#1
In deze kromme maatschappij is eerlijk zijn over je druggebruik niet altijd even handig.
Niet doen! :paulXTC zei:Opnieuw solliciteren kan pas over een jaar weer
cropp zei:make love, not war
Flaffie zei:metlafreack zei:je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden![]()
Dat is echt een reden van niks.
Als je een beetje normaal in het leven staat ga je niet in de landmacht. klaar.
Je kan ook levenservaring opdoen door je zelf kapot te snuiven onder een brug.
Daar heb jij het leger voor nodig? Overleven zonder comfort kun je ook zelf doen, tentje en wat survival shit meenemen en de natuur in trekken. Echte natuur, a la:metlafreack zei:je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word.
metlafreack zei:je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden![]()
Misschien was het inderdaad te kort door de bocht van mij. Het zal wel liggen aan het feit dat ik te oud ben om soldaatje te spelen.Mike64 zei:Te makkelijk om te roepen dat het leger klote is, als iemand daar zijn toekomst ziet waarom niet!
Inderdaad zeg. Als ik kanker heb en het verandert in het derde stadium van syfilis zal ik het van de daken schreeuwen!Mike64 zei:Wees blij dat dankzij deze mensen de dienstplicht is afgeschaft!
Nou dan!Mike64 zei:Ook ik ben tegen een opleiding waar je mensen leert doodschieten
Verschil moet er zijn (:Mike64 zei:Maar ik zal de mensen die daar hun toekomst wel zien niet veroordelen!
Wat dan? Jij vindt het toch ook nodig jouw mening te geven?alainalain zei:Dat niet iedereen dat vindt kan gebeuren, smaken verschillen. Maar om hier dan zo op te reageren...![]()
Flaffie zei:Dat is echt een reden van niks.
Als je een beetje normaal in het leven staat ga je niet in de landmacht. klaar.
Je kan ook levenservaring opdoen door je zelf kapot te snuiven onder een brug.
alainalain zei:Waar slaat dit op?
metlafreack zei:je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden![]()
Vertel, wat is daar mis mee.alainalain zei:@ Flaffie, ik had t meer over de manier van reageren door oa jou.
Normaal bestaat niet.alainalain zei:@ EI, Reageren mag uiteraard, maar t kan wel wat normaler dacht ik zo.
Meneer maakt een extreme keuze, daar komen extreme reacties van. Dit valt nog mee.alainalain zei:@ Flaffie, ik had t meer over de manier van reageren door oa jou.
Ik heb niets geïnstalleerdWacky zei:Speel jij nooit oorlogspelletjes dan ?
(zin een in potje starcraft over battle.net ?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."