Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAutisme en drugs...

Autisme en drugs...

40 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FairyponyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Razar zei:
Met autisme bedoel ik ook niet de stereotype autist hé.
Ik heb het over mensen met het syndroom van asperger, of PDDNOS, of iets dergelijk.
Tis niet omdat je licht autistisch bent dat je je compleet afzondert.
Ik zit bvb aan de universieteit in gent, derde jaar criminologie, ondanks die lichte vorm van autisme.
Mensen met licht autisme hebben zelf soms een hoger IQ dan gemiddeld .
( en een zeer zwak EQ uiteraard waar ik van kan meespreken :angry: )
Klik om te vergroten...
Ik ben autistisch en reageer inderdaad anders op middelen dan de mensen om me heen. Speed, coke, xtc reageer ik allemaal vrijwel hetzelfde op. Xtc is wel iets anders dan speed en coke, maar ik reageer exact hetzelfde op speed als op coke. Enige verschil is dat ik zwaar depressief word van cocaïne, terwijl ik bij speed nergens last van heb. Precies het tegenovergestelde van de meeste mensen. Heel apart. Ik heb ook vaak veel meer van een middel nodig dan iemand anders, terwijl ik heel klein ben..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."