou wel in het leger gaan, zo lang je maar niet ver van huist hoeft? Juist, dan kom je er wel!

metlafreack zei:
Het is ook moeilijk om in mijn vreindenkring mensen te vinden die ook in zijn om zo'n dingen te doen. Dit jaar ga ik momenteel 2 weken naar frankrijk om daar eens te kamperen met een vriend. Maar hij is wel de enige dat ik ken die dit wou doen.
Klik om te vergroten...
Als je het graag genoeg wilt ga je desnoods alleen. Of je zorgt dat je mensen leert kennen die het ook willen.

metlafreack zei:
En ik had nog niet gedacht dat als je in het leger gaat dat je ook effecktief mensen moet doodschieten wanneer de tijd er komt.
Klik om te vergroten...
Wat dacht je dan dat het was? Je gelooft de reclames op tv? Bent ervan overtuigd dat je helpt met de wederopbouw van een land? Een land dat je zojuist zelf naar de tering hebt geschoten.

metlafreack zei:
Maar wat zou er gebeurd zijn als hitler ook niet was gestopt geweest? ik denk dat er dan wel nog wat meer doden zouden geweest zijn.
Klik om te vergroten...
Als Hitler geen leger had (omdat we toch al op de utopische toer zijn) dan kon ik m in mn eentje nog wel aan.

metlafreack zei:
@Flaffie: denk niet dat je zoveel levenservaring opdoet door je kapot te snuiven onder een brug.
Klik om te vergroten...
Het is ervaring die je opdoet terwijl je leeft. Levenservaring. Je komt waarschijnlijk niet op tv als je doodgaat, artikeltje in de krant misschien.

metlafreack zei:
En ik denk ook dat voor sommige mensen het leger een makenlijkere oplossing is om legaal aan je geld te komen en een deftig bestaan kunnen leiden. In plaats van winkels te overvallen.
Klik om te vergroten...
Aaah, natuurlijk, iedereen die niet in het leger zit overvalt winkels, nu vallen alle stukjes op hun plaats. Bedankt voor de opheldering.

metlafreack zei:
trouwens:wink: een discussie kan soms hard zijn maar zo leer je er wel meer over vind ik:$
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
als je vrachtwagen chauffeur wilt worden moet je ook gewoon keihard liegen ....

logisch toch !!

kut paul, je kan altijd nog dope dealer worden, de enige vereiste ervaring is dat je een ware junk bent.

:tearsofjoy:
m
metlafreackLid
01-01-2024, 00:00
#5
je hebt wel gelijk:tongueout: op alles wat je zei ongeveer:tongueout: :confused:hame:
xD maar ik heb er gewoon nog nooit op die manier over nagedacht dat als je in het leger gaat je ook effecktief dood, als ik aan het leger denk denk ik meestal gewoon aan de training enzo, dit is zeker naiëf maar ben dit normaal niet:tongueout: had er gewoon nog niet zo over gedacht :flushed:

en alleen op "vakantie" gaan dat is iets dat niet voor mij mogenlijk is, ik moet gezelschap hebben, ik word al zot als ik een ganse dag tegen niemand een woord kan zeggen. Maar zo'n mensen zoeken is niet altijd makenenlijk omdat je ze ook moet vertrouwen en je zou niet de eerste zijn die zo in het zak gezet word of doordat hij niet zo goed kan opschieten met hem dat hij een ****vakantie heeft:tongueout:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat loopt iedereen hier nou op het leger te kankeren stelletje hippies..

Jullie hebben het alleen maar over dat het een opleiding is om mensen neer te schieten wanneer de overheid daar zin in heeft. Tuurlijk zitten er nadelen aan een leger maar er zit een groter voordeel aan zo leger. Ga jullie geschiedenis fucking boekjes is lezen elke 100 jaar is er oorlog geweest. We hebben wel een leger nodig ter bescherming voor het land. Pas als er totale WORLD PEACE is hebben we geen legers meer nodig. Ik zelf studeer accountancy en ben maar wat blij dat er er wel mensen zijn die het leger leuk vinden. Ik bedoel die mensen kiezen erzelf voor WTF BEMOEIEN JULLIE je dan met hun. Opmerkingen zoals ik ben te oud om soldaatje te spelen slaan dus ook helemaal nergens op vast argument van een dude met haar tot op ze enkels die elke week een nerts probeert te bevrijden GET A LIFE AND STOP COMPLAINING ABOUT OTHERS.

