#1
^Domme lui heb je ook... pff, en dat zijn dan de mensen die je moeten helpen. Maargoed, je weet zelf wel beter, en dat is het allerbelangrijkste.
Razar zei:Met autisme bedoel ik ook niet de stereotype autist hé.
Ik heb het over mensen met het syndroom van asperger, of PDDNOS, of iets dergelijk.
Tis niet omdat je licht autistisch bent dat je je compleet afzondert.
Ik zit bvb aan de universieteit in gent, derde jaar criminologie, ondanks die lichte vorm van autisme.
Mensen met licht autisme hebben zelf soms een hoger IQ dan gemiddeld .
( en een zeer zwak EQ uiteraard waar ik van kan meespreken)
Wat is dat nou voor een idiote opmerking. Alsof autisten geen contact hebben met mensen. En denk dat je ze juist eerder op een forum treft omdat praten in real life vrij veel energie kost.'T lijkt me niet waarschijnlijk autisten op een forum te treffen.
Ik ben autistisch en reageer inderdaad anders op middelen dan de mensen om me heen. Speed, coke, xtc reageer ik allemaal vrijwel hetzelfde op. Xtc is wel iets anders dan speed en coke, maar ik reageer exact hetzelfde op speed als op coke. Enige verschil is dat ik zwaar depressief word van cocaïne, terwijl ik bij speed nergens last van heb. Precies het tegenovergestelde van de meeste mensen. Heel apart. Ik heb ook vaak veel meer van een middel nodig dan iemand anders, terwijl ik heel klein ben..Met autisme bedoel ik ook niet de stereotype autist hé.
Ik heb het over mensen met het syndroom van asperger, of PDDNOS, of iets dergelijk.
Tis niet omdat je licht autistisch bent dat je je compleet afzondert.
Ik zit bvb aan de universieteit in gent, derde jaar criminologie, ondanks die lichte vorm van autisme.
Mensen met licht autisme hebben zelf soms een hoger IQ dan gemiddeld .
( en een zeer zwak EQ uiteraard waar ik van kan meespreken)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."