Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname Nutsss !

Opname Nutsss !

140 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan altijd nog gekker.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
1994?
Klik om te vergroten...
Niets mis met 1994 :rolleyes:

Hij probeert ook gewoon wat medeleven te tonen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het wat jong, maar ``speed the best`` is ook wel wat naïef...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanadesse zei:
Ben erg benieuwd!.
Klik om te vergroten...

Ik ook, en denk meerdere met ons!
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Je kan het naief vinden of wat dan ook.

Kom uit 94 en vindt speed momenteel het beste, mijn mening toch?
Als je het er niet mee eens bent, prima niet mijn probleem:wink:

En ja, ben miss wat jong om speed te gebruiken, meningen verschillen daarvan en ik vindt het gewoon lekker. + ik doe het veilig:wink: kleine hoeveelheden en niet alleen.

Als je nog wat te zeike hebt, doe het maar in PM, scheelt een hoop gespam in het forum....


alsnog, Mvg,
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
speed the best :confused: :confused: Aan me hoela!!!! Als ik zie hoeveel mensen er door die zooi naar de klote zijn gegaan :angry: :angry:

Blijf af :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeiken over speed, dat doen we hier niet...

Dit topic gaat over Nutsss.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe gaat het met Nutsss? Iemand nog wat vernomen??
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ik ook wel heel benieuwd naar.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hè man fuck, wat doet het me leed dit over je te lezen.... :(

Ik zal geen 'hate to say I told you so' speech gaan houden hier, je hebt momenteel wel genoeg aan je hoofd. Ik hoop dat nu je de hulp krijgt die je nodig hebt dingen weer beter mogen gaan in je leven... En nou je schouders eronder!

Ook heel veel sterkte voor de broer...

Totally gutted...

Fokker.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#11
My god! Dit topic met ongeloof gelezen. Hoe heeft het zover kunnen komen.. :(

Heeft iemand enig idee hoe de stand van zaken is?? Ben erg benieuwd!

Veel sterkte aan vrienden en familie.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is inderdaad al even geleden sinds een update.
a
acidkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
damm da ge zo nutss kunt worde van speed wist ik niet

ik kap met dat spul en de rest

sterkte
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chaincells zei:
Heel veel sterkte! Blijft raar dat het met zo'n 'intelligent' persoon zo kan lopen.
Klik om te vergroten...

Verslaving heeft niks te maken met iemand zijn IQ
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel veel sterkte! Blijft raar dat het met zo'n 'intelligent' persoon zo kan lopen.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Chaincells zei:
Heel veel sterkte! Blijft raar dat het met zo'n 'intelligent' persoon zo kan lopen.
Klik om te vergroten...

Verslaving heeft niks te maken met iemand zijn IQ
Klik om te vergroten...

Dat snap ik, maar je zou eerder verwachten dat een persoon die denkt; 'Oh als ik dit doe voel ik me lekker' verslaafd word, dan iemand die precies weet wat hij neemt, hoe hij het moet nemen, wat er kan gebeuren, etc.
Snapje?

Maar ergens besef ik wel dat ik ook altijd zoiets heb van; 'Ik ben slim genoeg om niet verslaafd te worden'.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk zelfs dat zeer intelligente mensen vaak (iets) kwetsbaarder zijn voor sommige verslavingen.
Triest verhaal, laat eens te meer de duistere zijde van doorgeslagen drugsgebruik zien. Zonde van zo'n goed schrijver en aardige kerel.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Einstein zei:
Denk zelfs dat zeer intelligente mensen vaak (iets) kwetsbaarder zijn voor sommige verslavingen.
Klik om te vergroten...
In welk opzicht precies?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chaincells zei:
Einstein zei:
Denk zelfs dat zeer intelligente mensen vaak (iets) kwetsbaarder zijn voor sommige verslavingen.
Klik om te vergroten...
In welk opzicht precies?
Klik om te vergroten...

Zullen te gauw denken: dit overkomt mij niet ..... ik ben slim genoeg om niet tever te gaan
Denk ik?!
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou me best iets voor kunnen stellen bij de verveelde/nieuwsgierige/naïeve intellectueel die steeds verder in zijn spannende drugswereld terechtkomt. Veel intelligente mensen zijn in meer of mindere mate (sociaal) onzeker, dit kan ook een rol spelen. Bovendien zullen zulke mensen inderdaad misschien sneller geneigd zijn hun eigen probleemgebruik te ontkennen.
Is allemaal maar een gedachte van mij op de vroege vrijdag, ik weet niet hoeveel ervan klopt :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."