Politie beschermt een gemeente daar is de burgemeester de baas over en het leger beschermt het land.. OFTEWEL we hebben een fucking leger nodig. Met argumenten als iemand doodschieten e.d is zo vergezocht jongens come on. Ik ken genoeg mensen uit het leger die een hardstikke leuke tijd daar hebben met mogelijkheden tot doorstuderen enz. Waarom is een vrachtwagenchauffeur bvb beter dan iemand uit het leger! Dan nu geen hippie antwoorden: zoals Iemand uit het leger wil mensen doodschieten.

Geen persoonlijke aanval op iemand maar ik kan er gewoon zo slecht tegen dat mensen zo kort door de bocht kunnen denken over het leger of noem maar op.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Napster zei:
Geen persoonlijke aanval op iemand maar ik kan er gewoon zo slecht tegen dat mensen zo kort door de bocht kunnen denken over het leger of noem maar op.
Klik om te vergroten...

+1 en voor de rest van je verhaal ook wel

Flaffie zei:
Als er 1 iemand op de wereld is die wel oorlog maakt en je bent met miljarden hippies dan denk ik toch wel dat die hippies zullen winnen. Als ze met zijn honderden boven op die gast gaan liggen om hem te knuffelen dan stikt hij vanzelf.
Klik om te vergroten...

Ow maar dan maak je iemand dood.. was dat niet de hele issue?
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
deadlock zei:
Mike64 zei:
Volgens mij gaat het in een forum om het voeren van een discussie, niet om het winnen of verliezen ervan. Juist omdat mensne verschillende meningen hebben wordt zo'n discussie leuk. Als het je insteek is om te winnen of om jouw waarheid op te dringen als DE waarheid, kan je beter een ander podium zoeken.
Klik om te vergroten...
Fout.

Het gaat om het overtuigen van de omstanders en om het winnen an sich. Als iemand de holocaust ontkent is die discussie winbaar. Dit is zo'n soort discussie.
Klik om te vergroten...

Ok deadlock zullen Europa en de VS dan maar het grote voorbeeld geven! Alle troepen terug trekken we gooien onze wapens in de zee en vernietigen alle bommen die we hebben...Durf te wedden dat jij over 20 jaar arabisch moet praten! Maarjah deze discussie zal altijd door blijven gaan en ik vind het echt tof van je dat je in het "goede" van de mens gelooft:wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
deadlock zei:
Als iemand de holocaust ontkent is die discussie winbaar. Dit is zo'n soort discussie.
Klik om te vergroten...

Rare vergelijking trek je.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
deadlock zei:
Mike64 zei:
Volgens mij gaat het in een forum om het voeren van een discussie, niet om het winnen of verliezen ervan. Juist omdat mensne verschillende meningen hebben wordt zo'n discussie leuk. Als het je insteek is om te winnen of om jouw waarheid op te dringen als DE waarheid, kan je beter een ander podium zoeken.
Klik om te vergroten...
Fout.

Het gaat om het overtuigen van de omstanders en om het winnen an sich. Als iemand de holocaust ontkent is die discussie winbaar. Dit is zo'n soort discussie.
Klik om te vergroten...

En die drang om wat dan ook te winnen is juist de oorzaak van de oorlogen...

"ik wil de omstanders overtuigen en mijn waarheid aan ze opdringen" (en als me dat niet lukt schiet ik ze dood!)

En ik wil nog wel eens zien hoe jij een "Holocaust ontkenner" wil overtuigen, die mensen zijn, net als jij, ook overtuigd van hun gelijk....

Overigens vind ik dat een totaal andere discussie, maar dit terzijde..
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mike64 zei:
En die drang om wat dan ook te winnen is juist de oorzaak van de oorlogen...
Klik om te vergroten...
Verdomme er is echt niemand hier die ook maar iets weet van sociologie, psychologie en filosofie. Degenen die zich aangesproken voelen moeten dit vooral gaan proberen te weerleggen :')

"ik wil de omstanders overtuigen en mijn waarheid aan ze opdringen" (en als me dat niet lukt schiet ik ze dood!)
Klik om te vergroten...
Wat een bizarre conclusie. Sinds wanneer is fel discussiëren of willen winnen met (computer/bord)spelletjes (ja ik kan slecht tegen mijn verlies en ja ik wil enorm graag winnen) gelijk aan het iets wat met legers te maken heeft?

