Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jaja zei: 'T lijkt me niet waarschijnlijk autisten op een forum te treffen. Klik om te vergroten... Wat is dat nou voor een idiote opmerking. Alsof autisten geen contact hebben met mensen. En denk dat je ze juist eerder op een forum treft omdat praten in real life vrij veel energie kost. Groetjes van een autist. (Die wel mensen aankijkt, empathisch vermogen heeft en dus ook op fora zit.) Joe!"
"Razar zei: Met autisme bedoel ik ook niet de stereotype autist hé. Ik heb het over mensen met het syndroom van asperger, of PDDNOS, of iets dergelijk. Tis niet omdat je licht autistisch bent dat je je compleet afzondert. Ik zit bvb aan de universieteit in gent, derde jaar criminologie, ondanks die lichte vorm van autisme. Mensen met licht autisme hebben zelf soms een hoger IQ dan gemiddeld . ( en een zeer zwak EQ uiteraard waar ik van kan meespreken ) Klik om te vergroten... Ik ben autistisch en reageer inderdaad anders op middelen dan de mensen om me heen. Speed, coke, xtc reageer ik allemaal vrijwel hetzelfde op. Xtc is wel iets anders dan speed en coke, maar ik reageer exact hetzelfde op speed als op coke. Enige verschil is dat ik zwaar depressief word van cocaïne, terwijl ik bij speed nergens last van heb. Precies het tegenovergestelde van de meeste mensen. Heel apart. Ik heb ook vaak veel meer van een middel nodig dan iemand anders, terwijl ik heel klein ben.."
"Fool zei: Heb je een restantje over om te laten testen? Klik om te vergroten... Nee dat niet. Wilde zeggen helaas, maar ben niet van plan het nog eens te proberen, haha."
"Hoi! Ik heb 1 keer crack proberen te roken, maar er gebeurde helemaal niks behalve dat ik een beetje misselijk was van de smaak, en ik het ijskoud kreeg ipv warm. Ik hoef geen waarschuwingen van mensen, want het was een eenmalige actie uit nieuwsgierigheid. Ja dat kan ik, ik sla nooit door in drugs. Ook omdat ik er dus vaak geen reet aan vind, en altijd mijn motieven check. Nu ben ik autistisch (asperger) dus vraag me af of het misschien daarmee te maken heeft. Coke, speed, xtc, voelt voor mij bijna allemaal hetzelfde gek genoeg. Ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan, gezien de persoon naast mij het vaker had gedaan en echt super veel voelde ervan. Ik deed precies hetzelfde: crack in een pijpje, aansteken, rook inhouden.. maar ik voelde dus vrijwel niks. Zou het kunnen dat je als je autistisch bent je hersenen anders reageren op drugs? Ik heb ook vaak veel meer nodig dan de mensen om me heen (op festivals bijv), terwijl ik maar 1.57 m ben, en rond de 48 kilo weeg. Bijvoorbeeld bij truffels moet ik minimaal 15g eten, en dan heb ik ook nog minimaal effect. Heel vreemd, maar wel interessant. Ben benieuwd of jullie weten hoe dit kan. Groetjes!"
"Ik lul maar wat zei: Base coke niet voelen is wel heel apart ja! Weet je hoe coke ruikt? Dan weet je iig of het wel coke was. En was het wel goed uitgekookt in ammoniak? Want snuif coke roken is niet echt ineffectief. Klik om te vergroten... Ja raar hè. Ik heb er zelf geen verstand van, maar die vriend van me wel en die wist 100 procent zeker dat het geen snuif coke was. Volgens hem was het prima spul, en voelde wel degelijk iets, maar ik echt niks. Het was overigens niet heel veel. Ik geloof dat we het hebben afgewogen en het was 0.38 g totaal, en we hebben ieder de helft gerookt. Aangezien ik op wel meer drugs vrij raar of gewoon niet reageer, vroeg ik me af of andere mensen enig idee hebben hoe dit kan. Maar wellicht houdt dat me juist altijd tegen om ergens in door te slaan. Het is het toch nooit waard haha."
"Fool zei: Rook je wel over je longen? Klik om te vergroten... Haha ik wist dat deze vraag ging komen. Uiteraard rook ik over m’n longen. Anders heeft het denk ik weinig zin. Heb het zelfs 30 seconden ingehouden (met timer, haha)."
"Ik lul maar wat zei: Beter dat je het laat! Dit is echt een levensverwoestend middel. Klik om te vergroten... Ja ik hoorde het al. Dat spul is de duivel. Ben er heel blij mee achteraf. 1x en nooit meer!"
"Quinn zei: niet elke drug is voor elke persoon. betreft 30 seconden inhouden maakt niet heel veel uit :P betekent namelijk niet gelijk dat je het op de longen doet maar kan ook 30 seconden in de wachtkamer blijven ( aka je mond ). op je longen roken moet je zien als een dubbele inhale.... betreft dat je crack niet voelt kan zijn dat je iets meer nodig hebt of dat je gewoon pure kak in een jointje aan het smoken was. Klik om te vergroten... Ik rook dagelijks een jointje dus ik weet wel hoe ik over m’n longen moet roken hoor haha. Maar ja het zou goed kunnen dat het gewoon te weinig was voor mij en dat het idd per persoon verschilt."