Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat echt dom is aan tolerantie bij lsd is dat het overspringt van paddo's ik had ooit een dag getript van paddo's en ayahuasca(zalige combo )en de volgende dag nam ik een tripke,omdat ik de dag ervoor al hard tripte dacht ik om een kleine dosis te nemen dus nam ik maar 3 kwart dat ongeveer 225 microgram was en ik heb er echt geen zak van gevoeld"
"ik heb zelf al van nootmuskaat getript. Het beste is om op volledige noten te kauwen en water bij drinken 1 noot: effect van 2 joints ongeveer en de werking is 1 dag 2 noten:effect van 5 joints,werking is 1,5 dag 3 noten:10 joints,2 dagen,lichte visuele veranderingen 4 noten:15 joints,3 dagen,mist,flitslichten 5 noten:20 joints,4 dagen,de eerste 24 uur trip je,enorm veel mist,visuele vervormingen,dissociatieve effect,delerium,je vergeet rap dat je iets genomen hebt,enorm lastge bijwerkingen,extreme dorst,zombie ogen,en mega traag praten,en na de trip kun je 30 uur lang slapen Duurt 5 uur voordat het opkomt,zorg zeker voor veel water,en best niet meer als 4 nemen,want de trip is niet echt plezant Een halve noot duurt niet zo lang en heb je de effect van een joint ongeveer,ik vind een halve noot goed voor het slapen gaan en geschifte dromen van te krijgen."
"Ik wou gewoon even deze zalige website meedelen. Dit antwoord al je vragen over DMT."
"van wat ik zelf heb ervaren met datura(stramonium uit polen) -bladeren:2-3 bladeren van gemaatigde grootte zijn genoeg(gedroogd)(zomer) -zaadjes:100 zaadjes,rijp(zwart)(winter),50 (zomer) -wortel,stengel,zaaddoos en bloem:niet genoeg ervaring mee -roken:volgens mij,compleet geen effect(wel goed voor keel en long-problemen) WAARSCHUWINGATURA KAN ENORM VERSCHILLEN VAN PLANT TOT PLANT,SOORT,SEIZOEN,HERKOMST,EN VAN PERSOON TOT PERSOON VERDUBBEL DE EFFECTIEFE DOSIS EN JE BENT DOOD!!! de beste manier om te achter halen hoeveel je nodig hebt is door te beginnen met heel kleine hoeveelheden liefst met tussen periodes van ten minste een maand,liefst een paar,ik begon met 1 zaadje voor de zekerheid,liefst allemaal van dezelfde plant(en/of nakomelingen) tip:koop zaadjes en kweek die van datura krijg je een enorm droge keel,sufheid,slaperigheid,mist voor je ogen(heel slecht voor je ogen),levendige hallucinaties(veel audietief;stemmen horen),je vind de hele ervaring op de moment normaal;je vergeet dat je iets genomen hebt,hartproblemen(kan heel gevaarlijk zijn!),3 dagen effect(peak 1 dag),kan weken na-effect hebben INT ALGEMEEN EEN SLECHT IDEE,EEN DOMME PERSOON DIE MET DATURA EXPERIMENTEERD ZAL BIJNA ZEKER STERVEN"
"Diphenhydramine Dimenhydrinate Amanita muscaria"
"Telefoon zei: Werkt dit ? De actieve hallucinogene stoffen zijn 5-etoxi-N, N-dimetilpritmamine en andere tryptamines, het zijn allen krachtige hallucinogenen. Virola surinamensis wordt ook gebruikt als een ayahuasca toevoeging, vanwege de grote hoeveelheid tryptamines. Precieze hoeveelheden en daarmee doseringssuggesties zijn nog onbekend. Effecten en bijwerkingen variëren sterk, afhankelijk van de gebruikte soort, dosering en concentratie van de drug. In het algemeen geeft deze eerst een opwinding, daarna lusteloosheid en tintelingen in diverse lichaamsdelen, slechtere coördinatie, misselijkheid, visuele hallucinaties en uiteindelijk een diepe slaap Klik om te vergroten... het is eigenlijk 5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine,en ik denk dat ik weet waar je dat gelezen hebt(azarius?),virola werkt zeker,maar je moet een extract maken van de boomschors en daarvan moet je dan nog een groot aantal hevige lijnen je neus binnenwerken(wat enorm pijnlek is),ik zou aanraden om het oraal in te nemen mogelijk met een MAOI,zoals ayahuasca. ik heb nog nooit virola genomen,maar wel cebil dat gelijkaardig is aan virola,vergelijkbaar met ayahuasca maar dan korter en intenser"
"awel,dit is de ketamine en soortverwanten forum,en DXM is een soortverwant van ketamine,sinds het ook een dissociative is. Alhoewel had ik het toch maar beter in de pharmaceutische forum gepost,my bad."