En ik wil nog wel eens zien hoe jij een "Holocaust ontkenner" wil overtuigen, die mensen zijn, net als jij, ook overtuigd van hun gelijk....
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af of je überhaupt gelezen hebt wat ik schreef. Ik heb nergens gezegd of ook maar geïmpliceerd dat ik de andere partij op andere gedachten kan brengen. Het is een discussie die je kan winnen simpelweg omdat het standpunt van de ander dusdanig debiel is dat er geen omstanders overtuigd hoeven te worden. Goed andere 'stelling' dan; 5+5=21. Snap je wat ik bedoel?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
Wat een bizarre conclusie. Sinds wanneer is fel discussiëren of willen winnen met (computer/bord)spelletjes (ja ik kan slecht tegen mijn verlies en ja ik wil enorm graag winnen) gelijk aan het iets wat met legers te maken heeft?
Klik om te vergroten...
Speel jij nooit oorlogspelletjes dan ? :tongueout:
(zin een in potje starcraft over battle.net ? :grin: )
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Napster zei:
Ok deadlock zullen Europa en de VS dan maar het grote voorbeeld geven! Alle troepen terug trekken we gooien onze wapens in de zee en vernietigen alle bommen die we hebben...Durf te wedden dat jij over 20 jaar arabisch moet praten! Maarjah deze discussie zal altijd door blijven gaan en ik vind het echt tof van je dat je in het "goede" van de mens gelooft:wink:
Klik om te vergroten...
Oooooooooh mijn wetenschap :grin: Daar zat ik al op te wachten :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Speel jij nooit oorlogspelletjes dan ? :tongueout:
(zin een in potje starcraft over battle.net ? :grin: )
Klik om te vergroten...
Ik heb niets geïnstalleerd :grin: Vroeger speelden we veel Total Annihilation en Unreal Tournament Instagib. Maar dat heb ik ook al jaren niet meer gedaan :wink:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ach, als mensen het gevoel hebben dat ze zich nuttig maken als ze in het lever gaan moeten ze dat gewoon doen. Je kan wel argumenten geven om het niet te doen, maar iemand die in het leger gaat zal daar wel zijn persoonlijke redenen voor hebben.
Oordeel dus niet over anderen. Mensen zijn vrij die keuze te hebben.

Dat de landmacht vecht voor vrede vind ik trouwens wel de grootste bullshit die er bestaat. We likken de hielen van de VS die alleen maar voor haat zorgen vanuit het Midden-Oosten. Maar de opvatting over wat het beste is kan natuurlijk per persoon verschillen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vechten voor vrede is als neuken voor kuisheid. Je kunt beter neuken voor vrede.

En ik heb ook ooit (wat was ik jong toen in 199:sunglasses: gedacht dat ik het leger in kon. Na een oogmeting die niet lukte en ongeveer 800 psychologische vragen in een aparte test in Amersfoort (omdat ik in het verleden misbruikt ben en ze zeker wilden zijn van mijn stabiele mindset) werd ik afgewezen wegens redenen die ik nu nog niet weet. En ik ben zo fucking blij dat ik nooit aangenomen ben.

Echt, alles waar je nu om huilt zul je ooit om kunnen lachen en alles waar je nu om lacht zul je ooit om gaan huilen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Vechten voor vrede is als neuken voor kuisheid. Je kunt beter neuken voor vrede.

En ik heb ook ooit (wat was ik jong toen in 199:sunglasses: gedacht dat ik het leger in kon. Na een oogmeting die niet lukte en ongeveer 800 psychologische vragen in een aparte test in Amersfoort (omdat ik in het verleden misbruikt ben en ze zeker wilden zijn van mijn stabiele mindset) werd ik afgewezen wegens redenen die ik nu nog niet weet. En ik ben zo fucking blij dat ik nooit aangenomen ben.

Echt, alles waar je nu om huilt zul je ooit om kunnen lachen en alles waar je nu om lacht zul je ooit om gaan huilen.
Klik om te vergroten...

Drientje weer toch :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdens de Vietnam oorlog en de Koolaid Acid Test deden ze niet anders. Neuken voor vrede. Daar kun je wat mee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik bedoel het ook totaal niet negatief ofzo, gewoon de uitspraak :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gebruik gewoon viagra. Dan wordt je overal aangenomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."