Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet door keuring landmacht ivm drugs

Niet door keuring landmacht ivm drugs

132 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
In deze kromme maatschappij is eerlijk zijn over je druggebruik niet altijd even handig.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerlijkheid werkt alleen als ze eigenlijk het antwoord op de vraag al weten, maar vooral om bevestiging vragen. Als net uit de urinetest is gebleken dat je geen drugs gebruikt, loont het niet meer om te zeggen dat het wel zo is. Ignorance is bliss :wink:

Maar ik vind het wel lullig voor je, aangezien je het blijkbaar wel graag wilde.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
onterecht, maar fock hun allemaal man

make love, not war
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
het was ook een dagje sip zijn.
Er is vast wel een leuke opleiding ergens anders of iets dergelijks.

Opnieuw solliciteren kan pas over een jaar weer
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
paulXTC zei:
Opnieuw solliciteren kan pas over een jaar weer
Klik om te vergroten...
Niet doen! :
cropp zei:
make love, not war
Klik om te vergroten...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen die in de landmacht willen zijn niet goed bij hun hoofd.
m
metlafreackLid
01-01-2024, 00:00
#7
je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden:)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flaffie zei:
metlafreack zei:
je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden:)
Klik om te vergroten...

Dat is echt een reden van niks.
Als je een beetje normaal in het leven staat ga je niet in de landmacht. klaar.
Je kan ook levenservaring opdoen door je zelf kapot te snuiven onder een brug.
Klik om te vergroten...

Waar slaat dit op?

Sommige mensen lijkt het nou eenmaal vet om in het leger te gaan. Zou zelf ook dolgraag bij de luchtmacht zitten.
Blijkbaar trekt het sommige mensen aan om tot een hoge grens getraint te worden, gedisciplineert te worden en natuurlijk de nodige actie.
Dat niet iedereen dat vindt kan gebeuren, smaken verschillen. Maar om hier dan zo op te reageren... :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
metlafreack zei:
je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word.
Klik om te vergroten...
Daar heb jij het leger voor nodig? Overleven zonder comfort kun je ook zelf doen, tentje en wat survival shit meenemen en de natuur in trekken. Echte natuur, a la:



En dan hoef je ook nog eens geen mensen dood te schieten wanneer je regering daar zin in heeft.

Jouw post doet me denken aan een uitspraak die je wel eens tegenkomt, gedrukt op shirts meestal: Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
metlafreack zei:
je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden:)
Klik om te vergroten...

Dat is echt een reden van niks.
Als je een beetje normaal in het leven staat ga je niet in de landmacht. klaar.
Je kan ook levenservaring opdoen door je zelf kapot te snuiven onder een brug.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ongelovelijk klote voor je Paul! Als ik jou was zou ik er nog een telefoontje aan wagen of je niet nog een gesprek mag hebben! Ik weet hoe graag je het wilde.

Hypocriet is het zeker! Er wordt in het leger meer drugs gebruikt dan op een gemiddelde VMBO school.

Volgende keer liegen dus!

En voor alle mensen die hier hun anti leger dingetjes propageren: Voor sommige mensen is het een kans op een goede toekomst. Te makkelijk om te roepen dat het leger klote is, als iemand daar zijn toekomst ziet waarom niet! Wees blij dat dankzij deze mensen de dienstplicht is afgeschaft!
Ook ik ben tegen een opleiding waar je mensen leert doodschieten, sterker nog; Ik was dienstweigeraar en heb vevangende dienst gedaan. Maar ik zal de mensen die daar hun toekomst wel zien niet veroordelen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mike64 zei:
Te makkelijk om te roepen dat het leger klote is, als iemand daar zijn toekomst ziet waarom niet!
Klik om te vergroten...
Misschien was het inderdaad te kort door de bocht van mij. Het zal wel liggen aan het feit dat ik te oud ben om soldaatje te spelen.

Mike64 zei:
Wees blij dat dankzij deze mensen de dienstplicht is afgeschaft!
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg. Als ik kanker heb en het verandert in het derde stadium van syfilis zal ik het van de daken schreeuwen!

Mike64 zei:
Ook ik ben tegen een opleiding waar je mensen leert doodschieten
Klik om te vergroten...
Nou dan!

Mike64 zei:
Maar ik zal de mensen die daar hun toekomst wel zien niet veroordelen!
Klik om te vergroten...
Verschil moet er zijn (:

alainalain zei:
Dat niet iedereen dat vindt kan gebeuren, smaken verschillen. Maar om hier dan zo op te reageren... :confused:
Klik om te vergroten...
Wat dan? Jij vindt het toch ook nodig jouw mening te geven?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flaffie zei:
Dat is echt een reden van niks.
Als je een beetje normaal in het leven staat ga je niet in de landmacht. klaar.
Je kan ook levenservaring opdoen door je zelf kapot te snuiven onder een brug.
Klik om te vergroten...
alainalain zei:
Waar slaat dit op?
Klik om te vergroten...

Op dit:

metlafreack zei:
je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden:)
Klik om te vergroten...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ EI, Reageren mag uiteraard, maar t kan wel wat normaler dacht ik zo.


@ Flaffie, ik had t meer over de manier van reageren door oa jou.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik steun exceptional insight :)

Een heel goede maat van vroeger is naar de KCT gegaan, heb alles geprobeerd om hem duidelijk te maken dat ie uitdaging en avontuur ergens anders kan zoeken, maar het mocht niet helpen :cry:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
alainalain zei:
@ Flaffie, ik had t meer over de manier van reageren door oa jou.
Klik om te vergroten...
Vertel, wat is daar mis mee.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens jou zijn mensen die bij de landmacht willen niet goed bij hun hoofd.

Je weet ten 1e niet eens waarom die persoon bij de landmacht wil, of waarom anderen dat willen. En respect voor andermans keuzes in het leven?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
alainalain zei:
@ EI, Reageren mag uiteraard, maar t kan wel wat normaler dacht ik zo.
Klik om te vergroten...
Normaal bestaat niet.


alainalain zei:
@ Flaffie, ik had t meer over de manier van reageren door oa jou.
Klik om te vergroten...
Meneer maakt een extreme keuze, daar komen extreme reacties van. Dit valt nog mee.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoezo extreem?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wacky zei:
Speel jij nooit oorlogspelletjes dan ? :tongueout:
(zin een in potje starcraft over battle.net ? :grin: )
Klik om te vergroten...
Ik heb niets geïnstalleerd :grin: Vroeger speelden we veel Total Annihilation en Unreal Tournament Instagib. Maar dat heb ik ook al jaren niet meer gedaan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."