Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname Nutsss !

Opname Nutsss !

140 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe gaat het nu met hem? :confused:

Up-date???? :confused:

Angie :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat er weinig verandering is, anders zouden we het wel horen.
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ehmm ken deze persoon niet, maar alsnog veel sterkte!

Tja, alles heeft zen positieve en negatieve kanten... That's life!

Nogmaals, Sterkte! :wink:

Mvg,
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
1994?

Speed the best?

Het moet allemaal niet veel gekker worden...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan altijd nog gekker.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
1994?
Klik om te vergroten...
Niets mis met 1994 :rolleyes:

Hij probeert ook gewoon wat medeleven te tonen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wat jong, maar ``speed the best`` is ook wel wat naïef...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanadesse zei:
Ben erg benieuwd!.
Klik om te vergroten...

Ik ook, en denk meerdere met ons!
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo,

Je kan het naief vinden of wat dan ook.

Kom uit 94 en vindt speed momenteel het beste, mijn mening toch?
Als je het er niet mee eens bent, prima niet mijn probleem:wink:

En ja, ben miss wat jong om speed te gebruiken, meningen verschillen daarvan en ik vindt het gewoon lekker. + ik doe het veilig:wink: kleine hoeveelheden en niet alleen.

Als je nog wat te zeike hebt, doe het maar in PM, scheelt een hoop gespam in het forum....


alsnog, Mvg,
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
speed the best :confused: :confused: Aan me hoela!!!! Als ik zie hoeveel mensen er door die zooi naar de klote zijn gegaan :angry: :angry:

Blijf af :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeiken over speed, dat doen we hier niet...

Dit topic gaat over Nutsss.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat het met Nutsss? Iemand nog wat vernomen??
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik ook wel heel benieuwd naar.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hè man fuck, wat doet het me leed dit over je te lezen.... :(

Ik zal geen 'hate to say I told you so' speech gaan houden hier, je hebt momenteel wel genoeg aan je hoofd. Ik hoop dat nu je de hulp krijgt die je nodig hebt dingen weer beter mogen gaan in je leven... En nou je schouders eronder!

Ook heel veel sterkte voor de broer...

Totally gutted...

Fokker.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#15
My god! Dit topic met ongeloof gelezen. Hoe heeft het zover kunnen komen.. :(

Heeft iemand enig idee hoe de stand van zaken is?? Ben erg benieuwd!

Veel sterkte aan vrienden en familie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar met zulke waanbeelden! Dan kun je jezelf nog zo goed verzorgen, één blik op z'n blog zou genoeg moeten zijn.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel veel succes en sterkte!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heel veel sterkte; het zat er toch al een tijd aan te komen leek het en ik hoop dat het vanaf nu beter zal gaan.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
popiejopie zei:
Bij voldoende reacties hou ik julie op de hoogte van zijn situatie....
Klik om te vergroten...

Graag
Klik om te vergroten...

Idd :)

Suc6 en sterkte toegewenst! :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het hing al een poosje in de lucht, maar blij dat er nu toch eindelijk iets voor hem gedaan wordt. Sterkte en succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."