"Hoe kun je op een legale manier DXM kopen zonder voorschrift in België en wat is de naam van het product,bevat het alleen DXM en wat is de dosering? Ik ben het beu om te kotsen van Nortussine."
"Ik heb 1 keer coke proberen oproken, -ten eerste brande de coke niet goed -het stonk -had weing tot geen effecten"
"Het begon allemaal op een zonnige dag toen ik 16 was. De eerste schooldag was juist gedaan en het was weekend,ik had de voorbije dagen op erowid wat tripreports over nootmuskaat zitten lezen, en besloot om het zelf eens uit te testen. Ik ging dus naar de supermarkt en kocht een flesje met 5 noten in,later die avond zat ik rustig in het park een jointje met hash te roken en begon op 3 noten te kauwen 1 na 1,ze hadden een erg straffe smaak ,en ze waren vochtig dus ik denk dat ze nog vrij vers waren. Na een half uur was ik het beu om te wachten en ging naar huis. Na een paar uur was ik er zeker van dat ze niet werken,dus besloot ik om er nog 2 op te eten, en daarna ben ik inslaapgevallen. 5 uur na het opeten werd ik wakker met mist in mn kamer,ik kon nog geen 2 meter voorruit kijken,alles kronkelde en bewoog als slangen,kleurrijke slingerachtige patronen vlogen door mijn kamer en zongen,elke geluid was in echo's. ik had enorme buikkrampen,hartkloppingen en misselijkheid. Ik begon te kotsen en smaakte het door mijn mond,voelde het op mn handen en rook het, en dan verdween het gewoon alsof het nooit gebeurde! Elk mogelijk aspect van die kots leek echt,hoe kon ik dat hallucineren?!! Ik schoot in paniek, ik was vergeten dat ik iets genomen heb, ik dacht dat ik ging sterven of zot aan het worden was. Het gevoel van enorme uitdroging en angst om krankzinnig te worden hield mij in zn greep. De uitdroging was zo intens dat ik een hooibal mn kamer heb zien paseren. Ik kon niet mn ogen openhouden omdat ik dan gruwelijke dingen zou zien, ik kon niet mn ogen dicht doen omdat ik dan nog ergere dingen zag, en overal en altijd kon ik die rare schepsels horen zingen. 1 van de hallucinaties die ik herinner was een oude indiaan met vastgenaaide ogen die zijn eigen mond probeerde op te eten. Op een bepaald moment heb ik rechtgestaan en ging ik naar de wc, ik keek naar mijn eigen in de spiegel en dit maakte mij agressief voor 1 of andere reden,en dan besefte ik dat ik nog steeds in mn kamer zat!!! Na 12 uur begon de trip te minderen,en viel ik in slaap voor 30 uur lang. Toen ik wakker werd was het al maandagmorgend en had ik paarse ogen,en ik voelde alsof ik 30 joints heb gerookt. In de klas zag ik een bliksem uit mn neus komen,een reuzachtige bliksem die naar de hemel schoot vanuit mijn neus. Uitendelijk was ik na 5 lange dagen eindelijk nuchter. besluit: Nootmuskaat is een dom idee om van te trippen(zeker als het je eerste keer is)+ nootmuskaat duurt overdreven lang"