Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. zeer gewaagd man mooi geschreven"
"TMA-2 ervaringen heb hier TMA-2 liggen weet niet percies wat het doet iemand ervaring mee? te vergelijke met lsd ? grtz"
"Re: TMA-2 ervaringen sounds nice"
"hoi welke smartshop is op zondag open?? ben van belgie liefst het dichtste bij leuven grtz"
"gwn lekker nat in je neus pompên"
"haha zalige report goe met gelachen iedereen maakt wel eens fouten stop met die kerel zo aftekraken. jij doet me een beetje denken aan dat ventje xtcpilkoen die reports waren ook echt lachen hangt die hier nog rond ? maar minder wat met je coke en alcohol man"
"zoon verhalen moeten er meer komen leuker dan zoon typische tripreport iemand enig idee waar ik de filmpjes van xtcpil koen vindt ? zijn precies verwijdert dat is die gast die 4 bauwe mitchu's pakte voor zen eerste keer en helemaal ston te schuimen hahaha goed met gelachen met die leipe kerel"
"haha echt lachen"
"damm da ge zo nutss kunt worde van speed wist ik niet ik kap met dat spul en de rest sterkte"
"ik ga voor sublimo's report"