Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"inferno33 zei: Het is mij de laatste tijd juist opgevallen dat er véél autisten zitten op fora... Hangt wel een beetje van het onderwerp af natuurlijk, maar waar ik op zit.. Klik om te vergroten... Autisten, of in ieder geval mensen met het syndroom van Asperger hebben bijna van nature grotere interesse in computers en ik kan me zo voorstellen dat de meeste autisten liever annoniem autist zijn vandaar dat je ze online meer tegenkomt. Ik ben ook autistisch (Asperger) en vond het toch al tijd worden om me aan te melden dus bij deze. Hoi allemaal."
"Volgens mij zijn er überhaupt geen medicijnen voor autisme, wel voor angststoornissen. Ik denk eigenlijk niet dat je autistische stoornissen op een manier kan generaliseren van wel of niet gevoelig voor drugs. Deze stoornissen kunnen zó veel verschillende vormen hebben. Ik denk vooralsnog dat het gewoon sterk verschilt per individu, bijvoorbeeld mensen met Asperger kunnen vaak slecht tegen verranderingen (ik ook) maar ik hou van wiet en paddo's was al helemaal de shit. Mijn advies aan autisten met betrekking tot drugs is dus, try it and see for yourself! Maar voor de zekerheid niet meteen de volle dosis nemen want wie weet.."
"Het zal voor mij altijd een raadsel blijven. De anti-cannabis activisten hebben veel leugens verspreid over cannabis en er zullen nog altijd leugens worden verspreid. Maar de informatie van de pro-cannabis activisten is ook niet altijd betrouwbaar, het is geruststellend om te geloven dat THC eigenlijk goed voor je is en de verontrustende informatie af te stempelen als samenzwering van de overheid om de vrije wil te stoppen. Ik denk echter niet dat dit het geval is, als gevolg wordt het in sommige gevallen lastig voor de consument om de leugens van de waarheden te scheiden. Ik ben van mening dat net als alle drugs cannabis schadelijk is zo niet fysiek dan wel mentaal, hoewel minder schadelijk dan een hoop andere drugs. Van gebruiken leef je minder lang, I don't care, ik ben die maatschappelijke druk om maar zo oud mogelijk te worden compleet zat. Ik hoef niet te leven totdat ik mentaal zo ver ben verzwakt dat ik hulp nodig heb om te schijten."
""Vul deze vraag aub met nooit in." ^Haha"
"loadrunner zei: Bij goeie wiet ruik ik altijd een "zachtere" geur, meestal als de toppen kleven, en je de witte kristalletjes ziet zitten, heb je goed spul. Klik om te vergroten... Ik heb altijd het idee gehad dat de geur van de wiet ligt aan de soort. Jack Herrer ruikt bijvoorbeeld zacht&kruidig terwijl Shiva scherper ruikt (de wiet komt van Freak in Utrecht)."
"Je hoeft niet schizofreen te zijn om psychotische episodes mee te maken, dacht ik."
"Lord Herbal zei: Ik heb al vaak van mensen de meest idiote verhalen gehoord Klik om te vergroten... Ik heb zo'n vriend, alleen maar stoner verhalen. Serieus, van fixende ovens bij de slager tot obsceen hoge scores in computer spelletjes. Maar wel grappig . Mijn eerste keer paddo's (met inferno33 en twee andere vrienden) dat was echt een belachelijk verhaal. Eerst de hele avond op zoek naar de sleutels van het huis waar we zouden chillen, dan uiteindelijk maar in een soort opslagruimte (ijskoud daar) zitten we daar in de paddo-trip komen de wouten binnen omdat het leek alsof we het pand hadden gekraakt. Ben me nog nooit zo hard de tiefus geschrokken."
"No offence hoor maar je bent inderdaad geen held in scheikunde. De syntheses klinken in ieder geval plausibel. EDIT: Ik zei: "klinkt plausibel" daarmee bedoel ik dat ik aan de uitgevoerde syntheses niet direct kan zien of het fake is,"
"Proberen samen af te kicken of dumpen (al helemaal als zij of jullie injecteren). Tenzij je het soort seks/liefde voor pep relatie ok vind.. Volgens mij moet je band héél sterk zijn om tijdens verslaving elkaar op een goede manier lief te hebben. Wekelijks gebruik is niets mis mee maar als jullie echt verslaafd zijn.. Als je de relatie toch verslaafd aan wilt gaan zou ik hier even over nadenken: * Je zou eraan kunnen gaan twijfelen of ze bij je is om de pep of niet, van pep kan je tamelijk paranoïde worden. * Ze zou jou met veel schuldgevoel kunnen opzadelen want "door jou is ze aan de pep" (hoe dat zit weet ik niet, maar het lijkt me niet prettig in wat voor een ruzie dan ook dat naar mn hoofd geslingerd te krijgen). * Voor ouders of "brave" vriendinnen ben jij het "slechte" vriendje. *Je relatie (ook als alles goed lijkt te gaan) kan gebaseerd raken op de drugs zonder ken je haar misschien niet eens meer."
"Ja, cocaïne kan je in een psychose brengen. Het is mogelijk dat je vriend door zijn gebruik van cocaïne in combinatie met aanleg voor bepaalde psychische ziektes schizofrenie heeft opgelopen. Schizofrenie is geen pretje, het is niet waarschijnlijk dat hij er ooit vanaf komt (hoewel psychoses komen en gaan, "kompleet van de wereld zijn" kan over waaien maar kenmerkend voor mensen met schizofrenie komt dit terug). 1 Op de 10 schizofrenen pleegt zelfmoord. Als hij deze aandoening heeft kan je het best aan een psycholoog vragen hoe je daar mee om moet gaan (als je vrienden wilt blijven). Ik kan je iig aanraden deze pagina van wikipedia te lezen (en misschien de engelse ook): http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie Er zijn dacht ik ook nog een paar andere psychotische stoornissen wie wél over kunnen gaan, in dat geval is het mogelijk om een psychose te hebben en weer beter te worden. P.S> Ik ben geen psycholoog en kan dus geen definitieve antwoorden geven over welke vraag dan ook mbt psychologie."